En ik heb trek in haring.. met uitjes...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.
Mag ik Den Helder overslaan?
(verdomme, nu heb ik ook best wel trek in een bokking)
Nogmaals, haring is me te 'glad'quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ik heb trek in haring.. met uitjes...
Visboer? Bedoel, je woont niet in een boerengat. Er zal vast wel ergens een markt zijn op zaterdag en die staan meestal vol met visboeren. Hier staan er geloof ik 20 op een rij op de marktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nogmaals, haring is me te 'glad'
Maar een bokking gaat er wel in, lekker zout ook.
maar waar koop je dat om deze tijd?
Ik zou zo naar Scheveningen kunnen rijden, maar ik mag dan niet aangehouden worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Visboer? Bedoel, je woont niet in een boerengat. Er zal vast wel ergens een markt zijn op zaterdag en die staan meestal vol met visboeren. Hier staan er geloof ik 20 op een rij op de markt
misschien hebben ze daar wel brood??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lieve dolvfina, ik woon nog steeds in een grote stad.
Hier heb je geen bakkers, alleen maar supermarkten
Zou het? Misschien eerst even bellen, zo zonde als je voor niks rijdt omdat ze geen brood hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel brood??
Wat de neuk is waldcorn-brood?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg honger van dat geouwehoer over brood en vis. We lopen dus maar even naar de bakker. Mijn bestelde waldcorn-brood ophalen
In dat gat waar je woont zitten wel bakkers jokkebrokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lieve dolvina, ik woon nog steeds in een grote stad.
Hier heb je geen bakkers, alleen maar supermarkten
Maar die verkopen geen brood, maar alleen Van die grote turkse broden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
In dat gat waar je woont zitten wel bakkers jokkebrok
En dat noemt zich n ventquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar die verkopen geen brood, maar alleen Van die grote turkse broden.
En dat kan ik in me ééntje niet op.
Geeft dikke virtuele knuf.quote:
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef maffemuts het volgende:
Oh en Ehhe, late reactie, maar mijn man is bij de kleine in het ziekenhuis, kortom we waren gescheiden van elkaar
en voor de nieuwschierigen, de oudste heeft braaf haar medicatie op tijd gehad, en daarna is ze lekker naast mij in slaap gevallen. Tot ergens gedurende de nacht, toen is ze op autopilot na het plassen op de wc naar haar eigen bedje verhuist.
(zie die quoteupdate's niet op m'n foon, vandaar dus de late antwoorden)
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jouquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar heb ik iets gemist?
Ik zie een foto met patat met mayonaise en frietjes en appelmoes en een frikandel en nog meer patat met mayonaise en een soort van ragout. LEKKER!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jou
zou ik ook doen inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou het? Misschien eerst even bellen, zo zonde als je voor niks rijdt omdat ze geen brood hebben
ja, dat schreef je echt met een V...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Pulver het volgende:
daar barsten ze van het brood!
(en schreev ic het egt med een V ?)
Je mag mijn schouder wel even lenen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jou
Zoals Pompius Snikilus ooit zei:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook doen inderdaad
[..]
ja, dat schreef je echt met een V...
maar dat zal het bloed in je alcohol wel zijn
Selectief kijken noemen ze dat schat, geeft niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie een foto met patat met mayonaise en frietjes en appelmoes en een frikandel en nog meer patat met mayonaise en een soort van ragout. LEKKER!!!!!
Maar ik denk dat ik de verkeerde foto's bekijk
Dus je bent minder stuiterballetje nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Selectief kijken noemen ze dat schat, geeft niet.
korte samenvatting, jongste bijna 2jr ligt sinds Donderdag in het ziekenhuis na een aantal rampdagen met een fikse urineweginfectie, oudste moest gisteren geopereerd worden (was al gepland) ivm buisjes en amandelen. dus papa en mama moesten zich opsplitsen om de zorg aan beiden te kunnen geven. we zitten op _dit_ moment te wachten op de laatste uitslagen van de jongste zijn bloedonderzoek van deze morgen, zijn de waardes inderdaad aan het zakken mag hij straks naar huis. (dit ook met oog op het feit dat ik maandag 37w zwanger ben en ze dan liever partner en zwangere bij elkaar willen houden en stressfactor willen reduceren gaf de verpleegkundige vanmorgen aan) de rest van de behandeling voor de jongste zal dan thuis plaats vinden (medicatie en spoelen)
thnxie!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus je bent minder stuiterballetje nu.
Had ik niet meegekregen, maffe...
Uiteraard wens ik je wel alle sterke hiermee.
Ik ook niet dat scheelt... eerst ren je weg voor n stier, en daarna laat je m slachten om m op te vreten. tis ook net voetbal, daar rennen 20 idioten achter een bal aan en als ze m eindelijk hebben schoppen ze m weer weg... en die 2 andere idioten die wachten gewoon tot de bal bij hen komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Pulver het volgende:
Wat een zeikers weer op PowNed.
Ze snappen geen zak van stierenrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |