Ik kreeg een week geleden nog een sms terug nadat ik haar een sms stuurde:quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een ontstoken oog is niet zo'n prettig aanzicht nee, maar dat kwam ook door de drank of zo.
Vraag je je dat af bij iedereen die beleefd genoeg is om je iets terug te sturen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kreeg een week geleden nog een sms terug nadat ik haar een sms stuurde:
"hey dat is lang geleden! ja alles goed hierdruk bezig met hertentamens
en hoe is alles met jou? Ook aan het genieten van de zomer? haha NOT! Stomme zon XxX"
Valt er nog wat te regelen met deze meid als ze ooit single is?
Ach, als je dan ook seks met hem hebt, vindt hij het vast niet erg.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
richard.. Ik vind je niet zo aantrekkelijk, en voel eigenlijk ook niets voor je.. Maar ik ben bang om alleen achter te blijven. Wil je daten?
Nee omdat we wel even verliefd waren geweest een tijdje. Misschien kan ik het gevoel weer opwekken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vraag je je dat af bij iedereen die beleefd genoeg is om je iets terug te sturen?
Nee door de oogoperatie die was net een maand geledenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een ontstoken oog is niet zo'n prettig aanzicht nee, maar dat kwam ook door de drank of zo.
Oh, okay.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee door de oogoperatie die was net een maand geledenen toevallig was het oog bloeddoorlopen die dag
en die ouders maar denken dat ik stoned was.
Verliefd? Je bent een avondje wezen stappen, en later heb je er nog 1 nachtje stomdronken doorgebracht?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee omdat we wel even verliefd waren geweest een tijdje. Misschien kan ik het gevoel weer opwekken.
Ja maar op msn en zo daarna nog, paar weken lang.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Verliefd? Je bent een avondje wezen stappen, en later heb je er nog 1 nachtje stomdronken doorgebracht?
Ik zeg niets over die behoefte, ik snap dat je graag wilt. Alleen maakt die vrouw niet dat je problemen dan verdwenen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik behoefte heb aan liefde maar het niet kan krijgen? Na 28,5 jaar wil ik ook wel eens iemand die om mij geeft.
Nee, ze zij dat het ergste mijn sloomheid was, ik had dan ook geen oog dichtgedaan en had behoorlijk wat bier gedronken + angsten dat ik bij haar was. En toen haar zusje op de deur klopte en al wist hoe ik heette en vroeg of we kwamen eten toen kreeg ik vluchtdrang. En toen ik 's morgens de deur open deed zaten haar vader,moeder,zusje, vriend van zusje aan tafel... toen was ik dood van binnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, okay.Bummer. Rook je niet naar drank?
ze schrokken niet van je uiterlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, ze zij dat het ergste mijn sloomheid was, ik had dan ook geen oog dichtgedaan en had behoorlijk wat bier gedronken + angsten dat ik bij haar was. En toen haar zusje op de deur klopte en al wist hoe ik heette en vroeg of we kwamen eten toen kreeg ik vluchtdrang. En toen ik 's morgens de deur open deed zaten haar vader,moeder,zusje, vriend van zusje aan tafel... toen was ik dood van binnen.
Niet puur van mijn fysieke verschijning denk ik. Misschien wel roddels achteraf.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ze schrokken niet van je uiterlijk?
Ah, dus het uiterlijk was helemaal geen issue?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, ze zij dat het ergste mijn sloomheid was, ik had dan ook geen oog dichtgedaan en had behoorlijk wat bier gedronken + angsten dat ik bij haar was. En toen haar zusje op de deur klopte en al wist hoe ik heette en vroeg of we kwamen eten toen kreeg ik vluchtdrang. En toen ik 's morgens de deur open deed zaten haar vader,moeder,zusje, vriend van zusje aan tafel... toen was ik dood van binnen.
Het ergste was ook nog wel dat ik onzeker was die avond toen ik haar ontmoette zelfs met flink wat alcohol op! en ze zei het ook, ze zei dat ze me onzeker vond overkomen, toen wist ik dat het gameover was.
Nee dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet puur van mijn fysieke verschijning denk ik. Misschien wel roddels achteraf.
Dat je lelijk bent is een leugen, om te beginnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik lieg helemaal nergens over, in dit topic sowieso niet.
Komt nog eens bij dat haar ouders miljonair zijn en ik sowieso al heel erg op zag om haar vader te ontmoeten, ik was erg bang voor hem.quote:
Je zegt in de OP dat vrouwen nooit interesse naar je tonen/hebben getoond. Dat is niet waar, getuige het verhaal dat je net postte.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik lieg helemaal nergens over, in dit topic sowieso niet.
En dat heeft dus allemaal geen ruk met je uiterlijk te maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Komt nog eens bij dat haar ouders miljonair zijn en ik sowieso al heel erg op zag om haar vader te ontmoeten, ik was erg bang voor hem.
Mijn persoonlijke waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je lelijk bent is een leugen, om te beginnen.
En da's dus ook de reden dat je nooit een vriendin zult krijgen. Je leeft in een waanwereld.quote:
Ja dat komt door de witte wijn bij de eerste, tweede omdat ze een slet was en stoer wilde doen waar mijn vrienden bij stonden, en de derde zat alleen maar te geilen op mijn lichaam.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Je zegt in de OP dat vrouwen nooit interesse naar je tonen/hebben getoond. Dat is niet waar, getuige het verhaal dat je net postte.
Jij mag een ander wel een slet vinden en een ander mag jou niet beoordelen op puur je uiterlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat komt door de witte wijn bij de eerste, tweede omdat ze een slet was en stoer wilde doen waar mijn vrienden bij stonden, en de derde zat alleen maar te geilen op mijn lichaam.
Ik ontmoet geen meisjes op de normale manier... waar ik een leuke vriendschap mee kan opbouwen.
Jawel natuurlijk mag dat wel. Ik ben het ook met de meisjes eens wat ze van mij vinden irl.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij mag een ander wel een slet vinden en een ander mag jou niet beoordelen op puur je uiterlijk?
Ik bedoel ook de situatie met puur op je lichaam geilenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel natuurlijk mag dat wel. Ik ben het ook met de meisjes eens wat ze van mij vinden irl.
Jawel dat mag, maar het is geen echte interesse in mij als persoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de situatie met puur op je lichaam geilen
Met hen wel, maar als ik je irl zeg dat er bijv niks mis is met je huid dan niet. Jammer hoor..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel natuurlijk mag dat wel. Ik ben het ook met de meisjes eens wat ze van mij vinden irl.
Mijn huid kan ik wel van het lijstje schrappen ja. Mijn huid is eindelijk normaal, duurde alleen 1 jaar voordat ik daar zelf in geloofde.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met hen wel, maar als ik je irl zeg dat er bijv niks mis is met je huid dan niet. Jammer hoor..
Mooi.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn huid kan ik wel van het lijstje schrappen ja. Mijn huid is eindelijk normaal, duurde alleen 1 jaar voordat ik daar zelf in geloofde.
Geen enkele vrouw wil een vriendschap met jou. Kijk eens hoe je je gedraagt!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik ontmoet geen meisjes op de normale manier... waar ik een leuke vriendschap mee kan opbouwen.
dat praatje moet je zelf makenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel dat mag, maar het is geen echte interesse in mij als persoon.
Elke keer in de sportschool, probeer ik naar sommige dames in de buurt te glimlachen in de hoop dat ze een praatje willen maken, maar dat gebeurd nooit
Dat is niet waar onbeschofte bullebak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw wil een vriendschap met jou. Kijk eens hoe je je gedraagt!
Virtueel verberg je dat je een waardeloos karakter hebt idd. Maar hier op FOK! ben je zo doorzichtig als de pest. Als je niet aan jezelf gaat werken en zo eigenwijs blijft doorgaan heb je over 5 jaar nog steeds geen vriendin. Knoop dat in je oren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar onbeschofte bullebak.
Virtueel willen ze me al te graag, maar irl verliezen ze direct interesse.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Virtueel verberg je dat je een waardeloos karakter hebt idd. Maar hier op FOK! ben je zo doorzichtig als de pest. Als je niet aan jezelf gaat werken en zo eigenwijs blijft doorgaan heb je over 5 jaar nog steeds geen vriendin. Knoop dat in je oren.
topique gebookmarked.quote:
Humor heb je welquote:Op maandag 16 juli 2012 06:32 schreef Kevin24 het volgende:
Richard, je had toch al wat Succesjes gehad ? Dus zo heel erg lelijk ben je niet. ( mij raken ze met een stok nog niet aan ook al zijn ze dronken). Komt allemaal wel goed met je, gewoon positief blijven. (ook al is dat erg moeilijk, i know)
Zoek gewoon een leuk hobby, ik lees erg veel bv.. lekker ontsnappen naar een andere 'wereld' kan je deze met al die gelukkige stelletjes even achter je laten.
Een relatie vol leugens lijkt me echt helemaal niets, ik zelf hoop ooit iemand tegen het lijf te lopen die haar bril verkeerd heeft afgestemd of iets!(maarja, dan komt het babbel gedeelte en dat zit wel goed bij jou).
Ja dat is zeer frustrerend helemaal als niet bij 1x blijft.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel dat mag, maar het is geen echte interesse in mij als persoon.
Elke keer in de sportschool, probeer ik naar sommige dames in de buurt te glimlachen in de hoop dat ze een praatje willen maken, maar dat gebeurd nooit
Dit is echt zo gay. Geen wonder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef richard_prf het volgende:
Ja dat ik gevoel heb ik ook, maar ik blijf lachen, ik bekeijk mezelf in de spiegel en oefen 4 uur per dag voordat ik ergens heen ga, de glimlach moet perfect zijn zoals de vorm van het gezicht, de juiste tandlengte, ogen die dienen mee te stralen. De juiste afstand van de persoon waar je naar lacht, de goede kant van je gezicht tonen etc. De lach moet cute zijn, en niet overdreven.
En dan nog de type lach, de stoere lach, de lieve lach, de zelfverzekerde lach of de verlegen lach. Tot nu toe zo'n 600 afwijzingen gehad maar ik moet gewoon beter oefenen.
Om mijn post zeker... dat mag, krijg ik toch nog mensen aan het lachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Precies richard altijd blijven lachen. doe ik nu ook
Dan zou je wel wat succesvoller zijn geweest..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |