Nooit gezien eigenlijk, maar ik dacht dat hij alleen minderjarige sletjes versierde.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua foto was ie niet eens heel lelijk ofzo. Maar of dat een juiste foto was, is maar de vraag natuurlijk

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een boson-higgs-deeltje wasDan kun je me dit toch ook niet ineens kwalijk nemen?!
quote:

Ben jij ook zo nieuwsgierig?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gezien eigenlijk, maar ik dacht dat hij alleen minderjarige sletjes versierde.

Irritant kutjoch dat je er bentquote:

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heerlijk beestachtige vent dat je er bentBeetje mijn eigen woorden tegen me gebruiken

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Irritant kutjoch dat je er bentBeetje mijn eigen woorden tegen me gebruiken

Zie dm!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
? Stuur dan op zn minst een link ofzo, trut

Ik wil mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht richting shift graag geheim houdenquote:

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht richting shift graag geheim houden

Ik ben een noobquote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt er tegenwoordig geen melding meer van. Kijk gewoon even via bovenin knop 'dm'

Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb al een indruk van jou, dus je moet al eens fotos hebben laten zien

Das wel terecht natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij ligt

En zo hoort het ookquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij ligt

Alle SC's zijn van mijquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga eens even terug naar je eigen SC ofzo

Weet ik veul, je kan het nog goedmaken thoughquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Weet ik veul, je kan het nog goedmaken though

Doe is dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.

Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzekerquote:

Uitlokkingquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzeker

Heeft ie weer wat nieuwsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin.

quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]

Dafuq, dit ken ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hallon ts ik wil je graag helpen hosselen is mijn kunst en aan een kutje zitten is net als ademen..het voelt een beetje als de binnenkant van je wang..stop je vinger in je mond ogen dicht en fappen tot je bloed helemaal gek VOEL MAAR JA DOE MAAR GENIET ..GENIEET TOT JE KAPOT GAAT VAN DE PIJN

Wat een parelquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |