abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114242034
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dergelijke taal zegt genoeg over je om je helemaal niet meer serieus te nemen, als iemand dat überhaupt al deed. :')
Het is zo simpel. Lees mijn topics gewoon niet, dan hoef je je ook niet onnodig te ergeren. Maar blijkbaar heeft ze zelf flink wat problemen en komt ze die hier afreageren.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:24:26 #177
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114242078
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:
Het zou wel DE perfecte oplossing zijn. Misschien dat ik eens moet gaan onderzoeken of het mogelijk is om dit soort gevoelens helemaal uit te schakelen.
:Y ja. Moet je aan je psych vragen dr zijn vast wel pillen die die hormonen en neuronen blokkeren :)
pi_114242079
Lelijke kop, leugenaar, en iemand die zich voordoet als psyhopaat...

Klinkt als een uitstekende combi, TS! Jij komt er wel! :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:24:52 #179
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114242104
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

leuke opmerking man :) en so what dan i s t probleem opgelost
En dan heeft hij er tig andere problemen bij ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114242121
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

:Y ja. Moet je aan je psych vragen dr zijn vast wel pillen die die hormonen en neuronen blokkeren :)
Ik ga liever zelf op onderzoek uit.
pi_114242136
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En dan heeft hij er tig andere problemen bij ;)
Zolang het maar geen overheersende problemen zijn vind ik het best.
pi_114242189
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lelijke kop, leugenaar, en iemand die zich voordoet als psyhopaat...

Klinkt als een uitstekende combi, TS! Jij komt er wel! :D
Zo vreemd is dat niet, wie niet mooi is die moet het wel op deze manier aanpakken. Anders blijf je alleen maar de lieve man die enkel de friendzone kan bereiken.
pi_114242244
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat niet, wie niet mooi is die moet het wel op deze manier aanpakken. Anders blijf je alleen maar de lieve man die enkel de friendzone kan bereiken.
Tot ze erachter komt dat je in real life niet zo bent, en daar KOMT ze achter en dan zie je het vrouwtje nooit meer terug.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:29:41 #184
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114242314
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zolang het maar geen overheersende problemen zijn vind ik het best.
Die problemen zijn sterk overheersend. Als je niet in staat bent om interesse te tonen in een ander, dan ben je bijna een kasplantje.
Ik stel voor dat je je problemen op een andere manier oplost ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 15 juli 2012 @ 20:30:30 #185
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114242343
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar je kijkt toch wel uit met hoe je haar behandelt? Ik snap dat je hierin je kans ziet, maar realiseer je dat dit meisje zeer zeker ook zo haar problemen heeft die haar kwetsbaar maken en het zou je niet sieren als je daar gewoon ronduit gebruik van zou maken.
pi_114242350
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Die problemen zijn sterk overheersend. Als je niet in staat bent om interesse te tonen in een ander, dan ben je bijna een kasplantje.
Maar zolang je er geen gevoel bij hebt kan je je ook niet slecht voelen. Ik denk dat ik liever een kasplantje ben dan me dagelijks zo te voelen.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:35:46 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114242561
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar zolang je er geen gevoel bij hebt kan je je ook niet slecht voelen. Ik denk dat ik liever een kasplantje ben dan me dagelijks zo te voelen.
Wat je wilt zijn is je eigen keuze, maar ik raad je aan om door te gaan met werken aan je problemen. Dat doe ik ook en momenteel gaat het zeer goed ;)
pi_114242613
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat je wilt zijn is je eigen keuze, maar ik raad je aan om door te gaan met werken aan je problemen. Dat doe ik ook en momenteel gaat het zeer goed ;)
Ja dat klopt jij bent zeer goed bezig, je maakt in 1 maand grotere stappen dan ik in 2 jaar daar mag je best trots op zijn.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:39:44 #189
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114242764
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt jij bent zeer goed bezig, je maakt in 1 maand grotere stappen dan ik in 2 jaar daar mag je best trots op zijn.
Ik ben daar zeker trots op, maar tegelijkertijd weet ik dat ik nog niet klaar ben. Ik moet nog een paar dingen fixen.
pi_114242940
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben daar zeker trots op, maar tegelijkertijd weet ik dat ik nog niet klaar ben. Ik moet nog een paar dingen fixen.
Zo bouw je wel steeds meer zelfvertrouwen op :)
pi_114242952
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe verklaar jij dat verschil? Enkel door uiterlijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114243140
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

En hoe verklaar jij dat verschil? Enkel door uiterlijk?
Er zijn meisjes die hem goed genoeg vinden zoals hij is, dus ik vermoed dat hij niet al direct met de nek wordt aangekeken. Als meisjes mij voor het eerst zien dan negeren ze me liever en doen alsof ik niet besta ookal probeer ik relaxt te doen en oogcontact te maken en te glimlachen. Ze zien mijn uiterlijk en denken meteen "lelijk" en dan doet de rest niet meer toe. Ik kan vaak aanvoelen hoe mensen over mij denken.
pi_114244974
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er zijn meisjes die hem goed genoeg vinden zoals hij is, dus ik vermoed dat hij niet al direct met de nek wordt aangekeken. Als meisjes mij voor het eerst zien dan negeren ze me liever en doen alsof ik niet besta ookal probeer ik relaxt te doen en oogcontact te maken en te glimlachen. Ze zien mijn uiterlijk en denken meteen "lelijk" en dan doet de rest niet meer toe. Ik kan vaak aanvoelen hoe mensen over mij denken.
Dat zeggen ze ook letterlijk tegen je? Misschien maak je ze wel verlegen en kijken ze daarom weg. Volgens mij denk je echt vaak zo ver door.
pi_114246365
quote:

[..]

Heeft een meisje ooit echt gezegd dat je lelijk bent, of trek je zelf voor het gemak die conclusie?
pi_114247738
quote:

[..]

Ik kan vaak aanvoelen invullen hoe mensen over mij denken.
Fixed.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 15 juli 2012 @ 23:25:46 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114251941
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb er alles aan gedaan ALLES zeg ik je.

- ik sport KEIHARD
- psych
- risicovolle operatie ondergaan
- stap op chicks af in bar
- mensen ontmoet via fok
- verder doe ik er alles aan om er fatsoenlijk en verzorgt uit te zien

Resultaat nihil. Plastische chirurgie only option.
Dat komt doordat je uiterlijk nu wel goed is maar je een verdorven karakter hebt. Dit topique is er een voorbeeld van; je wilt een psychopaat worden. Jouw hele leven staat in het teken van angst, angst om je uiterlijk, angst vanwege je gevoelens, angst vanwege je gedrag. Dus je bent een lafaard als je je daardoor laat leiden. Liever sport je wat minder en ga je je gewoon eens accepteren zoals je bent, dat is echt moedig als je dat doet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 15 juli 2012 @ 23:28:07 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114252134
quote:

[..]

Dat kun je helemaal niet aanvoelen, je bent 1 brok angst en onzekerheid. Voor vrouwen is dat het onaantrekkelijkste wat er is, ook al zie je er uit als brad pitt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114256878
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is niet waar, mensen die ik voor het eerst tegenkom weten niks van mijn innerlijk, dat kunnen ze heus niet aflezen hoor, vooral ook omdat ik er relaxt bij loop.
Dat klopt iemand die een onaantrekkelijk uiterlijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk
heb dan is de kans zeer groot om gelijk al met de nek aangekeken te worden het
innerlijk boeit ze toch niks.
pi_114258621
Richard, je had toch al wat Succesjes gehad ? Dus zo heel erg lelijk ben je niet. ( mij raken ze met een stok nog niet aan ook al zijn ze dronken). Komt allemaal wel goed met je, gewoon positief blijven. (ook al is dat erg moeilijk, i know)

Zoek gewoon een leuk hobby, ik lees erg veel bv.. lekker ontsnappen naar een andere 'wereld' kan je deze met al die gelukkige stelletjes even achter je laten.

Een relatie vol leugens lijkt me echt helemaal niets, ik zelf hoop ooit iemand tegen het lijf te lopen die haar bril verkeerd heeft afgestemd of iets! :P (maarja, dan komt het babbel gedeelte en dat zit wel goed bij jou).
  maandag 16 juli 2012 @ 08:33:38 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114259308
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef strong het volgende:

[..]

Dat klopt iemand die een onaantrekkelijk uiterlijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk
heb dan is de kans zeer groot om gelijk al met de nek aangekeken te worden het
innerlijk boeit ze toch niks.
Iemand die onzeker is herken je meteen, schichtige blik, praten tegen je met hun lichaamsdeel waarvoor ze zich schamen afgeschermd of afgewend, gebogenhouding, niet met borst vooruit lopen etc ;).
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')