Het is vooral omdat, wat ik al hierboven zei, dat het niet leuk is om voor 1 persoon te koken. Dan sta je daar 2 aardappels te kokenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet waarom Derksen zijn tweede huwelijk op de klippen liep.
[..]
Dit is wel heel ernstig... Het is misschien raar om tegen een veel oudere vrouw te zeggen, maar sluit Fok! nu af en word minder wereldvreemd![]()
Edit: Of minder lui dat mag ook.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een frituurpanDe snackbar zit echt vlak om de hoek, veel makkelijker.
Je mag haar hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nou, was gewoon een leuke dame.
Is goed, hoelaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4Lf ik ga morgen Tour Du Jour terugkijken kom jij dan ook meekijken?
Hmm na 21:00 ben ik weg, dus begin van de middag? Combineren we het met een lunch.quote:
Zelfs op een slechte foto is ze prachtig.quote:
Is goed, zie ik je dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm na 21:00 ben ik weg, dus begin van de middag? Combineren we het met een lunch.
[..]
Zelfs in een slechte foto is ze prachtig.
Ze had alleen een Ajax-neus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef Karina het volgende:
Ze was niet lelijk of zo, maar ik vond haar niet echt een "miss".
Tja... jij bent de gene die het posten van vrouwen aanwezig in het speel toneel uit ons heeft geslagen tijdens dit EKquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ben ik alweer vergeten. Ik weet alleen nog het korte zwarte haar.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... jij bent de gene die het posten van vrouwen aanwezig in het speel toneel uit ons heeft geslagen tijdens dit EK
Prachtige sport gewoon man, ik probeer alles wel te volgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Derksen maakt zich wel heel erg druk om het wielrennen he, lijkt een beetje op jou LR.
Mijn posts hebben tenminste inhoud. Mods waren het bij mij maar met 1 post niet eens bij jou 5?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Derksen maakt zich wel heel erg druk om het wielrennen he, lijkt een beetje op jou LR.
Ja maar dat zijn mannen en er stonden daar al 22 van op het veldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja af en toe werd het ook wel een beetje veel he? Stel dat ik de hele tijd lekkere mannen had gepost, dan was het commentaar ook niet van de lucht geweest
Nee, ik zei dat Gesink het ravijn in was gereden. Dat hoorde ik op radio 1.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts hebben tenminste inhoud. Mods waren het bij mij maar met 1 post niet eens bij jou 5?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat Gesink het ravijn in was gereden. Dat hoorde ik op radio 1.
Daar kreeg ik 5 notes voor.
Is ook wel een achterlijke opmerking, Gesink en vallen gaat niet samen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat Gesink het ravijn in was gereden. Dat hoorde ik op radio 1.
Daar kreeg ik 5 notes voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |