Zo houden, maakt het topic er een stuk leuker op. Al denk ik dat de trolls nog lang niet geïnteresseerd zijn in deze sport.quote:
WTF, wat is daar gebeurd danquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Multiply het volgende:
Rutger van Schaardenburg een teleurstellende 33e plek in de 1e race.
Hele race matig. Gelijk het schrapresultaat dan maar.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Multiply het volgende:
Rutger van Schaardenburg een teleurstellende 33e plek in de 1e race.
Hele race inderdaad rond plaats 32 gesukkeld. Straks nieuwe kans.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hele race matig. Gelijk het schrapresultaat dan maar.
Ben nu 49ers aan het volgen via NOS. Bij de baan van Bouwmeester staat geen camera, dus vertrouw ik zelf maar op standen via app en internet.quote:
redelijk begin...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:30 schreef Littlecreep het volgende:
Bouwmeester als zesde in eerste race.
Xu en Scheidt daarentegen compleet weg deze race. Dat wordt dus een schrapresultaat en zo vroeg in de wedstrijd is dat niet lekker. Als Marit telkens stabiel voorin zeilt, is nog alles mogelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef TheVulture het volgende:
De Belgische en Ierse zeilster liggen ook weer voorin dus daar gaat Bouwmeester nog een zware kluif aan krijgen denk ik
Die Belgische was op voorhand met Bouwmeester ook een favoriet voor goud. Lastige klant.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef TheVulture het volgende:
De Belgische en Ierse zeilster liggen ook weer voorin dus daar gaat Bouwmeester nog een zware kluif aan krijgen denk ik
ACHTERHAALDE KUTSPORT JONGUH ze hebben toch allang motoren uitgevondenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:56 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zo houden, maakt het topic er een stuk leuker op. Al denk ik dat de trolls nog lang niet geïnteresseerd zijn in deze sport.
Nee. Zijn 10 races. Resultaten worden bij elkaar opgeteld en het slechtste resultaat mag geschrapt worden. Na die 10 races gaan de beste 10 naar de medal race met dubbele punten. De stand daarna is de eindstand.quote:
Dit is de 3de race volgens mij? De 1ste was die 5de en de 2de 3de ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee. Zijn 10 races. Resultaten worden bij elkaar opgeteld en het slechtste resultaat mag geschrapt worden. Na die 10 races gaan de beste 10 naar de medal race met dubbele punten. De stand daarna is de eindstand.
Klopt, dit is de derde race. Hij was 5e en 10e in de eerste twee races.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is de 3de race volgens mij? De 1ste was die 5de en de 2de 3de ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |