Ja die hebben ze er bij gerommeld, thank godquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Cee het volgende:
Lachie is een Aussie! Ohhh g'day mate.
Nee ik ben ze niet verder aan het googlen.
Anders verf ik wel terwijl hij zingt, naaktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Oh m'n gaydar pingt als een malle bij minstens de helft, maar Lachie is hartstikke hé en als ie dat niet is dan moet daar voor deze keer iets aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Cee het volgende:
15 SEPTEMBER DÜSSELDORF - SAVOY THEATER
Ja hey.
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.
En nu ga ik boos en verdrietig slapen.
Maar eerst nog douchen.
En dan slapen.
Het was fijn een avondje/nachtje met jullie dit topic te hebben gespamd met al die mooie vocalen en appetijtelijke manvolk!
Lachie's heupenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
Dat soort muziek is ook nog eens keihard een guilty pleasure van me.
Kijk dan, met dat gewiebel
Heel veel gemist zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb jullie gemist. Maar ik doe het mezelf aan.Grrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:44 schreef Greys het volgende:
Ja en ook heul erg ontopic.
Het meeste dan.
Nou ja, een deel
Hoi Benny en Karina, ik maak het echt een keer goed![]()
Deal!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]Wij gaan wel een keertje spammen in een ESF topic
quote:Het slot van de tweedelige RTL 4-special Het Beste van X Factor Worldwide was vrijdagavond goed voor 1,020 miljoen kijkers. Daarmee was het programma van Peter van der Vorst net als vorige week de winnaar op primetime. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het Beste van X Factor Worldwide wist vorige week 1,038 miljoen kijkers aan zich te binden. Volgende week begint het driedelige Het Beste van Got Talent Worldwide, daarna is twee keer Het Beste van The Voice Worldwide te zien.
Bron
Is het daar ook al deaud?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat de Sing off gecanceld is in de USA
jawel. Nog steeds op de vrijdag. En op zaterdag staan Nederland 1(Strictly Come Dancing) en Beat the Best tegenover elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet meer vrijdag?
Ah, toch weer kijkwerk.
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
en zoals voorspelt... Na 2 weken Beste van X Factor Worldwide gaan ze The Voice behandelen. Na die 2 weken begint The Voice weer
Dacht het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn weekenden zijn voorlopig weer gevuld
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.quote:
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de Duikplankquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Klopt iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt veel he? En dan krijgen we nog sterren van de DuikplankEn volgens mij Sterren dansen op het IJs.
Sjesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd. En de PO kwam volgens mij ook weer met 2 shows met BNers
Daar weet ik niks vanafquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, komt er misschien OOK nog een Op Zoek Naar...
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar weet ik niks vanaf
Ik zal van de week ff een lijstje maken met dingen die over die shows bekend zijn.
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar schoot me te binnen, dat er daar ook misschien weer eentje van komt. In de UK komt wel een Looking for Jesus
Dat met Jesus komt op ITV, geen idee of dat hier te ontvangen is, door mij niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En The Voice UK zou ook weer terugkomen. Dus we hebben wel genoeg dingen om te kijken.
Zul je zien dat het dan wel lekker weer wordt
weet je ook wanneer het komt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hoogstwaarschijnlijk met een andere jury. En als ik de mail die ik heb gekregen(ik moest een vragenlijst invullen over X Factor) moet geloven ook in een iets andere setting.
Wanneer het begint weet ik eigenlijk niet. Denk na The Voice Kids ofzo?
Maestro is nieuw voor mij??quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en de volgende dingen staan gepland...:
• De beste Singer-Songwriter van Nederland
• Het beste van...
• The Voice of Holland
• Beat the Best
• Strictly come dancing
• The Voice Kids
• So You Think You Can Dance
• Maestro
• X Factor
• Holland's Got Talent
Forum Opties | |