jawel. Nog steeds op de vrijdag. En op zaterdag staan Nederland 1(Strictly Come Dancing) en Beat the Best tegenover elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet meer vrijdag?
Ah, toch weer kijkwerk.
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
en zoals voorspelt... Na 2 weken Beste van X Factor Worldwide gaan ze The Voice behandelen. Na die 2 weken begint The Voice weer
Dacht het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuld
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.quote:
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de Duikplankquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Klopt iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de DuikplankEn volgens mij Sterren dansen op het IJs.
Sjesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd. En de PO kwam volgens mij ook weer met 2 shows met BNers
Daar weet ik niks vanafquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, komt er misschien OOK nog een Op Zoek Naar...
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar weet ik niks vanaf
Ik zal van de week ff een lijstje maken met dingen die over die shows bekend zijn.
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesus
Dat met Jesus komt op ITV, geen idee of dat hier te ontvangen is, door mij niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijken.
Zul je zien dat het dan wel lekker weer wordt
weet je ook wanneer het komt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.
Wanneer het begint weet ik eigenlijk niet. Denk na The Voice Kids ofzo?
Maestro is nieuw voor mij??quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Dirigentenwedstrijd: De Nederlandse Maestro bij de AVROquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maestro is nieuw voor mij??
En wel vreemd, hoe kunnen ze The Voice Kids en TVOH tegelijk doen![]()
Of doen ze TVK op zaterdag, als Beat The Best is afgelopen..?
Ik kijk in iedergeval naar The Voice en X Factor en evt. Beat The Best.
Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dirigentenwedstrijd: De Nederlandse Maestro bij de AVRO
Haalde het daar wel kijkredelijke cijfers? Kan me nauwelijks voorstellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat worden, nooit gezien op de BBC.
Er staat wereldwijde BBC hit... blijkbaar was het wel een succes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haalde het daar wel kijkredelijke cijfers? Kan me nauwelijks voorstellen
Op NL 1. En ik kan even niet op het woord voor kijkcijfers in het Engels komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie vind dirigenten nou interessant.
Komt het op Ned1 of Ned2?
Als het op Ned1 komt scoort het vanzelf wel sowieso 800.000 ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Op NL 1. En ik kan even niet op het woord voor kijkcijfers in het Engels komendan zocht ik het even op.
Misschien wonen daar oudere mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de UK scoort het volgens mij vrij goed
Waarom zou dat niet interessant zijn dan? Keer iets anders. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie vind dirigenten nou interessant.
Komt het op Ned1 of Ned2?
Zal wel met leeftijd te maken hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet interessant zijn dan? Keer iets anders. Ik ben benieuwd.
Ehm, volgens mij niet meer. Kon er wel uit afleiden dat ze zich veel op een app richten waarin je de optredens kon beoordelen op zang/kleding/persoonlijkheid. En het stemmen willen ze op andere manieren doen(via de app, facebook, ed.)quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb je een link van die vragenlijst ;P?
Ik vond wat, even in een spoiler, beetje veel tekstquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de UK scoort het volgens mij vrij goed
SPOILER: kijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond wat, even in een spoiler, beetje veel tekstDat is toch echt best wel weinig. Zelfs in NL zou dat nog geen echte 'hit' geweest zijn.SPOILER: kijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beat the Best zal een week voordat The Voice begint beginnen op de zaterdag(tegenover Strictly Come Dancing), waar The Voice gewoon weer op de vrijdag zal zijn. De opnames van The Voice Kids zijn tegelijk met The Voice dus ik denk dat het na The Voice finale zal worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maestro is nieuw voor mij??
En wel vreemd, hoe kunnen ze The Voice Kids en TVOH tegelijk doen![]()
Of doen ze TVK op zaterdag, als Beat The Best is afgelopen..?
Ik kijk in iedergeval naar The Voice en X Factor en evt. Beat The Best.
Ik heb geen idee wat hoge kijkcijfers in Engeland zijn. Laatst zag ik kijkcijfers van een goed scorend programma in de USA (weet even niet meer welke) en dat was veel lager dan ik dacht, terwijl er werd gemeld dat de kijkcijfers heel hoog waren. Meer concurrentie, daarom meer verspreidde cijfers denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is toch echt best wel weinig. Zelfs in NL zou dat nog geen echte 'hit' geweest zijn.
En dan direct daarna X Factor (zou zo'n 20 afl zijn denk ik?) + HGT (9 afl), dan ben je al gauw de hele zomer door...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beat the Best zal een week voordat The Voice begint beginnen op de zaterdag(tegenover Strictly Come Dancing), waar The Voice gewoon weer op de vrijdag zal zijn. De opnames van The Voice Kids zijn tegelijk met The Voice dus ik denk dat het na The Voice finale zal worden uitgezonden
In de USA zijn heel veel zenders en de Amish (ofzo) hebben geen TVquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hoge kijkcijfers in Engeland zijn. Laatst zag ik kijkcijfers van een goed scorend programma in de USA (weet even niet meer welke) en dat was veel lager dan ik dacht, terwijl er werd gemeld dat de kijkcijfers heel hoog waren. Meer concurrentie, daarom meer verspreidde cijfers denk ik.
Ik denk dat het het komend jaar wel goed zit met de TALs idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan direct daarna X Factor (zou zo'n 20 afl zijn denk ik?) + HGT (9 afl), dan ben je al gauw de hele zomer door...
Tja als er toch geen sport etc. is dan durven ze welquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het het komend jaar wel goed zit met de TALs idd.
Yup. Terwijl er op het moment niet veel op de tv isquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja als er toch geen sport etc. is dan durven ze wel
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Terwijl er op het moment niet veel op de tv is
Ik zit vanaf september elke dag weer klaar voor DWDDquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoeg
Ik ook. En vanaf 27 juli dacht ik ook een show met Merel Westrik van WNLquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit vanaf september elke dag weer klaar voor DWDDAls afwisseling en lekker ergeren.
Oh ja, wordt ook ergeren gok ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook. En vanaf 27 juli dacht ik ook een show met Merel Westrik van WNLop DWDD tijdstip..
Het is jammer dat daar geen geld en tijd voor wordt uitgestoken. Met een TAL is het vrij gemakkelijk en goedkoop om kijkers en geld te scorenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoeg
Bij DWDD kijken "we" meestal om ons te ergeren aan alles, aan Matthijs, aan de gasten, aan de muziekquote:
Merel is een leuke meidquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DWDD kijken "we" meestal om ons te ergeren aan alles, aan Matthijs, aan de gasten, aan de muziekGewoon leuk. Geen idee hoor, van Merel, denk ik gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |