Even mezelf quotenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Catch_me het volgende:
Ter bevestiging: Wanneer je een date voorstelt (filmpje pakken in de bios of bij iemand thuis) en ze zegt pas over 2 weken 'misschien' tijd te hebben (ze heeft net als ik vakantie), is dat een verkapte afwijzing toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren er heul niet in de zomer![]()
Kan me ook wel voorstellen dat ze voor een eerste afspraak een neutrale plek leuker vindt. Leuk!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Even mezelf quoten.
Alsnog gevraagd of ze deze week zin had om met me mee te gaan naar de starbucks (uurtje rijden, gelijk ff kilometers maken) 's avonds, en dat leek haar wel leukGelijk een harde datum deze week afgesproken dus ik ben benieuwd.
Have fun!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond weer een date met iemand van RP. Ik stap (wederom) van mijn principe af om bij iemand thuis af te spreken, maar hij komt bij mij.
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 17:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij stelde voor bij hem of bij mij thuis. Ik moest werken vandaag en nog even opfrissen enz. Dus liet de keus bij hem. Toen werd het bij mij thuis. Tot nu toe heeft het altijd goed uitgepakt, maar ben mij zeer bewust van de risico's. We zullen zien. Als ik vanavond niks meer post is het of heel goed gegaan of juist niet
Ik ga me nog wel ff inlezen hoe je een beetje spanning kan inbrengen zeg maar. Ze doet dezelfde studie en is zoals ik een beetje terughoudend (ook nog nooit een vriend gehad weet ik), niet zo'n trek in akward momenten dusquote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan me ook wel voorstellen dat ze voor een eerste afspraak een neutrale plek leuker vindt. Leuk!
Je kan een match aanvragen, kost je alleen wel credits.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:54 schreef FourTet het volgende:
De tweede match op Paiq is in ieder geval al een stuk beter! Jammer alleen dat ik nu zo lang moet wachten op de volgende match
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en ik moet er echt eens heen buiten het vakantieseizoen...Die zaten zo te zien allemaal binnen muurbloempje te wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren er heul niet in de zomer
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Afhankelijk van hoe ze erbij ligt of hangt kan dat misschien nog net op tijd zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorWoensdag ofzo
Stelletje zolderkamerautisten zijn het!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die zaten zo te zien allemaal binnen muurbloempje te wezen.
Kan echt zijn, ik heb dat namelijk niet... dus ben net zo in trek als eldersquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Impossibruuu het volgende:
Ok dan.Maar jeetje, gaat wel heel erg snel op Badoo zeg. Heb nu in een kwartier tijd al 13 mensen die me willen ontmoeten volgens dat notificatie ding. Van die geautomatiseerde systeemberichtjes zeker...
ik weet niet of het ons iets interesseert of je met a praat op b of met c op d. Mij in ieder geval geen reet. Kom nog es terug als je met e geneukt hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Impossibruuu het volgende:
Badoo voelt een beetje systematisch allemaal... Krijg veel notificaties en berichtjes maar er komt niet echt veel uit verder. Sowieso heel veel meiden die in de andere kant van het land wonen dus da's sowieso niet echt ideaal.
Ben wel nu in gesprek met een meid via Relatieplanet. Woont hier 5 minuutjes vandaan en kon d'r van zien.
Don't worry! Ik ben er alweer en nu al weer dateloosquote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorWoensdag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |