abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114259423
Ik vraag me af of die succesjes niet verzonnen zijn. Ik vond richard wel een knappe kop hebben, maar dat idee wordt ook minder en minder naarmate hij langer post.

Kevin jouw probleem is niet je uiterlijk. Jij hebt zon gigantische slotgracht om jezelf heen gebouwd dat je onzichtbaar wordt
pi_114262687
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vraag me af of die succesjes niet verzonnen zijn. Ik vond richard wel een knappe kop hebben, maar dat idee wordt ook minder en minder naarmate hij langer post.
Halcon was erbij dus dat is in ieder geval een succesje dat hij niet verzonnen kan hebben.
pi_114262738
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Halcon was erbij dus dat is in ieder geval een succesje dat hij niet verzonnen kan hebben.
Is daar een topic van?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114263095
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is daar een topic van?
Een apart topic niet.
  maandag 16 juli 2012 @ 11:44:40 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114263168
Gevalletje bdd wel, wat een topic...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 16 juli 2012 @ 11:47:06 #206
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114263245
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Fixed.
Dit inderdaad. Jij vult alles al van te voren in wat mensen van je denken. Logisch dat je zo bekrompen denkt over jezelf.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114266202
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hier kan ik ZO ontzettend kwaad om worden! IK BEN ALLES BEHALVE EEN SLAPPE ZAK. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer lef dan jij.
En toch durf je je werkelijke zelf niet aan haar te laten zien?

Zolang je niet jezelf durft te zijn rond vrouwen heb je nog heel wat om aan te werken.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:20:33 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114266545
Maar TS je loopt bij de psych.. wat zegt die allemaal dan?
pi_114277382
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef Re het volgende:
Gevalletje bdd wel, wat een topic...
Ik erken de symptomen, niet de ziekte.
pi_114277448
Deprimerend topic dit.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114280840
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dus anorexia is volgens jou ook geen geestesziekte?
  maandag 16 juli 2012 @ 18:58:30 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114280896
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

te laf om toe te geven dat je ziek bent?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114281218
Zelfs al zou je echt lelijk zijn, dan alsnog zijn onderstaande symptomen van BDD niet normaal en gewoonweg een vorm van OCD. Het is niet nodig om je er zó druk om te maken als jij doet.

quote:
Common symptoms of BDD include:

Obsessive thoughts about (a) perceived appearance defect(s).
Obsessive and compulsive behaviors related to (a) perceived appearance defect(s) (see section below).
Major depressive disorder symptoms.
Delusional thoughts and beliefs related to (a) perceived appearance defect(s).
Social and family withdrawal, social phobia, loneliness and self-imposed social isolation.
Suicidal ideation.
Anxiety; possible panic attacks.
Chronic low self-esteem.
Feeling self-conscious in social environments; thinking that others notice and mock their perceived defect(s).
Strong feelings of shame.
Avoidant personality: avoiding leaving the home or only leaving the home at certain times.
Dependent personality: dependence on others, such as a partner, friend or family.
Inability to work or an inability to focus at work due to preoccupation with appearance.
Problems initiating and maintaining relationships (both intimate relationships and friendships).
Alcohol and/or drug abuse (often an attempt to self-medicate).
Repetitive behavior (such as constantly (and heavily) applying make-up; regularly checking appearance in mirrors; see section below for more associated behavior).
Seeing slightly varying image of self upon each instance of observing a mirror or reflective surface.
Perfectionism (undergoing cosmetic surgery and behaviors such as excessive moisturizing and exercising with the aim to achieve an ideal body type and reduce anxiety).

Common compulsive behaviors associated with BDD include:
Compulsive mirror checking, glancing in reflective doors, windows and other reflective surfaces.
Alternatively, inability to look at one's own reflection or photographs of oneself; also, removal of mirrors from the home.

Attempting to camouflage the imagined defect: for example, using cosmetic camouflage, wearing baggy clothing, maintaining specific body posture or wearing hats.
Use of distraction techniques to divert attention away from the person's perceived defect, e.g. wearing extravagant clothing or excessive jewelry.
Excessive grooming behaviors: skin-picking, combing hair, plucking eyebrows, shaving, etc.
Compulsive skin-touching, especially to measure or feel the perceived defect.
Immotivated hostility toward people, especially those of the opposite sex (or same sex if homosexual).
Seeking reasurance from loved ones.
Excessive dieting or exercising, working on outside appearance.
Self-harm.
Comparing appearance/body parts with that/those of others, or obsessive viewing of favorite celebrities or models whom the person suffering from BDD wishes to resemble.
Compulsive information-seeking: reading books, newspaper articles and websites that relate to the person's perceived defect, e.g. losing hair or being overweight.
Obsession with plastic surgery or dermatological procedures, often with little satisfactory results (in the perception of the patient). In extreme cases, patients have attempted to perform plastic surgery on themselves, including liposuction and various implants, with disastrous results.
Excessive enema use (if obesity is the concern).
Je voldoet aan alles in bold en misschien ook wat niet in bold staat, maar die wist ik niet zeker. Hoe kun je dan toch volhouden dat hoe obsessief en perfectionistisch jij naar je eigen uiterlijk kijkt, geen probleem of ziekte is?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:09:03 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114281302
lekenoordeel mag niet hè strawberry ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114281386
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Maanvis het volgende:
lekenoordeel mag niet hè strawberry ;)
Is geen lekenoordeel, hij heeft de diagnose al.
  maandag 16 juli 2012 @ 19:15:05 #216
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114281549
Als ik die symptomen zo lees, dan heb ik ook BDD. Ik kreeg laatst van mijn date te horen dat ik er wel goed uit zag. Sindsdien voel ik me iets beter :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114281571
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En wat wordt daar normaal gesproken aan gedaan dan?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:15:34 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114281573
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan is ie al helemaal achterlijk dat ie dat niet serieus neemt. We kunnen hem hier niet meer helpen, want wat we ook zeggen hij negeert het, en over een jaar opent ie weer een topique waarin het nog net zo slecht gaat als eerst, net zoals dat al een paar jaar gaat met hem.
Een gedicht over Maanvis
pi_114281619
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik die symptomen zo lees, dan heb ik ook BDD. Ik kreeg laatst van mijn date te horen dat ik er wel goed uit zag. Sindsdien voel ik me iets beter :)
jij bent goed op weg O+
pi_114281942
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Moet zeggen dat ik in de periode dat ik erge last had van acne ook wel voldeed aan veel van de symptomen, maar als de medicijnen niet hadden gewerkt had ik dat ook gewoon moeten accepteren. Want je kan er wel in blijven hangen, maar daar kom je ook niet verder mee in het leven. Bij BDD gaat het om minor defects die zorgen voor zulke obsessieve gedachten. Begrijpelijk wel, want als je echt afstotelijk lelijk bent is het bijna onvermijdelijk dat je er onder te lijden hebt en spiegels bijv. liever vermijdt. Als Richard een erge huidziekte had, okay dan zou ik zeggen...je hebt gelijk, het is zwaar kut. Als hij compleet misvormd was, hetzelfde. Maar dat is niet zo, hij ziet er gewoon normaal uit met een paar gebreken die in zijn hoofd veel groter worden gemaakt dan ze zijn.
  maandag 16 juli 2012 @ 19:26:26 #221
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114282066
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende: Want je kan er wel in blijven hangen, maar daar kom je ook niet verder mee in het leven.
Dat heb ik me ook gerealiseerd. Ik heb dus inmiddels stappen ondernomen om mijn uiterlijk te verbeteren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114282214
Je moet je ook niet teveel van anderen aantrekken.

Ik krijg nog steeds vaak opmerkingen over mijn grijze haar.. maar als iemand denkt dat ik het ga verven, dream on :P

Het enige wat ik wel doe, is naar de sportschool gaan. Ik zat er wel degelijk mee dat ik dun was.
pi_114282564
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat heb ik me ook gerealiseerd. Ik heb dus inmiddels stappen ondernomen om mijn uiterlijk te verbeteren.
Als je het kan verbeteren zonder al te heftige ingrepen, dan is er geen reden om het te laten. :) Ik denk dat ik zelf ook nog een soort peeling laat doen bij de dermatoloog om de laatste vlekjes wat te laten vervagen, zelfs al zit ik daar niet echt mee.
pi_114282661
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Tangledup het volgende:

[..]

En wat wordt daar normaal gesproken aan gedaan dan?
Cognitieve gedragstherapie eventueel in combinatie met anti-depressiva.
pi_114282883
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan is ie al helemaal achterlijk dat ie dat niet serieus neemt. We kunnen hem hier niet meer helpen, want wat we ook zeggen hij negeert het, en over een jaar opent ie weer een topique waarin het nog net zo slecht gaat als eerst, net zoals dat al een paar jaar gaat met hem.
Ik kom ook niet voor hulp :S? Lees de TT nog eens... ik zoek enkel hulp om deze dame te veroveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')