Hier kan ik ZO ontzettend kwaad om worden! IK BEN ALLES BEHALVE EEN SLAPPE ZAK. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer lef dan jij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:08 schreef Fascination het volgende:
Kruip nog maar wat dieper in de slachtofferrol.Slappe zak hooi.
Maar niet het lef om eerlijk te zijn tegen dat grietje.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hier kan ik ZO ontzettend kwaad om worden! IK BEN ALLES BEHALVE EEN SLAPPE ZAK. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer lef dan jij.
Ik wil niet mijn enige kans op liefde verspelen nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar niet het lef om eerlijk te zijn tegen dat grietje.
Heerlijk tegen elkaar liegen. Echte liefdequote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn enige kans op liefde verspelen nee.
Het is natuurlijk niet je enige kans, maar goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
LOOOOOLquote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hier kan ik ZO ontzettend kwaad om worden! IK BEN ALLES BEHALVE EEN SLAPPE ZAK. Ik heb hoogstwaarschijnlijk meer lef dan jij.
Och, och, dramaqueen.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je hier kwaad om wordt, zegt al genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik heb na een jaar hard trainen het lichaam van een Griekse God gecreëerd.
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef Bombshell het volgende:
Heb je Strawberry al te grazen genomen Richard?
Klopt er verandert niets aan je uiterlijk en het probleem is in de maatschappij word er 100% naar het uiterlijk gekeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik heb aan alles meegewerkt maar ik heb gelijk gekregen. Er valt niks te veranderen want ook al heb je therapie, ga je sporten, kleed je je anders etc... het hoofd blijft hetzelfde en dat is juist het probleem. Er is helemaal niets veranderd, nog steeds kan ik mijn innerlijk niet tonen aan vrouwen in real life.
There, I fixed it.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef strong het volgende:
[..]
Klopt er verandert niets aan je uiterlijk en het probleem is in de maatschappij word er 100% naar het uiterlijk gedrag gekeken.
Bij mannen in ieder geval wel. Al ben je dus behoorlijk fucked als je geen zelfvertrouwen kan faken/krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef PlasticTrees het volgende:
[..]
There, I fixed it.
Genoeg ugly motherfuckers met tig vrouwen achter ze aan. Kwestie van zelfvertrouwen hebben.
t Scheelt dat liegen veel voorkomt bij psychopaten dus hij is op het goede pad!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar niet het lef om eerlijk te zijn tegen dat grietje.
Het geldt ook voor vrouwen, ook al zijn mannen meer visueel georiënteerd dan vrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mannen in ieder geval wel. Al ben je dus behoorlijk fucked als je geen zelfvertrouwen kan faken.
Als ik je OP lees is dat maar goed ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weten die mensen irl dit dan ook? Zoals ik al zei.. ik krijg nooit kansen om mijn innerlijk te tonen. Na 28,5 jaar kan je die conclusie wel trekken hoor.
Leg uit? Ik betaal mijn belastingen toch gewoon?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef LovingMe het volgende:
Hihi TS het is wonderbaarlijk dat jij en die chatvriendin van je nog steeds los mogen rondlopen in deze maatschappij.
Niet al te veel, aangezien je op het moment niet werkt. Toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Leg uit? Ik betaal mijn belastingen toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |