Knor is qua ingewikkeldheid tegenover de smaak wel een zeer goed alternatief ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Knorr Wereldgerechten, ook altijd lekkerEn verder gewoon die magnetronpakketten
Dat is dan weer voor vrouwenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef Karina het volgende:
De maaltijdsalades van AH zijn ook goed te doen. En je hoeft niet eens iets op te warmen.
Die hebben ook die gevulde soepen toch? Van die erwtensoep kun je een hele oorlog overlevenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is dan weer voor vrouwenDat eet ik alleen als het 30 graden is.
Oh die ken ik niet, eens kijken. Of bami in blikquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die hebben ook die gevulde soepen toch? Van die erwtensoep kun je een hele oorlog overlevenStruik
Tomaten vind ik wel lekker, maar teveel moeite om te snijdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat ik wel smerig vind?
TOMATEN!
Nee, serieus ik kan die dingen niet rauw eten. Hooguit in een salade met een berg dressing.
Ik heb niet eens een frituurpanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik weet alleen hoe de frituurpan aanmoet.
Ik weet waarom Derksen zijn tweede huwelijk op de klippen liep.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik weet alleen hoe de frituurpan aanmoet.
Dit is wel heel ernstig... Het is misschien raar om tegen een veel oudere vrouw te zeggen, maar sluit Fok! nu af en word minder wereldvreemdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tomaten vind ik wel lekker, maar teveel moeite om te snijdenIk neem dan zo een zak sla en gooi er een dressing overheen.
[..]
Ik heb niet eens een frituurpanDe snackbar zit echt vlak om de hoek, veel makkelijker.
Het is vooral omdat, wat ik al hierboven zei, dat het niet leuk is om voor 1 persoon te koken. Dan sta je daar 2 aardappels te kokenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet waarom Derksen zijn tweede huwelijk op de klippen liep.
[..]
Dit is wel heel ernstig... Het is misschien raar om tegen een veel oudere vrouw te zeggen, maar sluit Fok! nu af en word minder wereldvreemd![]()
Edit: Of minder lui dat mag ook.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een frituurpanDe snackbar zit echt vlak om de hoek, veel makkelijker.
Je mag haar hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nou, was gewoon een leuke dame.
Is goed, hoelaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4Lf ik ga morgen Tour Du Jour terugkijken kom jij dan ook meekijken?
Hmm na 21:00 ben ik weg, dus begin van de middag? Combineren we het met een lunch.quote:
Zelfs op een slechte foto is ze prachtig.quote:
Is goed, zie ik je dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm na 21:00 ben ik weg, dus begin van de middag? Combineren we het met een lunch.
[..]
Zelfs in een slechte foto is ze prachtig.
Ze had alleen een Ajax-neus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef Karina het volgende:
Ze was niet lelijk of zo, maar ik vond haar niet echt een "miss".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |