abonnement Unibet Coolblue
pi_114221453
Net aangemeld bij Badoo, zitten toch meer mensen uit de omgeving op dan ik dacht :o
  zondag 15 juli 2012 @ 11:00:24 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114221996
Ik had gisteren ook nog een mooie 'date.' Via paiq met een meisje gekletst, speeddate daaropvolgend was met haar huisgenoot. Ze woonden daar met 4 meiden en zaten allemaal op paiq. :')

Vervolgens hebben ze me uitgenodigd om voor ze te komen koken. Ik uiteindelijk naar Hilversum gereden (kwartiertje) en daar hebben zij uiteraard voor mij gekookt. :+ Voor het eerst dat ik via paiq afsprak met drie vrouwen tegelijk (de 4e was niet thuis), zo loopt de teller aardig op!

Anyway, voor de rest heb ik het aardig afgebouwd, ik vlieg vanmiddag voor drie weken naar Thailand dus adios en veel dateplezier de komende weken!
Gourmetten of steengrillen?
pi_114222339
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:46 schreef FourTet het volgende:
Ok, ik ben nu wel fanatiek. Zit nu op Pepper, Badoo, OkCupid, Relatieklik en Paiq :P Eens zien welke het best bevallen.
Overal free member? ...Gaat nog een dure grap worden anders lijkt me.
pi_114222803
net mijn datingsite-profiel maar gedelete..ga ik voorlopig niet meer nodig hebben.... O-)
pi_114222904
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:18 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Overal free member? ...Gaat nog een dure grap worden anders lijkt me.
Op Pepper heb ik voor drie maanden betaald. Deze site bevalt mij het best tot nu toe. Badoo heb ik voor een maand betaald, maar dat ga ik 99% zeker niet verlengen. De rest is free member.
pi_114222980
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef FourTet het volgende:

[..]

Op Pepper heb ik voor drie maanden betaald. Deze site bevalt mij het best tot nu toe. Badoo heb ik voor een maand betaald, maar dat ga ik 99% zeker niet verlengen. De rest is free member.
Pepper is leuk...niet zo'n grote user-base..maar over het algemeen wel actieve en serieuze profielen
pi_114223233
Net ook voor de grap eens een profieltje aangemaakt bij Badoo, maar ligt het nou aan mij of is het een en al FAKE foto's daar?! En veel Poolse/Russische typetjes trouwens valt me op.
pi_114223311
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Net ook voor de grap eens een profieltje aangemaakt bij Badoo, maar ligt het nou aan mij of is het een en al FAKE foto's daar?! En veel Poolse/Russische typetjes trouwens valt me op.
Fake foto's weet ik niet, wel heel veel Poolse vrouwen inderdaad. Ik zie daar vaak iemand die 'poznać' wilt :p
pi_114223526
poznać = voldoen aan (met dank aan google vertalen) dus het welbekende eisenlijstje hebben de Poolse dames ook
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_114223585
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
poznać = voldoen aan (met dank aan google vertalen) dus het welbekende eisenlijstje hebben de Poolse dames ook
Poznać = ontmoeten, dus dat ze een man willen ontmoeten. Dit staat er bijvoorbeeld: Ma ochotę poznać się z mężczyzną = Wil een ontmoeting met een man.
pi_114223790
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef FourTet het volgende:

[..]

Poznać = ontmoeten, dus dat ze een man willen ontmoeten. Dit staat er bijvoorbeeld: Ma ochotę poznać się z mężczyzną = Wil een ontmoeting met een man.
1 woord zet me dus al op het verkeerde been. Geen Poolse dus voor mij ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:15:25 #137
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114225475
Volgens de tests op OKCupid ben ik een genie en zou ik bij Griffoendor horen als ik op Zweinstein zat. Ik vind het nu al een top site! En ik heb nog niet eens een vriendin eraan overgehouden. :P
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  zondag 15 juli 2012 @ 13:22:13 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114225697
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Volgens de tests op OKCupid ben ik een genie en zou ik bij Griffoendor horen als ik op Zweinstein zat. Ik vind het nu al een top site! En ik heb nog niet eens een vriendin eraan overgehouden. :P
Ha ha dat vind ik dus ook het leuke van die site. Ik heb die chatfunctie daar ook niet aan gezet want dan kon ik niet rustig testjes maken :P
pi_114225978
Mis ik nou iets of is er gewoon geen mogelijkheid oneliners tot later te parkeren op paiq?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 juli 2012 @ 13:33:52 #140
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114226068
quote:
Mis ik nou iets of is er gewoon geen mogelijkheid oneliners tot later te parkeren op paiq?
Liefde is dan ook geen zaak van uitstel. Maar van halsoverkop erin tuimelen. Verder heb ik geen idee :P
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_114228121
Is dat Pepper goed hersteld van die hack toen dan? Ik had daar jaar geleden een profiel en vond het ook de leukste site eigenlijk. Maar toen was het ook gratis omdat het net nieuw was.... met betalen is die openheid ws. weer wat weg. Op moment van de hack m'n account verwijderd toen.
pi_114228197
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:00 schreef Silenus het volgende:
Ik had gisteren ook nog een mooie 'date.' Via paiq met een meisje gekletst, speeddate daaropvolgend was met haar huisgenoot. Ze woonden daar met 4 meiden en zaten allemaal op paiq. :')

Vervolgens hebben ze me uitgenodigd om voor ze te komen koken. Ik uiteindelijk naar Hilversum gereden (kwartiertje) en daar hebben zij uiteraard voor mij gekookt. :+ Voor het eerst dat ik via paiq afsprak met drie vrouwen tegelijk (de 4e was niet thuis), zo loopt de teller aardig op!

Anyway, voor de rest heb ik het aardig afgebouwd, ik vlieg vanmiddag voor drie weken naar Thailand dus adios en veel dateplezier de komende weken!
Nog gekwartet?

Veel plezier in Thailand (waar volgens mij tegenwoordig 90% naar op vakantie gaat :') )

edit; oh is al weg natuurlijk
  zondag 15 juli 2012 @ 14:34:09 #143
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114228259
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:00 schreef Silenus het volgende:
Ik had gisteren ook nog een mooie 'date.' Via paiq met een meisje gekletst, speeddate daaropvolgend was met haar huisgenoot. Ze woonden daar met 4 meiden en zaten allemaal op paiq. :')

Vervolgens hebben ze me uitgenodigd om voor ze te komen koken. Ik uiteindelijk naar Hilversum gereden (kwartiertje) en daar hebben zij uiteraard voor mij gekookt. :+ Voor het eerst dat ik via paiq afsprak met drie vrouwen tegelijk (de 4e was niet thuis), zo loopt de teller aardig op!

Anyway, voor de rest heb ik het aardig afgebouwd, ik vlieg vanmiddag voor drie weken naar Thailand dus adios en veel dateplezier de komende weken!
Je wilt je krachten sparen voor de ladyboy's? ;)

Hier gisteren een BBQ gehad.... meisje ontmoet... enz... was leuk. Net thuis en nu werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 15-07-2012 15:47:31 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114228513
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:30 schreef VacaLoca het volgende:
Is dat Pepper goed hersteld van die hack toen dan? Ik had daar jaar geleden een profiel en vond het ook de leukste site eigenlijk. Maar toen was het ook gratis omdat het net nieuw was.... met betalen is die openheid ws. weer wat weg. Op moment van de hack m'n account verwijderd toen.
Ik neem aan van wel..hoor er in ieder geval niets meer over
pi_114233412
Vanavond weer een date met iemand van RP. Ik stap (wederom ;) ) van mijn principe af om bij iemand thuis af te spreken, maar hij komt bij mij. *O*
  zondag 15 juli 2012 @ 16:54:59 #146
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114233645
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij bent goed bezig zeg. Je hebt grote stappen gemaakt. Ik ben trots op je!
Dank je :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 15 juli 2012 @ 16:55:34 #147
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114233679
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:52 schreef maen het volgende:
jaa leuke date gehad! *O*
Ja? Vertel eens!
*O*
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 15 juli 2012 @ 16:58:15 #148
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114233835
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond weer een date met iemand van RP. Ik stap (wederom ;) ) van mijn principe af om bij iemand thuis af te spreken, maar hij komt bij mij. *O*
O jee, pas je wel op? :o Hoe is het tot een afspraak bij jou thuis gekomen? Wie stelde dat voor?

Veel plezier!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114236039
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:58 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

O jee, pas je wel op? :o Hoe is het tot een afspraak bij jou thuis gekomen? Wie stelde dat voor?

Veel plezier!
Hij stelde voor bij hem of bij mij thuis. Ik moest werken vandaag en nog even opfrissen enz. Dus liet de keus bij hem. Toen werd het bij mij thuis. Tot nu toe heeft het altijd goed uitgepakt, maar ben mij zeer bewust van de risico's. We zullen zien. Als ik vanavond niks meer post is het of heel goed gegaan of juist niet :+
pi_114236519
Ik zal voorzichtig met je doen Sekhmet

[ Bericht 5% gewijzigd door artelligence op 15-07-2012 17:57:32 (Typo) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')