Opzoeken is wat lastig ivm zijn ouders (erg traditioneel) dat word de volgende keer pas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef Scuidward het volgende:
Mja, is kut vanwege de zomer. Maar hij is er in elk geval weer met kerst. Opzoeken tussendoor zit er niet in? Hoewel, dit is nog wel behappen. Ga door met je hobbies en andere dingen en als hij er weer terug is kan je er nog 4 jaar aan plakken
Ok, anders was je gewoon mee gegaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Opzoeken is wat lastig ivm zijn ouders (erg traditioneel) dat word de volgende keer pas.
Jazekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, anders was je gewoon mee gegaan?
Naja, dan is dit ff even zuur maar geen ramp in elk gevalquote:
Gaan we ook doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef koemleit het volgende:
Vanuit China vliegt ie door naar Thailand en dan is het lang leven de lol.
maar serieus gewoon skypen dan redt je het wel hoor
Vette shitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Leeslamp het volgende:
http://www.flightradar24.com/KLM893
Ik lijk wel een Stalker
wij oosterlingen hebben daar geen last van want wij vrouwen zijn ook kleiner en dus ook krapperquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef practics het volgende:
Maar ts nu je vriendje toch weg is, vertel eens is het nu waar dat oosterlingen kleiner van geslacht zijn?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat moet je nou weer met een chinees? Als gezonde hollandse meid neem ik aan??
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
wij oosterlingen hebben daar geen last van want wij vrouwen zijn ook kleiner en dus ook krapper
Leuke sitequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Leeslamp het volgende:
http://www.flightradar24.com/KLM893
Ik lijk wel een Stalker
Interessant inderdaad. Goed te zien hoe druk het is in de lucht! Alleen al in de omgeving van Moskou zweven er aardig wat rond.quote:
Zeker. Ik wist geen eens dat zoiets bestond. Nooit bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:11 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Goed te zien hoe druk het is in de lucht! Alleen al in de omgeving van Moskou zweven er aardig wat rond.
En dit is het probleem.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker. Ik wist geen eens dat zoiets bestond. Nooit bij stil gestaan.
TS doe wat leuks met vrienden! Je kan er wel lang bij stil staan tot die 12 weken over zijn maar dan kan je beter jezelf eens verwennen nu hij toch weg is.
Heeft hij geen andere familieleden die in Nederland woont? misschien dat je daarmee iets kunt opbouwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
En dit is het probleem.
En daar zit ik dus mee.
Ik ben 3 jaar geleden naar Nederland verhuist met hem en dat zou tijdelijk zijn (studie ) en heb eigenlijk nooit iets opgebouwd.
Met andere woorden, ik heb helemaal niks hier.
Alles woont in China.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft hij geen andere familieleden die in Nederland woont? misschien dat je daarmee iets kunt opbouwen.
Ook Chinezen die in Nederland geboren en getogen zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Chinezen zijn trouw, die gaat echt niet van bil
zijn m'n 2 posts nou gewist?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:37 schreef superoperator het volgende:
[..]
Ook Chinezen die in Nederland geboren en getogen zijn?
Bietje omslachtig, niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef Leeslamp het volgende:
Ticket gekocht en op naar China.
Ik ga hem persoonlijk dumpen en daarna lekker rondtrekken door China met vrienden.
Top idee.
Ben het helemaal zat.
Ga gewoon op vakantie, desnoods in China, en deel hem het blijde nieuws mede als 'ie weer terug is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef Leeslamp het volgende:
Vakantie vieren is omslachtig?
2 vliegen in 1 klap
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Leeslamp het volgende:
Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd?
misschien kan je het mij vertellen
Ofwel dit is dezelfde reddingspoging waar je het laatst over had, alleen nu in een ander jasje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef Leeslamp het volgende:
Ik wilde toch al naar China om mijn familie te bezoeken en tja.
Misschien komt er nog wat goeds uit een gesprek die ik eventueel met hem kan hebben.
Onbewuste hoop misschien.
In mijn hart hou ik nog enorm veel van hem en die wil echt een toekomst met hem.
Maar in mijn verstand zit niks meer, dat roept alleen maar dat ik moet stoppen want het is 1 grote puinhoop.
Altijd moet ik mij aanpassen aan hem en als ik dat niet doe gooit hij het op een cultuur probleem (terwijl we beide Chinees zijn - I dont get it)
Ehm het is geen reddingspoging in mijn ogen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ofwel dit is dezelfde reddingspoging waar je het laatst over had, alleen nu in een ander jasje.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ehm het is geen reddingspoging in mijn ogen.
Ik volg mijn verstand en ik stop er mee ik wil alleen meer duidelijkheid thats all.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:28 schreef Leeslamp het volgende:
misschien heb je wel gelijk.
Ik ga evengoed naar China (ticket is er al)
En ik ga mezelf daar wel vermaken.
Hij is nog niet op de hoogte dat ik die kant op ga en dat zal ik zo wel houden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Damn TS je bent echt eng. Ik kan er niks anders van maken.
Omg nu moet ik meteen aan de piemel van mijn Nederlandse baas denken met zijn Chinese vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
wij oosterlingen hebben daar geen last van want wij vrouwen zijn ook kleiner en dus ook krapper
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is dit dat ouwe topic van ik ga naar china om sorry te zeggen
Ik snap er geen bal meer van, maar volgens mij is ze vreemd gegaan. Altans als ik de andere topics van haar goed lees. Vreemd dat sommige mensen niet een tijd alleen kunnen zijn / tijd zonder sex kunnen, blijkbaar stelde de relatie van 4 jaar niks voor, denk ik dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:49 schreef matthijst het volgende:
In 2 weken van vliegtuigstalker naar vriendjedumper?
Oh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Een relatie is inderdaad niet om moe van te worden, dus dan heb je de goede keuze gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:35 schreef Leeslamp het volgende:
Bij aankomst heb ik met hem gebroken.
ik heb nagedacht tijdens de vlucht en ik ben gewoon moe van alles.
(...)
Het laat mij ook mooi tot rust komen!
Jullie relatie is was gebouwd op een wereldwijd web van leugens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Jazeker
We zijn beide 24 en we mogen nog niet bij elkaar slapen van zijn ouders(We wonen samen maar dat weten zij niet)
+1quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef Biancavia het volgende:
WTF is er gebeurd tussen de 14e en de 26e?![]()
Sommige vrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef 2thmx het volgende:
Elke vrouw die op FOK! beweert dat vrouwen niet labiel zijn, kan in de toekomst een verwijzing naar dit topic verwachten.
Ze zit nu ook in China, heeft het uitgemaakt en is er nu vakantie aan het vieren met vrienden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Micson het volgende:
Ga gewoon even naar China, is maar 10 uur met het vliegtuig. Prima te doen.
Heh, wat zeg jij nu? In de OP staat iets heel anders, of hebben we een dramatische topicwending gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ze zit nu ook in China, heeft het uitgemaakt en is er nu vakantie aan het vieren met vrienden.
Dat laatste iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Heh, wat zeg jij nu? In de OP staat iets heel anders, of hebben we een dramatische topicwending gehad?
Topic lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef Veela het volgende:
Je hebt toch wel een leven buiten je vriend om? Als de mijne 3 maanden weg wil, laat ik hem lekker gaan hoor. Het wordt pas lang als het meer dan 6 maanden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |