Ook de nummer 1 en 2 ?quote:
Morgen andere condities en dan kan het opeens allemaal anders zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Postma 10e in de tweede race. Al aftekening voorin aangezien de nummers 1-2-3 in beide races hetzelfde waren.
Zoals de naam zeg. 1 tegen 1 en de winnaar krijgt een punt. In de voorronde vaar je 1x tegen alle andere landen. De beste 8 gaan naar de kwartfinale met de plaatsing op basis van resultaten uit de round robin. Dan is het gewoon knock-out over een best of 3.quote:
Nee alle klasses behalve het matchracing is over 10 normale races + medailleraces tussen de beste 10 in het klassement, waarin dubbele punten tellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:54 schreef dakpan90 het volgende:
Ik volg het zeilen eigenlijk nooit, maar wil het deze Spelen toch eens gaan bijhouden. Zag dat ze bij de laser bijvoorbeeld 6 races hebben, over 3 dagen. Gaan alle deelnemers dan 6 keer van start? Of worden ze onderverdeeld in een aantal groepen? Of is het een afvalrace?
Er zijn verschillende races inmiddels aan de gang. In de 49er klasse geen Nederlandse boot. In de Laser wel met van Schaardenburger.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap net in maar vaart er nu geen Nederlandse boot of wel
Heb het gister aardig kunnen volgen via de officiële Londen 2012 app. Maar zelfs die heeft nog geen tussenstand bij eerste keerpunt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef Multiply het volgende:
Ik probeer de laser race ergens te volgens, maar tot nu toe lukt het nog niet echt..
http://www.london2012.com(...)ial-women/index.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie een Engelse vlag en een fort op mijn stream
Ik hou van jouquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)ial-women/index.html
Hier kan je het volgen. De baan waarop Bouwmeester zeilt, is niet de tv baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |