Ja dag alsof ik dat ga doenquote:Je Steam- en Facebook-accounts koppelen
Bewerk je community-profiel om je te koppelen aan Facebook.
volgens mij zijn er elke dag 2 votesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren al gemist ...
[ afbeelding ]
Drie denk ik? Elke acht uur?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij zijn er elke dag 2 votesje kan dus 1tje per dag missen denk ik
Ik vind de game er niet echt tof uit zien (even op youtube gekeken)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef fwokker het volgende:
Binding of Isaac is wel een aanrader (negeer de trailer die slaat nergens op) Het is een roguelike (i.e. heel moeilijk met random levels en permadeath) legend of zelda met fucking gestoorde items. Heb zelf 67 uur gespeeld
BF3 op origin 100%quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:25 schreef PirE het volgende:
Max Payne 3 op steam of Battlefield 3 (origin). Decisions...
Ik zou voor MP gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:25 schreef PirE het volgende:
Max Payne 3 op steam of Battlefield 3 (origin). Decisions...
Multi Playerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt helemaal goed, jij veel plezier met je veel te dure gamesquote:
Koop je toch gewoon ergens een key BF3 16 euro MP3 18 euro.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, jij veel plezier met je veel te dure games(of is BF3 niet goedkoop op origin?, ik koop daar nooit)
ik.heb het over origin sufkut, ik koop gewoon op steamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, jij veel plezier met je veel te dure games(of is BF3 niet goedkoop op origin?, ik koop daar nooit)
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik.heb het over origin sufkut, ik koop gewoon op steam
waar heb je t dan over veel te dure gamesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]ik heb het over Origin wat je zou weten als je mijn post leest. Maar liever ga je schelden, stoere jongen
Tsja, als jij weigert na te denken ga ik het je niet voorkauwen. Veel plezier met overlijden, post even zodra je dood bent, dan weten we dat we van je af zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar heb je t dan over veel te dure games
ga weg ik lig hier te sterven
het is gewoon allebei 30 euro dus ik zie niet wat er duurder aan isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, als jij weigert na te denken ga ik het je niet voorkauwen. Veel plezier met overlijden, post even zodra je dood bent, dan weten we dat we van je af zijn.
Nee alleen de extratjes zijn betaald.quote:
100% gratis, je unlocked nu dingen gewoon snellerquote:
wanneer nieuwe wapens worden uitgebracht is het wel even overpowered maar over het algemeen is het nu wel balanced, met het nieuwe systeem hoef je alleen nog maar xp uit te geven aan wapens, upgrades unlock je wanneer je gewoon speeltquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Thanks.
Vroeger oude Tribes kapot gespeeld. Geniaal spel, maar hoor nu klachten over langzame progressie e "pay" to win.
nee is soort gears of warquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:25 schreef shaderon het volgende:
Warhammer 40000: space marine is dat anders dan dawn of war?
Dawn of war was zo saai van bovenaf enzo. Op de plaatjes lijkt het een third person shooter
dus gewoon third person view?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
nee is soort gears of war
en als iemand me op steam wilt toevoegen mijn profile name is ExessMirror
en klopt het trouwens dat als je een game aan het instaleren bent op steam dat je niets anders kan spelen op steam?
Ik heb zelf dawn of war, maar vind er vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
Jup. Space Marine is een supervette game. Maar ik ben wel een warhammer 40k fanboy![]()
gekochtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hele andere game dan dawn of war ook he. Het is gewoon een linieare game voor de singleplayer, en MP en het heeft team deathmatch zoals veel shooters dat hebben en een soort Horde mode met exterminatus.
Komen de komende dagen vast nog genoeg dingen die je wel leuk vindtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
godver ik wil iets kopen maar er zit niks bij wat ik leuk vind
Leuk tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
gekocht
ik kon me weer niet beheersen
65 euroquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Leuk tochIk zit nu ook alweer bijna aan de 20 euro
en ik wil sonic nog kopen maar dat is ook 10 euro :/
Lol dat is wel veelquote:
stronghold 3 was gister toch in de aanbieding? maar dat is niet zo'n daverend spel. had een 4 ofzo op metacritic.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Stronghold nog ergens in aanbieding? Leuk spel?
Lol je lijkt mij wel. Ik begon ook al zo goed vorig jaar.quote:
Nouja het is wel erg goedkoop, maar het gros zijn ook gewoon oude games die eigenlijk niet meer kunnen boeien en dergelijke.quote:En 6,50 per game is erg cheap, als je kijkt hoeveel uur je er plezier mee hebt
left 4 dead achtig ietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
wat moet ik mij bij PAYDAY™ The Heist voorstellen voor soort spel?
Je moet banken beroven en de politie afhouden als je ontdekt wordt. Demo beschikbaar!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
wat moet ik mij bij PAYDAY™ The Heist voorstellen voor soort spel?
niet exactquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Marnixos het volgende:
Payday gekocht, kon het niet laten
[..]
Wat?!
dat heeft wel iets weg van L4d, niet mijn ding iig..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet exact
je overvalt een bank, drughuis etc. met 3 anderen en vervolgens komt de politie jou neerknallen, je kan ze gijzelen en wanneer er iemand 'dood' gaat (dan wordt hij gearresteerd) kan je ze verkopen soort van
er is ook een progressie systeem waarmee je wapens / items kan unlocken
Probeer eens een andere download region, had het zelfde probleem toen ik op Amsterdam stond. (Amsterdamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef vosss het volgende:
En waarom download ik godverdomme met 850kb wtf is dit voor gare shit![]()
![]()
Ik had ook eik niks anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op Steam en op Valve. Download ik Splice met een whopping 600kb/s werkt dat vervolgens niet eens.quote:
Waar verander ik dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Probeer eens een andere download region, had het zelfde probleem toen ik op Amsterdam stond. (Amsterdam)
Moeite waard?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je moet banken beroven en de politie afhouden als je ontdekt wordt. Demo beschikbaar!
Ja daar staat dus nederland en niet amsterdamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
View > Settings > Download and Cloud
Gewoon veranderen. Hielp bij mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar staat dus nederland en niet amsterdam
Oost europese landen schijnen sneller te downloaden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar staat dus nederland en niet amsterdam
Wat is je Steam-naam?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef drumstickNL het volgende:
gekocht; hopen dat hij geen bluescreens geeft zoals de download
Je hoeft niet te kopen he,quote:
Haha, weet ik wel. Maar ik kan die mega aanbiedingen nooit weerstaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kopen he,
En je kunt ook wachten tot kerst.
Nu alleen multiplayer, co-op schijnt door middel van DLC te komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft dat ding een co-op dan?
Overigens: Payday gekocht, Binding of Isaac en Warhammer.
Payday heb ik haast niet gespeeld nadat ik het had gekocht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Payday wil wel maar dan wel 4 pack.
Nog 3 mensen ?
Heb 13 invites; wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nu alleen multiplayer, co-op schijnt door middel van DLC te komen
Payday en Space Marine heb ik trouwens ook
EDIT: uitgenodigd
Ik wil wel meedoen met een payday 4 packquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
Nog 9 minuten en dan wel ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
Sorry, heb em al....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
Heb hem net gekocht zak!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
Wie is er hier een zak hooi.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef drumstickNL het volgende:
Anno lijkt me geen klap aan maar that's just me.
Ik doe wel mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
He kut heb ik hem net gehaaldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog 3 mensen ?
denk als 1 iemand de 4pack koopt, de rest het gewoon via de bank overschrijft op rekening.quote:
quote:
Nog 1 iemand nodig, Payday voor 3,60 ipv 4,80quote:
bug i guess..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutcommunity had rage gekozen
Ik heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Hier ook een paar idioten op teamspeak die dat spel al kochten voordat ik kon zeggen dat we wel een vierpack konden doen.
Vierpack scheelt je ongeveer 1 euro. Kun je toch mooi weer een ander spel van kopen.
Paypal of via rekening nummer.
Ik stuur jullie wel een dm met mijn username
[..]
[..]
Nog 1 iemand nodig, Payday voor 3,60 ipv 4,80
Idd leuk spel! ik wil ook co-op spelen met een vriend maar we krijgen het maar niet voor elkaar om elkaar te joinenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:59 schreef tuut-chips het volgende:
Vamdaag in 1 dag Trine 2 uitgespeeld met een vriendgeweldig spel
poeh.. twijfel tussen metro en fearquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef tuut-chips het volgende:
Nieuwe community vote:
Bioshock 2
Metro 2033
Fear 3
Allemaal -75%
Ah das wel balen, staat UPnP aan in je router?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Navida het volgende:
[..]
Idd leuk spel! ik wil ook co-op spelen met een vriend maar we krijgen het maar niet voor elkaar om elkaar te joinen
Ik keek net in m'n router settings en die was inderdaad niet enabled, zou die het nu doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ah das wel balen, staat UPnP aan in je router?
Geweldig hoe je met een mage en twee planks rond kunt vliegen als Alladin
Als je ergens niet uitkomt "oh wacht, ik alladin hem wel"
Ja! Serieus, dat is het meestalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef Navida het volgende:
[..]
Ik keek net in m'n router settings en die was inderdaad niet enabled, zou die het nu doen?
metro, fear 3 is een baggerspelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
poeh.. twijfel tussen metro en fear
Heb met een maat die franchise gehaald. Nu eens beginnen aan Trine 2 inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:59 schreef tuut-chips het volgende:
Vamdaag in 1 dag Trine 2 uitgespeeld met een vriendgeweldig spel
Hm, bioshock heb ik al. Die andere twee zien er niet verkeerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef tuut-chips het volgende:
Nieuwe community vote:
Bioshock 2
Metro 2033
Fear 3
Allemaal -75%
Bioshock 2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef tuut-chips het volgende:
Nieuwe community vote:
Bioshock 2
Metro 2033
Fear 3
Allemaal -75%
jjjjjjjjjjjjjoooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jawel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
assassin's creed: revelations de 14 euro waard?
zit er nog drm op?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
jjjjjjjjjjjjjoooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jawel.
Ja hij heeft ook upnp aan, we gaan nu als laatste redmiddel poorten proberen open te gooien.. als dat niet lukt weet ik het ook niet meer!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
zelfde voor je vriend? hij ook upnp aan?
Nope, ze zijn gestopt met die always online-bullshitquote:
Door firenze lopenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nope, ze zijn gestopt met die always online-bullshit
heb je ACII/Brotherhood gespeeld? Zo nee, eerst ACII spelen. Dat is echt een van mijn favoriete aller tijden
Ik had hem tijdens de feestdagen sale voor 2,50 gekocht. Als je daar al moeilijk over gaat doen.quote:
De rest heb ik al. Dus metro voor 1,70 zou mooi meegenomen zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik had hem tijdens de feestdagen sale voor 2,50 gekocht. Als je daar al moeilijk over gaat doen.![]()
Laat staan voor 1,70 euro.
Haha, ik had 'm ook al met een Humble Bundle. Echt geen zaak aan dat spel hehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:31 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb the binding of isaac 20 minuten gespeeld, vond er toen al niks meer aan. Maar wie laat er nou dlc van 74 cent liggen![]()
Stiekem wel leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Haha, ik had 'm ook al met een Humble Bundle. Echt geen zaak aan dat spel hehe
nee ik heb fear 3 gespeeld en het is leuk voor een uurtje maar daarna is het allemaal hetzelfde. stem metroquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:46 schreef Marnixos het volgende:
Stem FEAR 3! Metro was buggy bagger en BioShock 1 is velen malen beter dan deel 2. Mijn keuze is snel gemaakt hoor
FEAR... Die game is gewoon veel te diep voor sommige mensen om te begrijpenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
nee ik heb fear 3 gespeeld en het is leuk voor een uurtje maar daarna is het allemaal hetzelfde. stem metro
neenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
assassin's creed: revelations de 14 euro waard?
geloof me. je kunt beter fear 2 kopen. fear 3 is coop doodsaai en de campaign ben je zo doorheen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef Marnixos het volgende:
[..]
FEAR... Die game is gewoon veel te diep voor sommige mensen om te begrijpen
Je moet ook niet wachten tot ie afloopt, sukkel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:04 schreef VelitoX het volgende:
Wacht je tot Worms Reloaded flash deal afloopt voordat je naar bed gaat.... Wordt ie vervangen door fkn Bejeweled 3.....
korte pauze nemen? iemand vinden die em kan giften?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:27 schreef rubbels het volgende:
Godver, kan Metro niet kopen als ie wint, ben dan aant werk
geen idee wat de percentages zijn,maar dacht dat hij een andere aangaf..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:47 schreef Brammie1 het volgende:
zie ik het nou goed dat Metro 35% van de stemmen heeft gekregen en Bioshock 2 34%, maar de volgende deal wordt toch Bioshock?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:24 schreef Morthill het volgende:
Guardian of Light gister in winkelmandje gezet, vergeten af te rekenen voor de aanbieding eindigdefaal
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:10 schreef Eenskijken het volgende:
Alan wake maar meegepikt (met collector items, omdat het nu toch kan)
ja preciesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah, had Metro gewild ipv Bioshock.
TOP deal, ik doe meequote:
Nee man juist een gruwelijk vet spelquote:
vooral met die DLC, heb de hele game met 1 wapen uitgespeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee man juist een gruwelijk vet spelheerlijke sfeer en goede singleplayer.
From Dust is wel leuk; die ben ik nu ook aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:15 schreef tuut-chips het volgende:
From Dust maar eens proberen. Binding of Isaac nog een tweede kans gegeven en damn![]()
Zie DM, ik ben de eerstequote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:49 schreef Ramkraker het volgende:
Voor de mensen die metro 2033 hebben gemist heb nog 1 key, dus wie het eerste is
Ik was even aan het roken buitenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef vosss het volgende:
Hallo waar ben je ik wil Metro gaan spelen
Tof, thanks manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:04 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ik was even aan het roken buitenkey komt eraan via de PM of DM oid
Ze hebben het op Reddit uitgelegd. Het votesysteem is nog in beta, daarom komen de percentages vaak op meer dan 100% uit. Om dat te voorkomen hebben ze een of andere formule toegepast, en door die correctie lijkt het alsof metro meer stemmen heeft. Als je echter puur naar het aantal stemmen kijkt, had Bioshock met 0,6% verschil gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Schade tot nu toe:
Trine franchise (¤3,99)
Portal (¤2,25)
Half-Life Complete (¤9,25)
The Binding of Isaac (¤1,25)
Max Payne Bundle (¤3,74)
Iets meer dan ¤20,- voor 16 Games, daar kan ik wel mee leven
En ik denk dat Metro 2033 nog wel voorbij komt met 75% korting, want eigenlijk had die de poll gewonnen met 35%, inplaats van van Bioshock 2 (34%).
[ afbeelding ]
Daar gaat je vrije tijd Solique.quote:Today
Solique heeft nu Tribes: Ascend - Steam Starter Pack, Max Payne 3, Football Manager 2012, Football Manager 2012 Editor, Football Manager 2012 Resource Archiver.
Welke vrije tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daar gaat je vrije tijd Solique..
Zit/Zat ik ook.. maar denk niet dat ik het doe... uiteindelijk zal wel blijken dat ik het niet of nauwelijks speel. Zie dat het spel ook al voor onder de 20 euro elders te koop is. 2013 zal over enkele maanden wel komen... dus ik doe het toch maar niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee man juist een gruwelijk vet spelheerlijke sfeer en goede singleplayer.
Nee, Bioshock heeft met 0,4% voorsprong gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Schade tot nu toe:
Trine franchise (¤3,99)
Portal (¤2,25)
Half-Life Complete (¤9,25)
The Binding of Isaac (¤1,25)
Max Payne Bundle (¤3,74)
Iets meer dan ¤20,- voor 16 Games, daar kan ik wel mee leven
En ik denk dat Metro 2033 nog wel voorbij komt met 75% korting, want eigenlijk had die de poll gewonnen met 35%, in plaats van Bioshock 2 (34%).
[ afbeelding ]
Ja, maar veel beter op telefoon/tablet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plants vs Zombies is een zeer vermakelijk game, heb er vele uren in gestoken.
Ben ik even mee gestopt vanwege mijn blessure die geregeld op speelt.quote:
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, maar veel beter op telefoon/tablet.
Via site werkt wel, via steam werkt het vaak niet door de drukte.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bij mij geeft hij niet aan dat ik gestemd heb, overload?
Wait wut.. jij hebt Half life 2 niet gespeeld?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef Navida het volgende:
L4D2 heb ik al, Portal 2 lijkt me niks dus dan word het Half-life 2
datquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
heb ze allemaal alheb maar l4d gestemd, voor de community
Eerst maar eens wachten of ie toevallig nog in de uitverkoop komt hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
heb ze allemaal alheb maar l4d gestemd, voor de community
[..]
Wait wut.. jij hebt Half life 2 niet gespeeld?Ga je heel diep schamen en koop onmiddellijk die game!
Broeliequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef vosss het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met HL2-Ep3? Is die al bijna uit?
Ow nee wacht, Valve is een kutdeveloper die hun fans keihard in de reet neukt en laat stikken, dat is waar ook.
BS2 heb ik na een half uur af gezet geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef shaderon het volgende:
BIOSHOCK 2 WAT EEN BAZENSPEL
wat zal bioshock 1 dan wel niet voor meesterlijk spel zijn
Freeman is Duke niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
HL3 wordt net zo'n teleurstelling als DNF. Ze gaan precies hetzelfde pad af. Iedereen maakt grapjes "haha hl3 komt nooit uit ololol!11", als ie straks uitkomt is iedereen helemaal gehypet en dan komt ie uit en valt ie eigenlijk toch wel tegen. Let maar op.
lol butthurtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef vosss het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met HL2-Ep3? Is die al bijna uit?
Ow nee wacht, Valve is een kutdeveloper die hun fans keihard in de reet neukt en laat stikken, dat is waar ook.
of het einde valt tegen en alle goede punten van de game worden opeens vergeten en deel 1 en 2 zijn ook opeens slecht. En dan na maanden zeuren op fora brengen ze dlc uit met een alternatief einde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
HL3 wordt net zo'n teleurstelling als DNF. Ze gaan precies hetzelfde pad af. Iedereen maakt grapjes "haha hl3 komt nooit uit ololol!11", als ie straks uitkomt is iedereen helemaal gehypet en dan komt ie uit en valt ie eigenlijk toch wel tegen. Let maar op.
Half Effect 3quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
of het einde valt tegen en alle goede punten van de game worden opeens vergeten en deel 1 en 2 zijn ook opeens slecht. En dan na maanden zeuren op fora brengen ze dlc uit met een alternatief einde.
Deel 2 is op gameplay gebied net zo vooruitstrevend als deel 1 toentertijd was. Zo'n beetje alle verhalende shooters hebben het van half life afgekeken maar niemand heeft het ooit beter kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:14 schreef Morthill het volgende:
Als het probleem nou alleen de graphics waren, maar de game is inhoudelijk ook echt veel slechter dan het eerste deel. Ze hadden nooit een vervolg moeten maken.
Ik vond het niet de beste shooter ooit. Beide delen niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Deel 2 is op gameplay gebied net zo vooruitstrevend als deel 1 toentertijd was. Zo'n beetje alle verhalende shooters hebben het van half life afgekeken maar niemand heeft het ooit beter kunnen doen.
Half 1 was toentertijd beste shooter ooit. Half Life 2 was het in zijn tijd. Half Life 3 zal niet anders zijn.
Maar ik wil wel eerst Episode 3 nog
wel qua singleplayer met een goed verhaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vond het niet de beste shooter ooit. Beide delen niet.
Ik bedoelde BioShockquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Deel 2 is op gameplay gebied net zo vooruitstrevend als deel 1 toentertijd was. Zo'n beetje alle verhalende shooters hebben het van half life afgekeken maar niemand heeft het ooit beter kunnen doen.
Half 1 was toentertijd beste shooter ooit. Half Life 2 was het in zijn tijd. Half Life 3 zal niet anders zijn.
Maar ik wil wel eerst Episode 3 nog
Als je het over 'horror'' shooters hebt dan is bioshock 2 iig 100x beter dan fear 3 en ook beter dan l4d2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:14 schreef Morthill het volgende:
Als het probleem nou alleen de graphics waren, maar de game is inhoudelijk ook echt veel slechter dan het eerste deel. Ze hadden nooit een vervolg moeten maken.
Wat heeft het met "horror" te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je het over 'horror'' shooters hebt dan is bioshock 2 iig 100x beter dan fear 3 en ook beter dan l4d2
Nog steeds dezelfdequote:Deze games zijn tot morgenavond 18:59 te koop, dan zullen er weer andere titels in de aanbieding gaan.
Mwah, ik vond em tegenvallen als ik eerlijk ben...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Marnixos het volgende:
Niks voor mij er tussen vandaag denk ik, heb alles al wat ik wil van deze dagIk raad trouwens iedereen aan Borderlands te kopen, wat een briljant spel is dat zeg...
Heb je alle DLC of speel je gewoon de standaard versie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Mwah, ik vond em tegenvallen als ik eerlijk ben...
Maar waarschijnlijk heb ik em dan niet genoeg kans gegeven
Ik heb alle dlc, maar volgens mij ben ik dat nog niet tegen gekomen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Heb je alle DLC of speel je gewoon de standaard versie?
Niet echt heel erg vergelijkbaar, maar het is wel een van de beste RPG's ooit imhoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
Is die star wars game net zoiets als mass effect?
Nee, lijkt meer op Baldur's Gate / Neverwinter Nights qua gameplay.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef BrokenArrow het volgende:
Is die star wars game net zoiets als mass effect?
Denk ik ook, begin is inderdaad beetje saai (schiet 5 hond dood pak 5 poep) maar later wordt het echt tofquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb alle dlc, maar volgens mij ben ik dat nog niet tegen gekomen...
Heb em nog maar een uurtje gespeeld, dus moet em denk ik een 2e kans geven
Zeker waardquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Metonae het volgende:
Alleen Skyrim gekochtHeb hem in januari ergens gedownload en vervolgens de main questline afgemaakt. Vind dat ik er nu wel 25 euro voor kan neerleggen.
Vreet die High Resolution Texture Pack veel van je computer of geen idee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Zeker waardVooral met de Steam workshop functies komt er een hoop speeltijd bij
Moet je echt de DLC's erbij nemen? Aangezien die dan wel weer 10 euro is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Heb je alle DLC of speel je gewoon de standaard versie?
Hoeft niet, wel aan te raden. De eerste 20 uur kom je ze iig niet tegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Moet je echt de DLC's erbij nemen? Aangezien die dan wel weer 10 euro is.
Serieus?! Was die eerst goedkoper dan? Damn, voor ¤2,50 wil ik hem welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |