Dat is mij nog nooit gebeurd gelukkig. En ik rijd normaal gesproken toch heel wat kilometers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die voor je op de weg verongelukken zodat jij moet wachten tot hulpdiensten enzo klaar zijn
komt vanzelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gebeurd gelukkig. En ik rijd normaal gesproken toch heel wat kilometers.
Dat soort figuren gewoon weer inhalen en dan gelijk de afslag nemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef Magic-IRC het volgende:
Van de week had ik op de A15 een geweldige chauffeur in een audi voor me.
Deze chauffeur reed ong. 110 op de rechterbaan, ik haal hem in met 120 en ga als ik hem voorbij ben terug naar de rechterbaan.
Ik zie deze chauffeur in mijn spiegel naar de linkerbaan gaan om mij vervolgens met ong. 125 in te halen.
Nadat hij mij had ingehaald gaat hij weer naar de rechterbaan om hierna weer ong. 110 te gaan rijden, waardoor ik de keuze had om gas terug te nemen of hem weer in te halen.
Ik besloot maar om gas terug te nemen aangezien ik de volgende afslag moest hebben.
Ik denk dat hij geen oude Renault voor zich dulde
Ben dus niet de enige die dat opgevallen is! Ik heb echt soms met verbazing staan (zitten?) kijken naar dat remlicht terwijl er een vrachtwagen ingehaald werd op een bijna verlaten snelweg...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Descendent het volgende:
Ach; om e.e.a. hier even te relativeren:
Ik ben net terug van een vakantie waarbij ik door Frankrijk en Belgie heb gereden....
Als ze ziet wat ze dáár allemaal uitvreten; met name bij drukte op de snelwegen... dan is Nederland een walhalla....![]()
Paar voorbeeldjes:
- Remmen terwijl ze aan t inhalen zijn (zonder dat er een andere auto voor hen rijdt en zonder dat er iemand kleeft oid achter ze...![]()
- Sowieso remmen ze op de meest vreemde momenten![]()
Mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die voor je op de weg verongelukken zodat jij moet wachten tot hulpdiensten enzo klaar zijn
Dat is ook niet te missen bijna; heb t idee dat t per jaar erger wordt.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die dat opgevallen is! Ik heb echt soms met verbazing staan (zitten?) kijken naar dat remlicht terwijl er een vrachtwagen ingehaald werd op een bijna verlaten snelweg...
geen wegenbelasting eh...quote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat is ook niet te missen bijna; heb t idee dat t per jaar erger wordt.
En grappig ook wel dat ze vaak eerst nog ff remmen voordat ze van baan gaan wisselen op een vrijwel lege weg... :Echt; wat een coureurs...![]()
Trouwens; over irritaties gesproken:
Wat is Belgie een verschrikkelijk derdewereldland qua wegen zeg! Die 'kadunkkadunk' betonsnelwegenwegen van ze zijn al erg matig; maar de binnenwegen helemaal!
Schuldig... al ga ik niet vol in de ankersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook gevaarlijk: mensen die uit reflex direct gaan remmen zodra ze een flitser zien langs de snelweg. Ongeacht of ze te hard rijden of dat er mensen achter hun rijden: totaal niet nadenken maar klabam keihard in de ankers.... Kreeg er een doodschrik van. Dacht dat er een kind dood op de weg lag ofzo...
Je weet toch hoe hard je rijdt en hoe hard je mag? Dan hoef je alleen maar te remmen (of vaak is gas los laten al ruim voldoende) als je echt dik te hard rijdt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Schuldig... al ga ik niet vol in de ankers
Herkenbaar. Zo ben ik ook eens 4 of 5 keer om iemand heen gecirkeld. Zelf op de CC, dus niets aan het handje. Vond het heel vreemd.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef Magic-IRC het volgende:
Van de week had ik op de A15 een geweldige chauffeur in een audi voor me.
Deze chauffeur reed ong. 110 op de rechterbaan, ik haal hem in met 120 en ga als ik hem voorbij ben terug naar de rechterbaan.
Ik zie deze chauffeur in mijn spiegel naar de linkerbaan gaan om mij vervolgens met ong. 125 in te halen.
Nadat hij mij had ingehaald gaat hij weer naar de rechterbaan om hierna weer ong. 110 te gaan rijden, waardoor ik de keuze had om gas terug te nemen of hem weer in te halen.
Ik besloot maar om gas terug te nemen aangezien ik de volgende afslag moest hebben.
Ik denk dat hij geen oude Renault voor zich dulde
Ik rij altijd gewoon met het verkeer mee en kijk eigenlijk nooit hoe hard ik nou precies rij..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet toch hoe hard je rijdt en hoe hard je mag? Dan hoef je alleen maar te remmen (of vaak is gas los laten al ruim voldoende) als je echt dik te hard rijdt.
Op zich is dat prima. Bevordert de doorstroming. Gewoon honderdtwintig....isch..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik rij altijd gewoon met het verkeer mee en kijk eigenlijk nooit hoe hard ik nou precies rij..
En dan op de A10 ineens een flitser na een tunneltje terwijl je 100 magquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zich is dat prima. Bevordert de doorstroming. Gewoon honderdtwintig....isch..
Het is nog erger als 2 politiewagen achter elkaar dit doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook gevaarlijk: mensen die uit reflex direct gaan remmen zodra ze een flitser zien langs de snelweg. Ongeacht of ze te hard rijden of dat er mensen achter hun rijden: totaal niet nadenken maar klabam keihard in de ankers.... Kreeg er een doodschrik van. Dacht dat er een kind dood op de weg lag ofzo...
Egoïsme noemen ze dat. Ik ben te lui om aan de kant te gaan, dus jij doet maar extra moeite....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Martijn93 het volgende:
Moest straks werken, staat er zo'n petje met scooter op te weg te praten met 2 meiden, aan de andere kant staat een auto geparkeerd, waardoor ik er nét door kan met de bus. Inplaats van effe aan de kant te gaan met die klote scooter gaat hij gebaren maken dat het wel ken...Het ging ook wel maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |