Echt een gevalletje van ouders die haar haarfijn hebben uitgelegd wat je moet doen om succesvol te worden en wat je moet doen met alle positieve reacties die je krijgt (lekker uitbuiten). Maar haar er allesbehalve op voorbereiden hoe je moet omgaan met tegenslagen. Want guttegut, ons kind kan niks gebeuren, dat is zo getalenteerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Echt mijn god, tegen haar moeder krijsen dat die beloofd had dat ze door mocht enzo![]()
Ik snap best dat een kind hysterisch kan worden hoor, maar daarvoor was ze altijd zo volwassen voor haar leeftijd.... en dan dit. Nou ja, zie filmpje hierboven.
Mijn god, dramaqueenquote:
ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maar wel 35 centimeter.quote:
JUISTEMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Zelfs jij vindt Josh goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaaktquote:
En toch nog steeds die onovertroffen auditie van Melanie. Daarna werd ze gewoon bloedirritant met d'r accent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ja Josh, KOM OP NOU!
Daarbij verbleekt alles en iedereen.
Eind dit jaar cd, en tweede gewordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |