abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:19:45 #276
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114946977
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef rival het volgende:

[..]

minder gereden meters, minder reistijd, minder belasting van je banden, minder belasting van je onderstel, minder benzineverbruik...

kan je dat zelf niet invullen?
:') Ik vraag me echt heel hard af of je dat verschil terug ziet in je verbruikscijfers. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114947205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:') Ik vraag me echt heel hard af of je dat verschil terug ziet in je verbruikscijfers. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
als je veel cijfers achter de komma hebt zal je dat gerust terugzien :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:29:27 #278
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_114947491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef rival het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan nog steeds niet zo merkbaar zal zijn als dat jij nu wilt beweren hoor.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:40:30 #279
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114948071
quote:

[..]

Dan wel ja. :D
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114948156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan nog steeds niet zo merkbaar zal zijn als dat jij nu wilt beweren hoor.
wat wil ik beweren dan? kan je die letterlijke tekst even quoten?
  Spellchecker woensdag 1 augustus 2012 @ 15:37:26 #281
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_114950447
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had laatst bijna een ongeluk, het was dat ik goed aan het opletten was en er een spitsstrook lag.

Er was een invoegstrook en het was best druk (lees: er zaten stuk of 5 auto's achter me) We moesten dus allemaal invoegen op een redelijk rustige rijbaan. Ik kom aangereden, ruimte zat (dacht ik) en ik wil invoegen. De auto die rechts reed had geen enkele last van mijn actie. Maar het probleem was dat er een auto op de linkerrijbaan die auto aan het inhalen was (wat ik dus niet gezien had en kon zien) die hem meteen voor die auto ineens naar rechts gooide :') Dus ik weer half teruggestuurd en de spitsstrook op ...

Samenvatting: Mensen die bij drukte inhalen en voor een invoegstrook de auto naar rechts gooien zodat er geen ruimte is om in te voegen :')

Blijf dan gewoon nog even links rijden en laat die mensen erop komen :(
Was die spitsstrook gesloten op dat moment? Anders vraag ik me namelijk af waarom je naar links op wilde schuiven.
Tevens -purist.
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 15:39:04 #282
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_114951111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
Petjes die op het het rechte stuk heel hard rijden, en die je daarna in de eerste de beste bocht weer inhaalt :')
net als elke motorrijder :+
pi_114952203
Mensen die je inhalen terwijl je 100 rijdt op een 80 weg en die je daarna weer inhaalt als de weg veranderd in een autosnelweg. :')
pi_114953124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef rival het volgende:

[..]

minder gereden meters, minder reistijd, minder belasting van je banden, minder belasting van je onderstel, minder benzineverbruik...

kan je dat zelf niet invullen?
Reistijd: Veel van dat soort afsnijders haal ik zowat in terwijl ik wel de "goede lijn" neem. Meters heb je een punt, maar maken die 2 meter nou zoveel uit? zelfde voor bandenslijtage en benzineverbruik, Ik betwijfel of dat veel verschil uitmaakt, en denk persoonlijk zelfs het tegenovergestelde, omdat op de vluchtstrook veel meer troep ligt, en je dus meer kans hebt op lek rijden, en ik denk dat het onderstel liever heeft dat je de wijde bocht neemt dan de veel krappere binnenbocht omdat het onderstel dan minder belast word. (bovendien, als je onderstel zelfs dat al niet aan kan.... :X )

Tevens is het erg onduidelijk voor je mede weggebruikers.. Ik heb wel eens bijna een botsing gehad doordat ik iemand inhaalde die over de vluchtstrook reed, met knipperlicht aan naar rechts, omdat ik dacht dat diegene autopech had, maar dat was niet zo..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_114953206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
Petjes die op het het rechte stuk heel hard rijden, en die je daarna in de eerste de beste bocht weer inhaalt :')
haha, inderdaad.. Vaak rij ik gewoon op de cruisecontrol, maar moet ik in de bochten gewoon op de rem omdat die 2 auto's die me net inhaalden niet harder door de bocht durven op de 2-baans weg..
pi_114953395
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Marco001 het volgende:

Reistijd: Veel van dat soort afsnijders haal ik zowat in terwijl ik wel de "goede lijn" neem. Meters heb je een punt, maar maken die 2 meter nou zoveel uit? zelfde voor bandenslijtage en benzineverbruik, Ik betwijfel of dat veel verschil uitmaakt, en denk persoonlijk zelfs het tegenovergestelde, omdat op de vluchtstrook veel meer troep ligt, en je dus meer kans hebt op lek rijden, en ik denk dat het onderstel liever heeft dat je de wijde bocht neemt dan de veel krappere binnenbocht omdat het onderstel dan minder belast word. (bovendien, als je onderstel zelfs dat al niet aan kan.... :X )
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef rival het volgende:

wat gevaarlijker is, als je dan toch een argument wilt hebben, is het feit dat de vluchtstrook weinig bereden wordt en daar dus vaak vuil blijft liggen, ook dingen als spijkers e.d. waardoor je dus meer kans hebt op een lekke band ;)
:*
pi_114959970
Als je ziet dat je van een 2-baans weg moet ritsen omdat de matrixborden boven de weg dit aangeven vanwege werkzaamheden blijft je dan op de rechter baan die afgesloten wordt rijden totdat je het kruis ziet? Snap niet dat er mensen zijn die dit doen als er niemand anders op de linker baan in de weg zit.
pi_114961814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:16 schreef rival het volgende:

[..]

men neemt de binnenbocht omdat ze iets snappen wat jij blijkbaar nog niet doet.
geen probleem verder.
nee ze kunnen niet rijden. ergens in hun hoofd is er iets kapot. vrijwillig gaan rijden op de vluchtstrook en ook nog eens in een bocht :')
pi_114965157
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee ze kunnen niet rijden. ergens in hun hoofd is er iets kapot. vrijwillig gaan rijden op de vluchtstrook en ook nog eens in een bocht :')
Laat Rival maar lekker op de vluchtstrook rijden in de bocht. Is een duur stukkie asfalt als je aangehouden wordt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_114968098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Laat Rival maar lekker op de vluchtstrook rijden in de bocht. Is een duur stukkie asfalt als je aangehouden wordt.
nog even los van het risico dat er rotzooi ligt of een wagen met panne is het geen goed idee idd. plus dat het eruit ziet alsof je 12 bent en niet kan rijden :D
pi_114969458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Albert86 het volgende:

[..]

klopt: ¤340
pi_114976972
Ik word zo moe van dat volk wat maar eeuwig op de linkerbaan voor je blijft rijden. Dan zien ze 800 meter verderop een vrachtwagen rijden en dan moet er stug links gereden blijven. Want stel je voor dat je er niet meer tussen komt :')
pi_114983308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Martijn93 het volgende:
Als je ziet dat je van een 2-baans weg moet ritsen omdat de matrixborden boven de weg dit aangeven vanwege werkzaamheden blijft je dan op de rechter baan die afgesloten wordt rijden totdat je het kruis ziet? Snap niet dat er mensen zijn die dit doen als er niemand anders op de linker baan in de weg zit.
Of andersom, wat ik laatst had: de rechterrijstrook werd afgesloten. Ik zat links naast een vrachtwagen in een inhaalmanoeuvre toen de vooraankondiging aan floepte. En hoppaaa zonder lampje of wat zie ik abrupt een paar ton staal naar me toe zeilen. Want de lampjes zeiden DAT HET MOEST.

Met loeiende toeter gas erop gedaan (want uiteraard zat er weer iemand half in mijn kont dus remmen was ook niet echt een optie). Klevertje achter me zal vast even peentjes gezweet hebben voordat die trucker wakker schrok en doorkreeg dat ie echt niet naar links kon en dus terug zwalkte naar rechts. >:)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2012 @ 07:50:52 #295
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_114983684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik word zo moe van dat volk wat maar eeuwig op de linkerbaan voor je blijft rijden. Dan zien ze 800 meter verderop een vrachtwagen rijden en dan moet er stug links gereden blijven. Want stel je voor dat je er niet meer tussen komt :')
ik merk dat ik er zelf steeds vaker rechts rustig voorbij loop...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 07:52:54 #296
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_114983698
Of die kut pizzabezorger van gistermiddag :( Hij had rood en besloot toch door te rijden toen ik om de hoek kwam zeilen. Bleek ook dat die trut achter me ook niet op zat te letten.

Was de touring bijna een compact geworden :')
pi_114983702
Op de A16, zojuist een file gehad. Met bijbehorende rariteiten. Ik heb een stuk of 3 invoegstroken voorbij gereden en een beetje ruimte op mijn voorligger gehouden, en niemand (op eentje na) Die daarvan gebruik heeft gemaakt. Nee, men rijdt liever door tot (en voorbij) einde invoegstrook, om daar de auto ergens tussen probeert te dwingen.
'Ikke ikke'
Kleuters, allemaal.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:54:14 #298
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_114983705
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Of nog erger: Men rijdt op de rechterbaan 110 km/u. 800meter verderop vrachtwagen, en dan 'alvast' naar de linkerbaan gaan (nog steeds 110 km/u). Daarbij een hele stoet mensen erachter en pas 10 minuten later die vrachtwagen inhalen.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_114984299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:54 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

Of nog erger: Men rijdt op de rechterbaan 110 km/u. 800meter verderop vrachtwagen, en dan 'alvast' naar de linkerbaan gaan (nog steeds 110 km/u). Daarbij een hele stoet mensen erachter en pas 10 minuten later die vrachtwagen inhalen.
Ook zo irritant, volk dat een vrachtwagen inhaalt met 100 en dan ineens weer 120 gaat rijden. :r
pi_114984480
Het niet gebruiken van knipperlichten. Het is iets wat ik regelmatig tegenkom. Je hoeft niet links aan te geven voordat je de rotonde op gaat als je driekwart gaat, wat mij betreft, maar als je op een normale weg rijdt en je wilt linksaf. warn-a-brother ff. Ik hou niet van bumperkleven dus houd genoeg afstand maar het niet gebruiken van knipperlichten kan zoveel gezeik veroorzaken. Echt niet fijn.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')