quote:De Britse boksrivalen David Haye en Derreck Chisora nemen het zaterdag tegen elkaar op in het Londense Upton Park, de thuishaven van West Ham United. Het gevecht tussen de zwaargewichten staat onder grote publieke belangstelling, maar de echte boksliefhebbers zien het hoofdschuddend aan.
Het gevecht kwam namelijk tot stand nadat de twee Londenaren vijf maanden geleden met elkaar op de vuist waren gegaan tijdens de persconferentie na de verloren wereldtitelstrijd van Chisora tegen regerend kampioen Vitali Klitsjko. Er werd gedreigd met een levenslange schorsing, maar zo ver kwam het niet. Sindsdien laten de boksers geen mogelijkheid onbenut om elkaar publiekelijk te beledigen.
Tijdens de weging afgelopen donderdag, Haye was ruim 15 kilogram lichter, werden beide kemphanen gescheiden door een stalen hek zodat ze elkaar niet weer te lijf konden gaan. Dat weerhield de boksers er niet van om zich verbaal te roeren.
'De arrogantie die hij laat zien is niet te geloven. Hij leeft in een droomwereld. Haye is een jongen die te veel op de Playstation speelt. Hij denkt dat het allemaal een spel is, maar dit gevecht is echt', aldus de 28-jarige Chisora.
De 31-jarige Haye, een voormalig wereldkampioen zwaargewicht, reageerde door het criminele verleden van de in Zimbabwe geboren Chisora en zijn overtredingen in de ring op te rakelen. 'Chisora is geen aardige vent. Hij bijt mensen in de ring, spuugt ze in het gezicht en vecht tijdens de weging", zei Haye, die zijn bokscarrière eigenlijk al beëindigd had, maar voor dit gevecht een comeback maakt. 'Ik snap niet hoe mensen hem kunnen steunen, iemand die is veroordeeld voor het mishandelen van een vrouw. De mensen die hem steunen zijn idioten."
De echte boksfans vinden dat de twee Britten de sport een slecht imago bezorgen. Maar dat laat de boksers koud.
Haye: 'Ik heb een haat-liefdeverhouding met de fans, maar ik ben hier niet om vrienden te maken. Ik ben hier om een gevecht te hypen en het publiek enthousiast te krijgen. Als dat betekent dat mensen me haten, kan me dat niks schelen."
Chisora: 'Ik zal gekker zijn dan ooit tijdens het gevecht. Ik ga op Haye jagen. De mensen houden van een freakshow. Het kan me niks schelen wat mensen over mij denken. Who cares? De enige erkenning die ik nodig heb, is van mijn ouders."
Bron
Vanwege dat akkefietje laatst? Blijkbaar niet. Misschien alleen een waarschuwing?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:29 schreef LuieSurinamer het volgende:
Was C'hisora zijn bokslicentie niet kwijt geraakt?
Bokser Chisora verliest proflicentiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege dat akkefietje laatst? Blijkbaar niet. Misschien alleen een waarschuwing?
Mmm vreemd, in het verhaaltje in de OP staat dit: Er werd gedreigd met een levenslange schorsing, maar zo ver kwam het niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Bokser Chisora verliest proflicentie
maakt eigenlijk ook niet meer uit nu ze toch morgenavond gaan boksenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm vreemd, in het verhaaltje in de OP staat dit: Er werd gedreigd met een levenslange schorsing, maar zo ver kwam het niet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:45 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
maakt eigenlijk ook niet meer uit nu ze toch morgenavond gaan boksen
Dat verwacht ik ook, Haye is als ik het goed heb nu eigenlijk journalist en had zijn carrière beëindigd. Chisora is gewoon nog fulltime sporter maar de stats van Haye zijn beter.quote:
Vooral dat laatste, elkaar raken, maar volgens mij zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd en fanatiek, ik hoop ook op flinke klappenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:32 schreef wdn het volgende:
Beide zijn eikels
Dat ze mekaar flink mogen raken
Gok zo ongeveer tussen half elf en kwart voor elf.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:44 schreef LDS het volgende:
Hoelaat gaan we echt matten? Enneh die vent van dat wedkantoor met de geluksonderbroek voor Bendtner heeft m ook aan Chiosoara gegeven...
Van Gaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Die vent lijkt op Louis van GaalFrank Warren.
Als 1 van de 2 naast je stond had je dat niet durven zeggenquote:
DAT zou wel een KO zijn hequote:
He glassed mequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:11 schreef wdn het volgende:
Ik blijf dit triest vinden :p
Jammer dat ze niet allebei kunnen verliezen
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zekers, ik ben er klaar voorDit wordt echt beter dan vorige week.
Niks mis mee, heb je ufc nog gezien vorige week?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Vannacht ook nog Amir Khan, maar is in de nacht
Omdat dan op punten een winnaar wordt aangewezenquote:
Jep, op gebleven en zelfs legaal de PPV gekochtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb je ufc nog gezien vorige week?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat dan op punten een winnaar wordt aangewezen
Ik kwam laat thuis en was helaas te dronken, ik zette het wel aan, maar toen er na 5 seconden niemand neer ging ben ik in slaap gevallenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep, op gebleven en zelfs legaal de PPV gekocht
Ik wou zeggen, je vroeg nog om een streampje toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kwam laat thuis en was helaas te dronken, ik zette het wel aan, maar toen er na 5 seconden niemand neer ging ben ik in slaap gevallen
Dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, je vroeg nog om een streampje toch?
Is het ook.quote:
daar let jij weer opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel een klein bubbeltje in zijn onderbroek
Ditquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
ook vriendjes met t wedkantoorquote:
Niet elke neger heeft een monster van 30cm.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet elke neger heeft een monster van 30cm.
Goed toch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]Weet je dat ik daar niet eens aan dacht, dat het een neger was
Misschien heeft hij een tok in?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]Is het ook niet, ik keek gewoon naar dat broekje en dacht, mmm niet veel te zien daar
Al kom jij met zoveel kettingen als BA om je nek.. zolang je maar het gewicht haalt lijkt me.. Alistair Overeem ging ook met spijkerbroek/riem op de weegschaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het wegen? Ik denk niet dat, dat mag, want dat weegt toch ook mee?
Zeker in Engeland, daar regent het nogal vaak.quote:
Die weight in is iets van 3miljoen keer bekeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al kom jij met zoveel kettingen als BA om je nek.. zolang je maar het gewicht haalt lijkt me.. Alistair Overeem ging ook met spijkerbroek/riem op de weegschaal.
Was ook met Rumble in The Junglequote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker in Engeland, daar regent het nogal vaak.
Ah ok dat wist ik niet, vreemd eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al kom jij met zoveel kettingen als BA om je nek.. zolang je maar het gewicht haalt lijkt me.. Alistair Overeem ging ook met spijkerbroek/riem op de weegschaal.
Hij deed het anders een stuk beter tegen Vitali, dan Haye tegen Vladimir.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:32 schreef BDIL het volgende:
Dit moet een win voor Haye zijn, sneller, meer techniek en beter afgetraind. Chisora kan alleen winnen door een lucky shot met zijn 17 kg voordeel.
Dat was mooi, vorig jaar nog een film over gezien. Documentaire.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Was ook met Rumble in The Jungle
Ali vs Foreman
Daarom kijk ik ook engelse streams.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Kunnen we het gelul achterwege latenSjeez.
Roidereem heeft wel wat voor wat sensatie gezorgd ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die weight in is iets van 3miljoen keer bekeken.
Overeem heeft wel een naam in Amerika blijkbaar.
Plaspauze en voedsel & drank vergaren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Ok nog even plaspauze en dan gaan we beginnen.
Hij was ook bij de weigh inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Al zal Buffer vast niet aanwezig zijn hier
Ook dat is inmiddels gebeurdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Plaspauze en voedsel & drank vergaren.
Zon is onder.. nu mag je vreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aparte combinatie, wijn met M&M'squote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zon is onder.. nu mag je vreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat al begonnen dan?
Ja weet ik, maar wel lekker EN je vingers worden er niet vet van (van die M&M"S) van chips wel.quote:
Hot to coldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef Rabieluh het volgende:
Saucijzenbroodje, berg blauwe besjes, bier, blikje tonijn. Volgorde van dit alles weet ik nog niet.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zon is onder.. nu mag je vreten.Acht uur al geweest dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik train nu, dus heb speciale dieet.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Als je traint dan drink je melk geen waterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Acht uur al geweest dus nee.
[..]
Ja ik train nu, dus heb speciale dieet.
Die kun je ook koud eten, of we praten over een anderequote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een frikandellenbroodje liggen, maar dan moet ik de oven eerst voorverwarmen, duurt te lang.
GOMAD klappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als je traint dan drink je melk geen water
Ik drink dat ook, maar niet meer dan 3 glazen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als je traint dan drink je melk geen water
Ja die bedoel ik, maar koud vind ik het niet lekker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kun je ook koud eten, of we praten over een anderedie met dat beetje curry erin kun je gewoon koud eten.
Je kan ook even snel een magnetron experimentje doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, maar koud vind ik het niet lekker.
Dit is 10 keer zo leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef LDS het volgende:
Nee die saaie potten van Klitschko zijn goede promotie
Dan worden ze slap, net als saucijzenbroodjes, die moet je ook niet in de magnetron doen. Of brood.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan ook even snel een magnetron experimentje doen.
Oh ja, je houdt alleen van harde fricandellenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan worden ze slap, net als saucijzenbroodjes, die moet je ook niet in de magnetron doen. Of brood.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja, je houdt alleen van harde fricandellen
Jij snapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan worden ze slap, net als saucijzenbroodjes, die moet je ook niet in de magnetron doen. Of brood.
Omdat het bijna onmogelijk is als Nederlander.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is 10 keer zo leuk.
Waarom durfde Vanderlijden geen prof te worden.
Nederlands commentaar is bijna altijd om te jankenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef mrstylo het volgende:
Het kan alle kanten op?
Serieus hou je bek dan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Let's get ready tooooooo rumbleeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
quote:
Oh ja dat heb ik gelezen in the Sun volgens mijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, een tijdje terug zei hij in een interview dat het niet lekker smaakte
Ziet er echt niet uit, wat een debielquote:
Heb 0 kennis van boksen, maar vind het wel leuk om te zien meestal. Ben dankzij die jas al automatisch voor de ander.quote:
Nouja t is ook een crimineel, daarom verbergt hij zich ook misschienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef IPA het volgende:
[..]
Heb 0 kennis van boksen, maar vind het wel leuk om te zien meestal. Ben dankzij die jas al automatisch voor de ander.
Kan er mee door, niet echt mijn genrequote:
Ja, is ook de grootste reden voor het gevecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zouden die een beetje lekker verdienen, over het algemeen?
Ik bedoel over het algemeen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja, is ook de grootste reden voor het gevecht.
Makkelijk te promoten als ze elkaar voor het gevecht al de hersenen inslaan
100% de reden dat ik kijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja, is ook de grootste reden voor het gevecht.
Makkelijk te promoten als ze elkaar voor het gevecht al de hersenen inslaan
Vast geen Mayweather moneyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet zo snel vinden wat ze hier aan verdienen.
OVER HET ALGEMEEN!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet zo snel vinden wat ze hier aan verdienen.
Per box wedstrijd richting de 35 miljoen.quote:
Eeeerrggg veel , maarja als zo'n bedrijf dat wil betalenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Per box wedstrijd richting de 35 miljoen.
Viel me gelijk al op.quote:
quote:
Ik ben niet voor Chisoraquote:
Het spijt me.quote:
Voor niemand eigenlijk.quote:
Soort Bayrn München Chelseaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het spijt me.
[..]
Voor niemand eigenlijk.
Dat is tegenwoordig 80% van de bokswedstrijdquote:
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Chisora met een single leg takedown![]()
![]()
![]()
Toen was ik voor Chelsea.quote:
Zo zonde. MMA is in mijn ogen veel leuker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig 80% van de bokswedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wisten jullie ook dat Badr Hari een nieuwe sport heeft uitgevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest een beetje lachen.
Badr had het er over om te gaan boksen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:
Ze hebben een Badr Hari nodig. Die vecht zonder na te denken. Veel leuker.
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Ja maar hij is niet gegaan vanwege Estelle, nog een te grote stap.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Badr had het er over om te gaan boksen..
....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ook makkelijker als je test gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Misschien is dat weer veranderd, hij zou een tijd terug al naar de USA gaan om te gaan boksen, maar ik denk dat er weinig van terechtgekomen is. Misschien kan hij binnenkort voor het gevangenis kampioenschap gaan boksenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Badr had het er over om te gaan boksen..
Zelfs Mike Tyson wilde niet graag vechten (vermijden) in de bajesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dat weer veranderd, hij zou een tijd terug al naar de USA gaan om te gaan boksen, maar ik denk dat er weinig van terechtgekomen is. Misschien kan hij binnenkort voor het gevangenis kampioenschap gaan boksen
Telt nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Die was raak, je zag het aan zijn gezicht bij Hayes.
Oei.
Paul Daley deed het 20 seconde ernaquote:
Dit, Semmy Schilt vecht ook saaiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lengte/reach voordeel is ook altijd voor hun..
Die komt pas als beide Klitshko's met pensioen zijnquote:
Badr is al veel te oud om nog wereldkampioen niveau in het boksen te halen.quote:
Hier wel bij, bij voetbal moeten ze er eens mee minderen, slowmo's van kopduels, kom op zegquote:
Badr word ook gewoon kapot gejabbed .. zou me niks verbazen als hij bij boxen ook gaat trappen/gek doen uit frustratie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Die komt pas als beide Klitshko's met pensioen zijn
1x trappen en hij verliest direct de pot denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Badr word ook gewoon kapot gejabbed .. zou me niks verbazen als hij bij boxen ook gaat trappen/gek doen uit frustratie.
Ik heb laatst met tyson fury gespardquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Badr is al veel te oud om nog wereldkampioen niveau in het boksen te halen.
Zie hem nooit langs Tyson Fury komen
Under 8,5 en 9,5 waren fucking hoog voor deze had ook wel wat willen zetten maar no saldoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Shit ik wilde nog op de 4e en 5e ronde EN TKO voor Hay wedden.. maar ik was te laatfuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |