Leuk bedacht heequote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan maar beide:
Dat geldt voor mij ook niet. Ik heb puur geluk dat ik nu met een meisje omga die mij accepteert zoals ik ben.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mag ik me er dan niet rot over voelen?
Het is allemaal zo eenvoudig voor jou, liefde krijgen wanneer je wilt. Maar dat geldt niet voor iedereen zo.
Flikker op, je kent me niet. Ik heb het ook niet makkelijk, maar ik ga mezelf niet onderdompelen in zelfmedelijden. Daar kom je geen stap verder mee. Daar stoot je mensen mee af.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mag ik me er dan niet rot over voelen?
Het is allemaal zo eenvoudig voor jou, liefde krijgen wanneer je wilt. Maar dat geldt niet voor iedereen zo.
Ja he. Schud het zo uit mijne mouw.quote:
Uiterst creatief en poëtisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja he. Schud het zo uit mijne mouw.
Maar als je geaccepteerd wordt zoals je bent door haar, waarom wil je dan toch je uiterlijk fixen? Wat ben je van plan om te laten opereren?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook niet. Ik heb puur geluk dat ik nu met een meisje omga die mij accepteert zoals ik ben.
Ik ga in september weer naar het ziekenhuis om mijn uiterlijk te fixen, zodat ik wat meer kans maak.
Ik vraag me af of haters als jij de 28 halen zonder ooit vrienden of familie te hebben gehad. En dan zal ik wel weer zielig overkomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flikker op, je kent me niet. Ik heb het ook niet makkelijk, maar ik ga mezelf niet onderdompelen in zelfmedelijden. Daar kom je geen stap verder mee. Daar stoot je mensen mee af.
Het is geen operatie. Het is een behandeling met als doel om mijn huid wat op te laten knappen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je geaccepteerd wordt zoals je bent door haar, waarom wil je dan toch je uiterlijk fixen? Wat ben je van plan om te laten opereren?
Och ja, natuurlijk, nu heb je geen vrienden en geen familie?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of haters als jij de 28 halen zonder ooit vrienden of familie te hebben gehad. En dan zal ik wel weer zielig overkomen.
Maar wel de waarheid, zoals ik al zei, optyfen uit dit topic. Ga maar ergens anders haten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk, nu heb je geen vrienden en geen familie?Nice try.
je wilt alleen maar bevestiging over hoe kut t is...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid, zoals ik al zei, optyfen uit dit topic. Ga maar ergens anders haten.
Voor 10% van onze leeftijdsgenoten gaat het ook gewoon echt kut. Richard en ik vallen momenteel onder die 10%. Ik probeer mezelf te verplaatsen naar de 90%. Het is moeilijker dan je denkt.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:08 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
je wilt alleen maar bevestiging over hoe kut t is...
Oh okay.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is geen operatie. Het is een behandeling met als doel om mijn huid wat op te laten knappen.
Niet meer nodig, mijn medicatie neutraliseert seksuele behoeftes als bijeffect.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
In een ander topic wilde je jezelf chemisch castreren dat is een goede oplossing voor dit waarom heb je dat niet gedaan immers je zegt zelf toch dat het hopeloos is
Iedereen kan wel weg uit dit topic, afgesloten met een slot.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok best, je hebt je zegje gedaan ok? Ga dan nu maar weg alsjeblieft?
Maar heeft ook weer andere bijeffecten die niet zo fantastisch zijn voor je.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet meer nodig, mijn medicatie neutraliseert seksuele behoeftes als bijeffect.
maar echte chemische castratie vermindert een behoefte naar een chick tot 0quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet meer nodig, mijn medicatie neutraliseert seksuele behoeftes als bijeffect.
Geloof me die is nu ook op 0. Echter het verlangen naar liefde blijft helaas bestaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
maar echte chemische castratie vermindert een behoefte naar een chick tot 0
Lust sowieso, maar ook hunkering naar liefde?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
maar echte chemische castratie vermindert een behoefte naar een chick tot 0
ja icm andere medicatie wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lust sowieso, maar ook hunkering naar liefde?
Volgens mij word je zwaar autistisch als je die medicatie neemt.quote:
leuke opmerking manquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij word je zwaar autistisch als je die medicatie neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |