quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Greys dit nummer ken ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Mag ik nu dit topic toch bijna vol is ook ff offtopic?
Ik heb deze al honderd keer op FOK! gezet geloof ik, maar dit nummer....
En dan vooral de stem van die eerste meneer. Maar dat hoofd van die tweede meneer is zo lief![]()
Ja helemaal eens, ik mis geloof ik nogal wat nuquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef themauster het volgende:
Trouwens het lijkt me tof als ze de X Factor UK op RTL5 gingen uitzenden bijvoorbeeld een week na de uitzending op ITV1. Doen ze in Groot-Brittannië ook met X Factor USA op ITV2.
Die stemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Greys dit nummer ken ik'
En Anyyyyyyyyyyy TS heeft tranen in haar ogen
Uhuh zeer geile stem jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stem![]()
![]()
En ik doe het nr even en roep wel ff tegen Karina en Benny dat het al gedaan is.
Sorry, die moest ik halverwege echt uitzetten.quote:
Wat mooi, Welschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
Oh, jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hier heb ik ook al om gehuild... big time. Dat moment dat ze allemaal uithalen.
Het commentaar was zo leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, die moest ik halverwege echt uitzetten.
Het was ook gewoon mooi, heel zuiver en zeker met 130 stemmenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze gewoon in de finale stonden![]()
![]()
![]()
JAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Vreselijk cute meisje idd
Oh en dit is ook een van mijn favo 'audities'...
Wat een baaschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Vreselijk cute meisje idd
Oh en dit is ook een van mijn favo 'audities'...
Uhhh Simon is wel lekker hierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
En dit meisje vond ik verder niet zoveel, maar DEZE judges house performance.
Echt, net een engel. Zo eng, zo alleen voor Simon zingen. En zo jong...
Verder in de show viel het me wat tegen, maar dit......
Die gast heeft nog wekenlang op nummer 1 in Noorwegen gestaan vorig jaar!quote:
Fuck Cee, die vrouw, kippenvel zodra die mond opengingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Cee het volgende:
The Voice Australia had Darren. Heerlijke stem. Godsamme wat werd ik blij van die man.
En de winnares was ook erg speciaal. Zo van wtf wat doe je, vrouw?
Ik dacht dat ik 'r snel beu zou worden. Maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik weet dat Hallelujah done to death is maar, ach, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Fuck Cee, die vrouw, kippenvel zodra die mond openging
Wil je me dit niet meer aandoenquote:
En dat nog wel in het meest waardeloze seizoen van AI ooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Ja nou en toen zong ie Fix You (zie boven) en ik vond het een van de mooiste dingen die ik gehoord had daar en toen vloog ie er uitWTF, ik ben er nog steeds boos over.
Ik vond dat Fix You echt zó goed gezongenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat nog wel in het meest waardeloze seizoen van AI ooit.
In deze versie hoor ik hem heel graag, wat een dijk van een stemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'r snel beu zou worden. Maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik weet dat Hallelujah done to death is maar, ach, vooruit dan maar.
Het is m'n tweede favoriete nummer ooit en ongeacht wie 'm zingt, ik moet er altijd bij janken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Fix You echt zó goed gezongen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
We gaan lekker he meissies
Maar snel vol posten met gejank en gedoe, dan merkt misschien niemand het![]()
Daar gaaaa ik weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en.... kippenvelWanneer Beyonce er bij komt.
Ik zeg maar 1 ding en dat isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh en iets wat ik nog heel erg moet delen met jullie is iets vrolijker (en heeft geen reet met talentenjachten te maken![]()
) maar kennen jullie dit nummer?
Hoef je niet helemaal te luisteren, maar... ja? Stukje gehoord?
En dan even op die linker gozert letten, die bas...
En dan ditDit is zijn partij uit dat nummer. Ik hou zo van die man
Mrrrowr, de basssss.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh en iets wat ik nog heel erg moet delen met jullie is iets vrolijker (en heeft geen reet met talentenjachten te maken![]()
) maar kennen jullie dit nummer?
En dan ditDit is zijn partij uit dat nummer. Ik hou zo van die man
Ik wil niet, want ik ben helemaal hysterisch van Jackquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh en jullie zagen net Casey Abrams met Georgia on my mind, toch?
Die briljante auditie met zijn bas? Waar Steve ging meejengelen?
Nou dan deze ook even van hem, niet erg goed gezongen, maar omdat metJack Black
en omdat Casey gewoon zo tof is.
Bwehehehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet, want ik ben helemaal hysterisch van Jack
Oh en nog Queen ook
JAAAAAAAA mijn ontdekking (nou ja, mijn ...quote:
Het is helemaal niet slechtquote:
Truttig is het nieuwe rock & roll!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Kally het volgende:
Haha, Cee Greys nodigde me uit voor 15 september, met de opmerking het is wel truttiger dan de normale meets
Alsof ik niet huil om alles
En stiekem helemaal los ga op ABBA
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Hoe vinden jullie rocker Bo'tje Bice acapella? Was best groundbreaking destijds en wooehoooooe!
Holy shit ik wil polygaam gaan met deze heren.quote:
Bo'tje Bice, runner-up van American Idol seizoen 4!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie is dat?
En waarom ligt hij niet in mijn bed te zingen voor mij
Ik nu ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Bo'tje Bice, runner-up van American Idol seizoen 4!
En dat weet ik uit m'n hoofd.
Nee uit Engeland, maar het verhaal is zo leuk, want ze waren werkzaam als schilders samen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
Lachie is cute
Zijn die gasten uit Nederland?
Echt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee uit Engeland, maar het verhaal is zo leuk, want ze waren werkzaam als schilders samen.
En toen stonden ze al schilderend op de steigers te jengelen samen en toen kwam er een man van Sony langs. Hop, klaar
Ik wil ook een Lachie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
Lachie is cute
Zijn die gasten uit Nederland?
Jaquote:
Ja die hebben ze er bij gerommeld, thank godquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Cee het volgende:
Lachie is een Aussie! Ohhh g'day mate.
Nee ik ben ze niet verder aan het googlen.
Anders verf ik wel terwijl hij zingt, naaktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Oh m'n gaydar pingt als een malle bij minstens de helft, maar Lachie is hartstikke hé en als ie dat niet is dan moet daar voor deze keer iets aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Cee het volgende:
15 SEPTEMBER DÜSSELDORF - SAVOY THEATER
Ja hey.
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.
En nu ga ik boos en verdrietig slapen.
Maar eerst nog douchen.
En dan slapen.
Het was fijn een avondje/nachtje met jullie dit topic te hebben gespamd met al die mooie vocalen en appetijtelijke manvolk!
Lachie's heupenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
Dat soort muziek is ook nog eens keihard een guilty pleasure van me.
Kijk dan, met dat gewiebel
Heel veel gemist zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb jullie gemist. Maar ik doe het mezelf aan.Grrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:44 schreef Greys het volgende:
Ja en ook heul erg ontopic.
Het meeste dan.
Nou ja, een deel
Hoi Benny en Karina, ik maak het echt een keer goed![]()
Deal!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]Wij gaan wel een keertje spammen in een ESF topic
quote:Het slot van de tweedelige RTL 4-special Het Beste van X Factor Worldwide was vrijdagavond goed voor 1,020 miljoen kijkers. Daarmee was het programma van Peter van der Vorst net als vorige week de winnaar op primetime. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het Beste van X Factor Worldwide wist vorige week 1,038 miljoen kijkers aan zich te binden. Volgende week begint het driedelige Het Beste van Got Talent Worldwide, daarna is twee keer Het Beste van The Voice Worldwide te zien.
Bron
Is het daar ook al deaud?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat de Sing off gecanceld is in de USA
jawel. Nog steeds op de vrijdag. En op zaterdag staan Nederland 1(Strictly Come Dancing) en Beat the Best tegenover elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet meer vrijdag?
Ah, toch weer kijkwerk.
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
en zoals voorspelt... Na 2 weken Beste van X Factor Worldwide gaan ze The Voice behandelen. Na die 2 weken begint The Voice weer
Dacht het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuld
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.quote:
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de Duikplankquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Klopt iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de DuikplankEn volgens mij Sterren dansen op het IJs.
Sjesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd. En de PO kwam volgens mij ook weer met 2 shows met BNers
Daar weet ik niks vanafquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, komt er misschien OOK nog een Op Zoek Naar...
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar weet ik niks vanaf
Ik zal van de week ff een lijstje maken met dingen die over die shows bekend zijn.
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesus
Dat met Jesus komt op ITV, geen idee of dat hier te ontvangen is, door mij niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijken.
Zul je zien dat het dan wel lekker weer wordt
weet je ook wanneer het komt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.
Wanneer het begint weet ik eigenlijk niet. Denk na The Voice Kids ofzo?
Maestro is nieuw voor mij??quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Dirigentenwedstrijd: De Nederlandse Maestro bij de AVROquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maestro is nieuw voor mij??
En wel vreemd, hoe kunnen ze The Voice Kids en TVOH tegelijk doen![]()
Of doen ze TVK op zaterdag, als Beat The Best is afgelopen..?
Ik kijk in iedergeval naar The Voice en X Factor en evt. Beat The Best.
Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dirigentenwedstrijd: De Nederlandse Maestro bij de AVRO
Haalde het daar wel kijkredelijke cijfers? Kan me nauwelijks voorstellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat worden, nooit gezien op de BBC.
Er staat wereldwijde BBC hit... blijkbaar was het wel een succes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haalde het daar wel kijkredelijke cijfers? Kan me nauwelijks voorstellen
Op NL 1. En ik kan even niet op het woord voor kijkcijfers in het Engels komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie vind dirigenten nou interessant.
Komt het op Ned1 of Ned2?
Als het op Ned1 komt scoort het vanzelf wel sowieso 800.000 ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Op NL 1. En ik kan even niet op het woord voor kijkcijfers in het Engels komendan zocht ik het even op.
Misschien wonen daar oudere mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de UK scoort het volgens mij vrij goed
Waarom zou dat niet interessant zijn dan? Keer iets anders. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie vind dirigenten nou interessant.
Komt het op Ned1 of Ned2?
Zal wel met leeftijd te maken hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet interessant zijn dan? Keer iets anders. Ik ben benieuwd.
Ehm, volgens mij niet meer. Kon er wel uit afleiden dat ze zich veel op een app richten waarin je de optredens kon beoordelen op zang/kleding/persoonlijkheid. En het stemmen willen ze op andere manieren doen(via de app, facebook, ed.)quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb je een link van die vragenlijst ;P?
Ik vond wat, even in een spoiler, beetje veel tekstquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de UK scoort het volgens mij vrij goed
SPOILER: kijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond wat, even in een spoiler, beetje veel tekstDat is toch echt best wel weinig. Zelfs in NL zou dat nog geen echte 'hit' geweest zijn.SPOILER: kijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beat the Best zal een week voordat The Voice begint beginnen op de zaterdag(tegenover Strictly Come Dancing), waar The Voice gewoon weer op de vrijdag zal zijn. De opnames van The Voice Kids zijn tegelijk met The Voice dus ik denk dat het na The Voice finale zal worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maestro is nieuw voor mij??
En wel vreemd, hoe kunnen ze The Voice Kids en TVOH tegelijk doen![]()
Of doen ze TVK op zaterdag, als Beat The Best is afgelopen..?
Ik kijk in iedergeval naar The Voice en X Factor en evt. Beat The Best.
Ik heb geen idee wat hoge kijkcijfers in Engeland zijn. Laatst zag ik kijkcijfers van een goed scorend programma in de USA (weet even niet meer welke) en dat was veel lager dan ik dacht, terwijl er werd gemeld dat de kijkcijfers heel hoog waren. Meer concurrentie, daarom meer verspreidde cijfers denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is toch echt best wel weinig. Zelfs in NL zou dat nog geen echte 'hit' geweest zijn.
En dan direct daarna X Factor (zou zo'n 20 afl zijn denk ik?) + HGT (9 afl), dan ben je al gauw de hele zomer door...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beat the Best zal een week voordat The Voice begint beginnen op de zaterdag(tegenover Strictly Come Dancing), waar The Voice gewoon weer op de vrijdag zal zijn. De opnames van The Voice Kids zijn tegelijk met The Voice dus ik denk dat het na The Voice finale zal worden uitgezonden
In de USA zijn heel veel zenders en de Amish (ofzo) hebben geen TVquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hoge kijkcijfers in Engeland zijn. Laatst zag ik kijkcijfers van een goed scorend programma in de USA (weet even niet meer welke) en dat was veel lager dan ik dacht, terwijl er werd gemeld dat de kijkcijfers heel hoog waren. Meer concurrentie, daarom meer verspreidde cijfers denk ik.
Ik denk dat het het komend jaar wel goed zit met de TALs idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan direct daarna X Factor (zou zo'n 20 afl zijn denk ik?) + HGT (9 afl), dan ben je al gauw de hele zomer door...
Tja als er toch geen sport etc. is dan durven ze welquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het het komend jaar wel goed zit met de TALs idd.
Yup. Terwijl er op het moment niet veel op de tv isquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja als er toch geen sport etc. is dan durven ze wel
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Terwijl er op het moment niet veel op de tv is
Ik zit vanaf september elke dag weer klaar voor DWDDquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoeg
Ik ook. En vanaf 27 juli dacht ik ook een show met Merel Westrik van WNLquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit vanaf september elke dag weer klaar voor DWDDAls afwisseling en lekker ergeren.
Oh ja, wordt ook ergeren gok ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook. En vanaf 27 juli dacht ik ook een show met Merel Westrik van WNLop DWDD tijdstip..
Het is jammer dat daar geen geld en tijd voor wordt uitgestoken. Met een TAL is het vrij gemakkelijk en goedkoop om kijkers en geld te scorenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer te wachten op een leuke talkshow à la EllenDeGeneres of Graham Norton Show in de zomer ipv van eindeloos talentenjachten. Als ze één of twee talentenjachten hebben in het jaar is het voor mij genoeg
Bij DWDD kijken "we" meestal om ons te ergeren aan alles, aan Matthijs, aan de gasten, aan de muziekquote:
Merel is een leuke meidquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DWDD kijken "we" meestal om ons te ergeren aan alles, aan Matthijs, aan de gasten, aan de muziekGewoon leuk. Geen idee hoor, van Merel, denk ik gewoon zo.
Helaas... Doen ze nu wel met Britt& Ymke met hun talkshow, al geloof ik niet dat die heel erg informatief of inhoudvol zou zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is jammer dat daar geen geld en tijd voor wordt uitgestoken. Met een TAL is het vrij gemakkelijk en goedkoop om kijkers en geld te scoren
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat er uit die andere Got Talents is voortgekomen, op Alexis Jordan van Americas Got Talent na.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Maar goed, we gaan nogal off topicIk DENK dat we vrijdag, bij de Got Talent, ook weer deze te zien gaan krijgen:
Ik ken deze alleen omdat die al vaak op tv is vertoond. Maar hij is wel erg leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat er uit die andere Got Talents is voortgekomen, op Alexis Jordan van Americas Got Talent na.
Het is wel een meisje hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken deze alleen omdat die al vaak op tv is vertoond. Maar hij is wel erg leuk.
Die 2 uit het filmpje, The Flatleys. Heb je het wel gekekenquote:
Miscommunicatie haha ik dat dat toen je zei 'die ken ik alleen omdat ik hem al heel vaak gezien heb op tv' dat je Alexis Jordan bedoelde. Dat is een meisje.quote:
Nu zeg ik ooooooquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Miscommunicatie haha ik dat dat toen je zei 'die ken ik alleen omdat ik hem al heel vaak gezien heb op tv' dat je Alexis Jordan bedoelde. Dat is een meisje.
Alexis Jordan ook met haar videoclipquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu zeg ik ooooooNee ging over het filmpje, dat is al een paar keer op tv geweest.
Ja OKquote:
Hoe kun je nou twijfelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Twijfel nog of ik ga kijken of lekker muziek blijven luisteren en een beetje FOK!ken
Nee was vorige week ook, volgens mij 10 minuten zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Was dit vorige week ook al niet zo dat het verschrikkelijk uitliep? Of was dat op een zaterdag
OK veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:33 schreef Symphonic het volgende:
kan deze niet meekijken, ben met radio bezig nu
Na mijn vakantie sluit ik graag weer aan hier
Drama. Zo wordt het nog laat naar bed gaan ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Asociaal dat ze ons zo laten wachten; minachting van de kijker.
Belachelijk, het is geen live programma, hoe kan dat uitlopen? En wat een ordinair wijf is dat met haar vieze hondje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Asociaal dat ze ons zo laten wachten; minachting van de kijker.
quote:
Was een programma over, hoe Nederlandse vrouwen zich in Amerika handhaven, allemaal rijkquote:
Ja best welquote:
Doet me een beetje denken aan een van die grieten uit Grenzeloos Verliefd die in Amerika ging wonen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
Oh Karina, was wel lachen, ze heeft 6 of 7 hondjes en brak steeds haar nek over de hondenlijnen _o-
is die ene van Boyzone?quote:
Westlife dacht ikquote:
Oh ja, ik en boybandsquote:
Jij weet het beter dan ikquote:
Springerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Heej was dat Jerry, kom niet op zijn achternaam.
Ik duidelijk nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, dat was hem toch? Die even om het hoekje keek, de Robert ten Brink zeg maar.
Holaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
Dit doet mij denken aan Arturo Brachetti! (Goedenavond overigens!)
Hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt bizar, zo snel kleden vrouwen zich al helemaal nooit om.
Goedenavond!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Veel minder leuk ditIk keek nooit 'Got Talent' dingen omdat ik alleen zingen wil
Dat moet wel heeeeel dun zijn danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gewoon snelheid en veel lagen. Dun materiaal. Maar je moet het kunnen timen
Veel minder leuk ditIk keek nooit 'Got Talent' dingen omdat ik alleen zingen wil
Nee ik ook niet, voornamelijk omdat ik niet zie of het goed is. Als het 2 dansers zijn, stijldansen of latin dan vind ik het weer wel leuk.quote:
Soms, maar ik begrijp dans niet zo goed, althans niet zoals ze het bedoelen, het kan leuk zijn en meer is het niet voor mijquote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Als ik zo zou posten zoals jullie hier had ik al een miljoen posts
Die heb je toch al?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, voornamelijk omdat ik niet zie of het goed is. Als het 2 dansers zijn, stijldansen of latin dan vind ik het weer wel leuk.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aan
Ik heb nog niet eens 10.000quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nee, dit vind ik ook niet leuk en geen idee of het goed is...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aan
ok, ik zeg wij gaan morgen een dansje instuderen en dan geven we ons op voor de eerstvolgende seriequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had zo graag mee willen doen en dit kunnen.
Nee ik vond dit ook niks aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik ook niet leuk en geen idee of het goed is...
Durf je echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, ik zeg wij gaan morgen een dansje instuderen en dan geven we ons op voor de eerstvolgende serie
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit te hopen op dat enorme jongenskoor *kippenvel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |