Adrenaline: ja. Kop stond op: pijn is fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooi verslag man. Goed gedaan.
Ging de laatste 500 meter zo?
[ afbeelding ]
Knallende adrenaline in de regen!
Danku dankuquote:
Dankuquote:
quote:
wat voor schema gebruik je ? 0 tot 5 km?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit nu wel met de kwestie: Verder gaan met schema, of nu rustig een paar weken lopen wat ik zelf wil![]()
Iemand ideeën?
Dank u welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha dr sexy heel beeldend!
en super goed gedaan!
Het run2day schema:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat voor schema gebruik je ? 0 tot 5 km?
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit nu wel met de kwestie: Verder gaan met schema, of nu rustig een paar weken lopen wat ik zelf wil![]()
Iemand ideeën?
en waar ben je ongeveer in het schema? ik zou het namelijk wel gewoon aanhouden. het is niet alleen conditioneel dat je het aan moet kunnen maar ook je spieren en pezen moeten wennen aan de 5km lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dank u wel
[..]
Het run2day schema:
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik zou een paar weken deze 5 blijven oefenen vooraleer je verder gaat. Dat kan met de laatste 2 weken schema herhalen of zelf t indelen: 1 interval, 1 kortere loop 1 5 km per week
Week 7quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en waar ben je ongeveer in het schema? ik zou het namelijk wel gewoon aanhouden. het is niet alleen conditioneel dat je het aan moet kunnen maar ook je spieren en pezen moeten wennen aan de 5km lopen
Weltrusten!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef Yuki het volgende:
De vermoeidheid slaat toe, dus tijd voor m'n bed. Geen wekker, uitslapen ftw!
Rust is ook training, dus ik ga een flinke duurtraining tegemoet
Truste lieve lopersen bedankt voor de steun vanmiddag
quote:
volgens mij had onze stormtrooper Slacker hier eens over gepostquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dankje!
Oeh wauw de strongmanrun komt naar Nederland![]()
18km is misschien toch een beetje te veel van het goede![]()
Lijkt me fantastisch om te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij had onze stormtrooper Slacker hier eens over gepost
Slackerdit soort evenementen.
maar even een linkje
http://www.strongmanrun.nl/
Dankjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef Sheriam het volgende:
Voor de OP: ik heb me zojuist ingeschreven voor Achtste VUmc gebouwenloop 27 oktober 2012, 5KM. Een hele bijzondere loop die ik graag eens wil uitproberen! Heb geen idee of m'n knieen het met de trappen eens zullen zijn, maar anders ga ik die wel wat rustiger op, een PR zal zoiets toch niet worden... En ik kan nog wat oefenen, vanaf nu ren ik elke trap op 't station op/af, ook als m'n trein er nog niet staat![]()
Ik ben trouwens ook nu aan de (ruim)5k aan een stuk, en ga gewoon zelf rustig uitbereiden. Loop ook niet meer met muziek ofzo, gewoon rustig de afstand die ik wil lopen. Of ik ook nog snelheid wil trainen met behulp van intervals weet ik nog niet, twee jaar terug liep ik goed in eigen m'n tempo maar kreeg snel allerlei pijntjes als ik ging intervallen. Misschien eerst wat langer op afstand lopen zodat m'n benen nog wat sterker worden. Snelheid is sowieso niet m'n belangrijkste doel, maar naar de 10 hoop ik wel weer op te werken, heb ik wat meer keus wat betreft rondjes en eventueel evenementen (ook als ik ze niet zal winnen).
En beterschap DarkElf, goed dat je bent gaan lopen Yuki, en mooi volgehouden DrSexy! *leest even bij van vandaag*
mij ook.... het is een hele andere manier van hardlopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:10 schreef justmattie het volgende:
Die strongmanrun is wel nice
Maar ik denk dat je mij na 8 km kunt oprapen
Ja, staat er prima.. 'boel traptreden', lol!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dankjeen bijgewerkt (check nog even of het zo klopt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |