quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Damn TS je bent echt eng. Ik kan er niks anders van maken.
Omg nu moet ik meteen aan de piemel van mijn Nederlandse baas denken met zijn Chinese vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
wij oosterlingen hebben daar geen last van want wij vrouwen zijn ook kleiner en dus ook krapper
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is dit dat ouwe topic van ik ga naar china om sorry te zeggen
Ik snap er geen bal meer van, maar volgens mij is ze vreemd gegaan. Altans als ik de andere topics van haar goed lees. Vreemd dat sommige mensen niet een tijd alleen kunnen zijn / tijd zonder sex kunnen, blijkbaar stelde de relatie van 4 jaar niks voor, denk ik dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:49 schreef matthijst het volgende:
In 2 weken van vliegtuigstalker naar vriendjedumper?
Oh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
wij oosterlingen hebben daar geen last van want wij vrouwen zijn ook kleiner en dus ook krapper
Een relatie is inderdaad niet om moe van te worden, dus dan heb je de goede keuze gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:35 schreef Leeslamp het volgende:
Bij aankomst heb ik met hem gebroken.
ik heb nagedacht tijdens de vlucht en ik ben gewoon moe van alles.
(...)
Het laat mij ook mooi tot rust komen!
Jullie relatie is was gebouwd op een wereldwijd web van leugens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Jazeker
We zijn beide 24 en we mogen nog niet bij elkaar slapen van zijn ouders(We wonen samen maar dat weten zij niet)
+1quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef Biancavia het volgende:
WTF is er gebeurd tussen de 14e en de 26e?![]()
Sommige vrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef 2thmx het volgende:
Elke vrouw die op FOK! beweert dat vrouwen niet labiel zijn, kan in de toekomst een verwijzing naar dit topic verwachten.
Ze zit nu ook in China, heeft het uitgemaakt en is er nu vakantie aan het vieren met vrienden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Micson het volgende:
Ga gewoon even naar China, is maar 10 uur met het vliegtuig. Prima te doen.
Heh, wat zeg jij nu? In de OP staat iets heel anders, of hebben we een dramatische topicwending gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ze zit nu ook in China, heeft het uitgemaakt en is er nu vakantie aan het vieren met vrienden.
Dat laatste iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Heh, wat zeg jij nu? In de OP staat iets heel anders, of hebben we een dramatische topicwending gehad?
Topic lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef Veela het volgende:
Je hebt toch wel een leven buiten je vriend om? Als de mijne 3 maanden weg wil, laat ik hem lekker gaan hoor. Het wordt pas lang als het meer dan 6 maanden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |