Dat is niet waar, mensen die ik voor het eerst tegenkom weten niks van mijn innerlijk, dat kunnen ze heus niet aflezen hoor, vooral ook omdat ik er relaxt bij loop.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:58 schreef SemperFii het volgende:
Hallo richard_prf,
Hoe graag je er ook in wilt geloven, jouw uiterlijk is niet het probleem. Het is je verneukte innerlijk waardoor contact leggen niet wil lukken. Getuige dit topic.
Lekker makkelijk toch om het op een factor te gooien die je niet kunt veranderen? Wanneer duidelijk wordt dat het aan een factor ligt die geheel aan jezelf te wijten is, wordt het probleem een stuk lastiger.. Je zult het dan immers zelf kunnen oplossen.
Succes met je zelfmedelijden en mislukte leven!
Denk jij.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar, mensen die ik voor het eerst tegenkom weten niks van mijn innerlijk, dat kunnen ze heus niet aflezen hoor, vooral ook omdat ik er relaxt bij loop.
Financieel gaat alles voor de wind, dat is het probleem nooit geweest. Het is makkelijk om te hebben, verder doet het mij weinig. Als het om geld verdienen gaat dan ben ik best creatief vind ik zelf. Maar daar gaat het niet overquote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gast, geld is alles, geld is ook liefde, je kan van geld houden..Word RIJK!
Je bent het zwakste schepsel dat ooit in R&P heeft gepost en dan noem je jezelf iemand die lef heeft?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hier kan ik ZO ontzettend kwaad om worden! IK BEN ALLES BEHALVE EEN SLAPPE ZAK. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer lef dan jij.
Is dit lef genoeg voor jou homo? Ook aan de comment te lezen... blijkt dat ik veel lef heb.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent het zwakste schepsel dat ooit in R&P heeft gepost en dan noem je jezelf iemand die lef heeft?
Valt wel mee, het is juist zwak en laf dat je je door dat soort dingen (en door je uiterlijk) laat leiden. Alles in jouw leven wordt bepaald door angst en onzekerheid. Er gaat geen kracht van jezelf uit. Dat vind ik laf.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is dit lef genoeg voor jou homo? Ook aan de comment te lezen... blijkt dat ik veel lef heb.
Jij bent zwak met je kansloze klote comments in elk topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is juist zwak en laf dat je je door dat soort dingen (en door je uiterlijk) laat leiden. Alles in jouw leven wordt bepaald door angst en onzekerheid. Er gaat geen kracht van jezelf uit. Dat vind ik laf.
Ik laat je alleen zien hoe je werkelijk in elkaar zit. Je post hier al 5 jaar en altijd is het kommer en kwel. Je bent te zwak en te laf om aan je échte problemen te werken, dus zit je nog steeds in de shit.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij bent zwak met je kansloze klote comments in elk topic.
Ik heb er alles aan gedaan ALLES zeg ik je.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik laat je alleen zien hoe je werkelijk in elkaar zit. Je post hier al 5 jaar en altijd is het kommer en kwel. Je bent te zwak en te laf om aan je échte problemen te werken, dus zit je nog steeds in de shit.
Misschien moet je iets minder hard proberen, iets minder willen controleren en iets meer ontspannen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb er alles aan gedaan ALLES zeg ik je.
- ik sport KEIHARD
- psych
- risicovolle operatie ondergaan
- stap op chicks af in bar
- mensen ontmoet via fok
- verder doe ik er alles aan om er fatsoenlijk en verzorgt uit te zien
Resultaat nihil. Plastische chirurgie only option.
Wat zeggen de mensen van Fok over jou?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb er alles aan gedaan ALLES zeg ik je.
- ik sport KEIHARD
- psych
- risicovolle operatie ondergaan
- stap op chicks af in bar
- mensen ontmoet via fok
- verder doe ik er alles aan om er fatsoenlijk en verzorgt uit te zien
Resultaat nihil. Plastische chirurgie only option.
Dat kan je alleen sturen als je dag echt perfect is verlopen. Je zou ook iets over haar voet kunnen zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:32 schreef richard_prf het volgende:
Maar kunnen we alsjeblief on topic gaan? Ik wil hier liever niet over discussiëren. Mijn mening veranderd namelijk niet.
Hoe moet ik op dit smsje reageren?
"hoi richie. Hoe is je dag tot nu toe? Mijne redelijk. Heb alleen pijn aan mijn voet. Dacht aan je. Vandaar de SMS. Groetjes X"
Ik dacht er zelf aan om iets terug te sturen in de zin van dat mijn dag helemaal perfect is zodat ze me nog meer gaat zien als sterke man?
Mag jij denken... dat zijn jouw gedachtes niet de mijne nooit geweest ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso een keer een vrouw verkrachten denk ik wel eens
Ja zoiets als ik een kusje op je voet geef dan gaat de pijn vast weg. En verder dat mijn dag absoluut perfect is.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan je alleen sturen als je dag echt perfect is verlopen. Je zou ook iets over haar voet kunnen zeggen.
Dat is iets wat een psychopaat nooit zou zeggen denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja zoiets als ik een kusje op je voet geef dan gaat de pijn vast weg. En verder dat mijn dag absoluut perfect is.
Moet ook, mijn doel is om haar tot psycho vrouw te vormen dat ze afhankelijk wordt van mij, zodat mijn uiterlijk geen rol meer speelt.quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Moet ook, mijn doel is om haar tot psycho vrouw te vormen dat ze afhankelijk wordt van mij, zodat mijn uiterlijk geen rol meer speelt.
Het lijkt me niet verstandig om dat te doen. Wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Moet ook, mijn doel is om haar tot psycho vrouw te vormen dat ze afhankelijk wordt van mij, zodat mijn uiterlijk geen rol meer speelt.
Dates regelen en vrouwen ontmoeten zal het probleem niet zijn. Als je had gedurfd had je elke week een date kunnen hebben via datingsites.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan op de normale manier geen liefde krijgen of dates regelen of vrouwen ontmoeten. Geef me eens ongelijk dat ik het nu op deze manier probeer.
Ben ik met je eens, het is ook niet verstandig. Maar de mogelijkheid bied zich aan dus maak ik daar gebruik van, het is beter dan dat er helemaal nooit wat gebeurd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om dat te doen. Wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten natuurlijk.
Je bent weer zielig aan 't doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan op de normale manier geen liefde krijgen of dates regelen of vrouwen ontmoeten. Geef me eens ongelijk dat ik het nu op deze manier probeer.
Mag ik me er dan niet rot over voelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |