Even mezelf quotenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Catch_me het volgende:
Ter bevestiging: Wanneer je een date voorstelt (filmpje pakken in de bios of bij iemand thuis) en ze zegt pas over 2 weken 'misschien' tijd te hebben (ze heeft net als ik vakantie), is dat een verkapte afwijzing toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren er heul niet in de zomer![]()
Kan me ook wel voorstellen dat ze voor een eerste afspraak een neutrale plek leuker vindt. Leuk!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Even mezelf quoten.
Alsnog gevraagd of ze deze week zin had om met me mee te gaan naar de starbucks (uurtje rijden, gelijk ff kilometers maken) 's avonds, en dat leek haar wel leukGelijk een harde datum deze week afgesproken dus ik ben benieuwd.
Have fun!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond weer een date met iemand van RP. Ik stap (wederom) van mijn principe af om bij iemand thuis af te spreken, maar hij komt bij mij.
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 17:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij stelde voor bij hem of bij mij thuis. Ik moest werken vandaag en nog even opfrissen enz. Dus liet de keus bij hem. Toen werd het bij mij thuis. Tot nu toe heeft het altijd goed uitgepakt, maar ben mij zeer bewust van de risico's. We zullen zien. Als ik vanavond niks meer post is het of heel goed gegaan of juist niet
Ik ga me nog wel ff inlezen hoe je een beetje spanning kan inbrengen zeg maar. Ze doet dezelfde studie en is zoals ik een beetje terughoudend (ook nog nooit een vriend gehad weet ik), niet zo'n trek in akward momenten dusquote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan me ook wel voorstellen dat ze voor een eerste afspraak een neutrale plek leuker vindt. Leuk!
Je kan een match aanvragen, kost je alleen wel credits.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:54 schreef FourTet het volgende:
De tweede match op Paiq is in ieder geval al een stuk beter! Jammer alleen dat ik nu zo lang moet wachten op de volgende match
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en ik moet er echt eens heen buiten het vakantieseizoen...Die zaten zo te zien allemaal binnen muurbloempje te wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren er heul niet in de zomer
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Afhankelijk van hoe ze erbij ligt of hangt kan dat misschien nog net op tijd zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorWoensdag ofzo
Stelletje zolderkamerautisten zijn het!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die zaten zo te zien allemaal binnen muurbloempje te wezen.
Kan echt zijn, ik heb dat namelijk niet... dus ben net zo in trek als eldersquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Impossibruuu het volgende:
Ok dan.Maar jeetje, gaat wel heel erg snel op Badoo zeg. Heb nu in een kwartier tijd al 13 mensen die me willen ontmoeten volgens dat notificatie ding. Van die geautomatiseerde systeemberichtjes zeker...
ik weet niet of het ons iets interesseert of je met a praat op b of met c op d. Mij in ieder geval geen reet. Kom nog es terug als je met e geneukt hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Impossibruuu het volgende:
Badoo voelt een beetje systematisch allemaal... Krijg veel notificaties en berichtjes maar er komt niet echt veel uit verder. Sowieso heel veel meiden die in de andere kant van het land wonen dus da's sowieso niet echt ideaal.
Ben wel nu in gesprek met een meid via Relatieplanet. Woont hier 5 minuutjes vandaan en kon d'r van zien.
Don't worry! Ik ben er alweer en nu al weer dateloosquote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik niks meer van je hoor bel ik echt wel de politie hoorWoensdag ofzo
lol, what happened?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Don't worry! Ik ben er alweer en nu al weer dateloos
Gelukkig, je leeft nogquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Don't worry! Ik ben er alweer en nu al weer dateloos
Zo kort als het duurde was het nog best aardig, maar hij vroeg heel direct wat ik van hem vond en of die klik er was. Ik heb hem eerlijk geantwoord dat ik dat nog niet zo voelde. Niet veel later besloot hij om dan toch maar te vertrekken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gelukkig, je leeft nogAh..da's jammer..
Ah okee. Da's best snel om het dan al te vragen maar misschien ook wel weer zo fijn dat je dan niet op de klok hoeft te gaan zitten kijken. Of was het verder wel gewoon gezellig? Ik heb wel eens gehad dat iemand vroeg: wanneer gaat je bus eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo kort als het duurde was het nog best aardig, maar hij vroeg heel direct wat ik van hem vond en of die klik er was. Ik heb hem eerlijk geantwoord dat ik dat nog niet zo voelde. Niet veel later besloot hij om dan toch maar te vertrekken.
Verder leuke vent, nog best aantrekkelijk...maar gewoon niet echt mijn type denk ik.
Bitches be trippin'quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Disorder het volgende:
Vanavond op Paiq in gesprek met een net gematchte dame. Ik reageerde zo'n beetje een minuut nadat ze elke keer een vraag stelde. Was tegelijkertijd met iets anders bezig en communiceerde via mobiel. Na ongeveer drie wedervragen.. "Ben je tegelijk iets anders aan het doen?" Ik: "Ja, en ik reageer via mobiel dus typ ik iets minder snel." Zij: "Dit werkt niet voor mij." Bam. Geblokkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou ook kunnen dat ze er wat credits tegenaan gegooid had en je foto gezien heeft... Maar laten we hopen dat ze gewoon een rare meid was!"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Bitches be trippin'Hm..ze is toch ook niet verplicht om met hem te blijven praten? Dat is nou juist het idee van Paiq en ook het vrijblijvende ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou ook kunnen dat ze er wat credits tegenaan gegooid had en je foto gezien heeft... Maar laten we hopen dat ze gewoon een rare meid was!
Sowieso van internetdaten. Je bent in principe niks verplicht. Hoe lullig ook. Want deze bovengenoemde meid gebeurt het de volgende keer vast zelf en dan zit zij te balen. En noemt ze die vent een onbeschofte hork![]()
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel netter doen maar daar kun je nou eenmaal niet van uitgaan.
Haha, het was ook maar een grapje hequote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hm..ze is toch ook niet verplicht om met hem te blijven praten? Dat is nou juist het idee van Paiq en ook het vrijblijvende ervan.
Sowieso van internetdaten. Je bent in principe niks verplicht. Hoe lullig ook. Want deze bovengenoemde meid gebeurt het de volgende keer vast zelf en dan zit zij te balen. En noemt ze die vent een onbeschofte hork![]()
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel netter doen maar daar kun je nou eenmaal niet van uitgaan.
Had jij geen vriendinnetje op het moment voor wie je toch wel helemaal ging. Anders...stuur eens een fotoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je weet best wie je moet pm-en als je wil wippen
Even speeddaten geprobeerd. Werkt goed! Paiq is zo verkeerd nog nietquote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je kan een match aanvragen, kost je alleen wel credits.
Of je kan speeddaten of oneliners gaan versturen
Ha ha, boos? Nee hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Haha, het was ook maar een grapje heDan hoef je niet gelijk in de verdediging te schieten. Ik wist niet dat je boos werd...
Ja, het spel heeft inderdaad zijn eigen regels!quote:Ik zie gewoon steeds dezelfde reacties van mensen die worden weggedrukt en moord en brand roepen. Dat verbaast me, écht.
Klopt, en het is niet altijd wat je wilt, helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ja, het spel heeft inderdaad zijn eigen regels!
Dat kan toch alleen als je betaalt. Volgens mij betalen de meeste hier er niet voor (althans de vrouwen niet)quote:Op zondag 15 juli 2012 22:38 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die nooit geduld heeft om die 15 minuten vol te chatten bij Paiq en er vaak meteen al even een photocheatje tegenaan gooit?
What happened? Tweede date al gehad toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Dennisweb het volgende:
Nou, mijn internetvriendschap is nu zo goed als voorbij. Wat kunnen mensen soms ook kinderachtig zijn.
Die stond gepland ja. Maar mevrouw gaat offline zodra ze wat tegengas krijgt. Maakt opeens een volledige ommezwaai. Eerst een hekel hebben aan iemand, en dan opeens diegene wel een kans willen geven. Als ik dan vraag waar die ommezwaai opeens vandaan komt, zijn het mijn zaken niet en is het chantage.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
What happened? Tweede date al gehad toch?
Bitches be trippin' man...Ohnee!! Ehhhh..Tjaa zo gaat het spel nu eenmaal hequote:Dan gaat ze boos offline, negeert ze me volledig en denkt ze dat ze me ermee onder de duim kan krijgen als ik mijn excuses niet aanbied. Zo gaat dit natuurlijk nooit werken.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Bitches be trippin' man...Ohnee!! Ehhhh..Tjaa zo gaat het spel nu eenmaal heDat snap je toch wel?
Nee, want ik geloof dat vriendschappen en relaties ontstaan uit de moeite van twee personen. Niet alleen uit de moeite en tijd die ik er in steek.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Bitches be trippin' man...Ohnee!! Ehhhh..Tjaa zo gaat het spel nu eenmaal heDat snap je toch wel?
Da's wel lullig. Je kende haar al een hele tijd, alleen dan online, toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Die stond gepland ja. Maar mevrouw gaat offline zodra ze wat tegengas krijgt. Maakt opeens een volledige ommezwaai. Eerst een hekel hebben aan iemand, en dan opeens diegene wel een kans willen geven. Als ik dan vraag waar die ommezwaai opeens vandaan komt, zijn het mijn zaken niet en is het chantage.
Dan gaat ze boos offline, negeert ze me volledig en denkt ze dat ze me ermee onder de duim kan krijgen als ik mijn excuses niet aanbied. Zo gaat dit natuurlijk nooit werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |