Awquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oooooooooh ooooooooooh![]()
Ja heel goed, sttttttt want die slaapt samen met de prinses nu, foto van gisteren voor t idee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
Kun je geen eens een paar minuutjes wachten oh-oh?
Aaaahwwwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel goed, sttttttt want die slaapt samen met de prinses nu, foto van gisteren voor t idee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59.47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te shoppen, vooral schoenen![]()
Maar niet zo goed voor mijn centjes though
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00.29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent aangekomen in de V&A SlowHetgaatnooitergensoverchat!
Waar we de hele dag niks nuttigs te melden hebben, de kippen totaal van de leg zijn en de hennen ze af en toe eens flink komen afstraffen!
Wees welkom, schuif aan erin!
De stamgasten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is hier te vinden
[ afbeelding ]
43 Seconden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
Kun je geen eens een paar minuutjes wachten oh-oh?
Ja leuk!quote:
You're welcome!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij weet ik wiens kloon Robijntje was![]()
Pagan doet dezelfde uitsprakenquote:
Alleen dat t-shirt met die 2 dames is net wat te groot.quote:
Rondje droger?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alleen dat t-shirt met die 2 dames is net wat te groot.
Had toch een M moeten hebben.
Retour zenden is bijna net zo duur als het shirt.![]()
Dus wacht wel weer tot hij een keer afgeprijsd is.
Ja anders ligt hij ook maar in de kast, is ook zonde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Keer in de droger mikken idd![]()
Mocht de print eraan gaan is er niks aan verloren
Right back at ya hoorquote:
quote:
Ja maar er zijn wel meer mensen een half jaar of jaar daily, en dan zijn ze weer foetsiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Jij was hier al daily voor ik hier kwam volgens mij, knap dat je er nu al achter komt
![]()
Ik vind het fijn zonder pc thuis trouwens, echt heel fijn
gewoon push pménquote:
En soms komen ze weer terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel meer mensen een half jaar of jaar daily, en dan zijn ze weer foetsie
Joah!quote:
500 geloof ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel pm's kun je eik kwijt met een gratis abo?
Uhh, moet ik even terugzoeken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Miniem het volgende:
Vaduz, welke maat heb jij?
Is dat shirt niks voor jou?
quote:
Met 500 kun je toch uit de voeten als je elke week een keertje leegt? Of ontvang je 200 berichtjes per dag?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
500 geloof ik
Ik nu 5000, als ik m'n kleurtje ooit kwijtraak ben ik genaaid
Lekker knusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die.Ja, daar maak ik sier mee!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh kom op, dat shirt dat ik zo afgrijselijk vond met die twee dames voorop
Voor elke dag van de week een anderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dag, 25 in een week, je kunt er 500 kwijt?
Je gaat gewoon vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb normaal L, maar hij is te grootquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh die.Ja, daar maak ik sier mee!
Heb maat XL.
Nee, ik apprecieer mijn mede-slowchattersquote:
Alleen omdat hij XL heeft en ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik apprecieer mijn mede-slowchatters
Jij bent ook lang, ook dat apprecieer ik!quote:
Volgens mij bedoelde je wat anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ook lang, ook dat apprecieer ik!
Nee hoor, gewoon Vaduschk zijn lange torsoquote:
Ik denk dat je er een ander echt blij mee kunt maken, ik zie mezelf er niet in lopen.quote:
Oke, just askingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een ander echt blij mee kunt maken, ik zie mezelf er niet in lopen.
Is nu op de radioquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een ander echt blij mee kunt maken, ik zie mezelf er niet in lopen.
Als ie eenmaal leeg is is het ook geen probleem, maar nu staan er 3700 berichtjes in die ik door moet spitten voor ik het halsoverkop verwijderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 500 kun je toch uit de voeten als je elke week een keertje leegt? Of ontvang je 200 berichtjes per dag?
Ik heb nog zo'n 'mijn klasgenooooootjes-vriendjesboek' toen ik op de lagere school zat, daar heeft een vriendinnetje van vroeger ook dat nummer bij 'lievelingsmuziek' gezetquote:
Lijstjes, lijstjes! En het is idd een hondenwerk, vooral omdat hij na iets verwijderen altijd 'terug naar start gaat'. Ik verwijder het liefst op persoon enzo...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie eenmaal leeg is is het ook geen probleem, maar nu staan er 3700 berichtjes in die ik door moet spitten voor ik het halsoverkop verwijder
Ja inderdaad, of je moet er een hoop tegelijk verwijderen maar dan is het weer een heksentoer met tabjes en dingetjes om ze ff te lezen. First world problemsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijstjes, lijstjes! En het idd een hondenwerk, vooral omdat hij na iets verwijderen altijd 'terug naar start gaat'. Ik verwijder het liefst op persoon enzo...
Ondertettelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe ondertitel, maar ik kan niks verzinnen.
Ja, maar ik heb 2 handen nodig om te piesen, en dan nog bier drinken en piesen tegelijk gaat toch niet lukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat we het kunnen betekent niet dat we het altijd doen.
Mannen piesen toch ook naast de pot.
Je snapt er echt geen kont van heaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 2 handen nodig om te piesen, en dan nog bier drinken en piesen tegelijk gaat toch niet lukken
Oh jij hebt zeker ook extra snufjes en knopjes en schuifjes bij de inbox als mod, of dat niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of je moet er een hoop tegelijk verwijderen maar dan is het weer een heksentoer met tabjes en dingetjes om ze ff te lezen. First world problems
Nee inbox is alleen wat groter, en ik kan push PM's sturen (Waar Pheno het net over had.) Nog meer schuifjes gaat fout, heb al een keer per ongeluk m'n inbox aan iemand gekoppeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij hebt zeker ook extra snufjes en knopjes en schuifjes bij de inbox als mod, of dat niet?
Aaaaahw.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan morgen pas de nieuwe Suits kijken
Dat laatste, daar is ook maar 1 klikje voor nodig, ik heb wel eens mensen in een vriendenlijst willen plaatsen en hoppakee, ik deelde m'n inbox alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee inbox is alleen wat groter, en ik kan push PM's sturen (Waar Pheno het net over had.) Nog meer schuifjes gaat fout, heb al een keer per ongeluk m'n inbox aan iemand gekoppeld_!
quote:
quote:
quote:
Jij pikt mooi alle hoogtepuntjes eruit, vindt ze zo leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Heb je er ooit al es een gezien die niet flauw is?
Hoe flauwer hoe beter![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef Lutte het volgende:
Net Zomerhuis met zwembad uitgelezen. Vond hem nog beter dan Het Diner (ja Bos hahaha), benieuwd naar een volgend boek
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij pikt mooi alle hoogtepuntjes eruit, vindt ze zo leuk
Die staat als volgende op de lijst. Vind het zo'n leuke schrijverquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vond Odessa Star het leukst so far.
Zomerhuis ben ik al tig keer in begonnen, ik kom maar niet verder
Van dat lachen? Die was goed jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind ze echt zelden niet leuk.
Die van die camping van gisteren, oh manmanmanman![]()
![]()
Heb je Boudewijn Buch al gelezen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die staat als volgende op de lijst. Vind het zo'n leuke schrijver
Hier ging het wel vlot, begin is een beetje stroef maar zodra ze op vakantie zijn gaat het lekker. Het moet wel je stijl zijn, denk dat veel mensen het ook smakeloos vinden.
Kutcampingquote:
Hij moet op je nagels, ook op je voeten hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:13 schreef Lutte het volgende:
Oh en Pisssssc, die bruine nagellak is zo mooi. Heel bescheidenMaar heb 'm nu op m'n tenen zitten, als ie op mijn nagels zit maak ik wel een foto!
Doe mij een lol en laat De Kleine Blonde Dood het eerste boek zijn wat je gaat lezen nuquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das die vent van de dodo's toch? Niks van gelezen, moeite waard?
Hahaha dat is idd de meest wazige zin van de dagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moet op je nagels, ook op je voeten hoor
Johquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha dat is idd de meest wazige zin van de dagNu op m'n teennagels, later op m'n vingernagels. Ja zo was het
Neem 'm mee zodra ik bij de bieb ben!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij een lol en laat De Kleine Blonde Dood het eerste boek zijn wat je gaat lezen nu
Dat is echt een van mijn allerliefstelievelingsboeken.quote:
Is het heel anders dan de film eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt een van mijn allerliefstelievelingsboeken.
Ik moest er wel om huilen
Ik ben benieuwd, ben ook wel een jankerd dus dat komt goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt een van mijn allerliefstelievelingsboeken.
Ik moest er wel om huilen
Nou ja, als je de film al kent dan is het wel heel erg Antonie en Olivier zeg maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het heel anders dan de film eigenlijk?
So truequote:
Leuk!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:13 schreef Lutte het volgende:
Oh en Pisssssc, die bruine nagellak is zo mooi. Heel bescheidenMaar heb 'm nu op m'n tenen zitten, als ie op mijn nagels zit maak ik wel een foto!
Jaquote:
OMGquote:
quote:
Welnee, ik heb een rug waarmee ik niet eens in een tent op een opblaasbed kan liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verwende nesten zijn jullie zeg.Kamperen is zo lekker oer. Jammer dat alles richting die luxe gaat.
Je vergeet de wasmachine, wasdroger, flatscreen, satellietontvanger en THX geluidsinstallatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Als ik ooit nog es ga kamperen wil ik idd een camper met eigen douche en WC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat ja, helemaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Kamperen zou alleen leuk zijn als het warm is maar niet zo warm dat je je tent uit zweet, je geen last hebt van muggen en vliegen, de zon lekker schijnt en het een beetje waait, je niet met 10 tenten op 15 vierkante meter staat, je niet met je pleerol onder de arm de camping over hoeft, de WC's schoon zijn (en vrij van zand, bladeren, vies wcpapier etc), er niet teveel koters rondrennen, je je staand in de tent kan aankleden en je geen pastasaus uit een potje moet vreten want dit neemt zo lekker weinig ruimte in in de auto![]()
![]()
Dus.
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja, helemaal!
Tentje Scandinavië zou ik al heel anders vinden, in de natuur met geen hond om je heen, maar dan kies ik lekker de camper.
Maar die huisjes zijn daar veel te leuk om niet te huren, dus alsnog geen camper.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
En Vaduschk woont nog thuis, dan is het al heel andersIk ren me de pleuris de hele dag, als ik vakantie heb, wil ik vakantie, en niet een downgrade met thuis
Dat, ik hoef ook geen luxe, maar wel een matras voor m'n rug, een toilet en douche. En dat hoeft helemaal niet 5 sterren te zijn. En idd goed warm water, en ook dat is geen luxe, want ik douche zelden langer dan 5 minutenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
En ik hoef echt geen luxe, die huisjes op Texel waar wij gaan zijn alles behalve luxe, die zijn super basic. Maar een normale plee , een normaal bed en een goede douche, dat wil ik wel hebben.
En gewoon warm en koud water in je verblijf.
Same here hoor, maar ik wil gewoon als ik mn nest uit rol ff mn haren wassen onder de douche.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, ik hoef ook geen luxe, maar wel een matras voor m'n rug, een toilet en douche. En dat hoeft helemaal niet 5 sterren te zijn. En idd goed warm water, en ook dat is geen luxe, want ik douche zelden langer dan 5 minuten
Zo'n smerige tent vind ik wat voor mannen, of voor vrouwen met tuinbroek en kort haarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here hoor, maar ik wil gewoon als ik mn nest uit rol ff mn haren wassen onder de douche.
Maar op zo een matras ergens in een mottige stinkende tent, nope, nooit de lol van ingezien
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Als je de boot naar Zweden pakt kun je ook een basic hut nemen, met uitklapbed in een mini kamer. Echt geen enkele luxe, badkamer is ook een hok. Maar alles functioneert
En ongeschoren benen en oksels iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n smerige tent vind ik wat voor mannen, of voor vrouwen met tuinbroek en kort haar
Ja het heeft wat leuksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij hadden altijd zo een hut op de boot naar de UK, met twee stapelbedden en daar kon je dan nog precies tussenin staan, en een badkamertje, zo leuk
![]()
Ja lekker frips, zeker als je 3 weken op vakantie bent.quote:
Er zit echt een te groot gat tussen kamperen en basic nog, niet te dichten is datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het heeft wat leuksLekker basic.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker frips, zeker als je 3 weken op vakantie bent.
Mohhquote:
Hou es op met smssen, ik zit op mn werk megooltjequote:
Jij smst toch terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou es op met smssen, ik zit op mn werk megooltje
Behalve in hun oksels.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n smerige tent vind ik wat voor mannen, of voor vrouwen met tuinbroek en kort haar
* Pagan moet eerst lezen en dan pas posten.quote:
Je moet natuurlijk wel gesmst worden hea, door vrienden en zoquote:
Ooow, is dat het principe!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel gesmst worden hea, door vrienden en zo
Haha, compensatie!quote:
Ja! M'n moeder doet geen watsaappp!quote:
Ja dat m'n ouders kunnen smsen is al prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeders die met een mobiel overweg kunnen is siewosie hip.
Idd, mijn moeder kan nog geen eens overweg met een fotocameraquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeders die met een mobiel overweg kunnen is siewosie hip.
Ben vooral erg blij met de Nike Roshe.quote:
Oh ja dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben vooral erg blij met de Nike Roshe.
Wat een heerlijke lichte zomerschoen, loopt voortreffelijk
Thnx, ik zocht nog een zwart paartje en vond ze wel mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede vind ik leuk, die eerste vind ik van dichtbij minder leuk dan van veraf dus die zou ik in het echt moeten zien geloof ik
Jepquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik meteen
Zijn deze 2 uit Duh Haag?
Aaahquote:
Horen ze bij elkaar?quote:
Juist niet!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Op die tweede foto zien ze er een beetje dunnig en cheapasserig uit of zo, maar dat kan heel goed aan de foto liggen hoor.
Nou zowel antraciet als wolf grey klinkt juist grijsachtig ipv zwartachtigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Officiele benaming is Anthracite/Wolf Grey-Cyber.![]()
Zwart achtig dus.
Volgens mij is dat puur het effect wat een flitser van de camera op dat luchtige stofje heeft...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Op die tweede foto zien ze er een beetje dunnig en cheapasserig uit of zo, maar dat kan heel goed aan de foto liggen hoor.
Ik begin me bijna af te vragen of je echt puur en alleen niet zegt als ik wel zegquote:
Nee joh, je smaak is vrij matig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik begin me bijna af te vragen of je echt puur en alleen niet zegt als ik wel zeg
quote:
ze lopen goed samenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Horen ze bij elkaar?
Echt twee rassen waar ik helemaal geen ene moer aan vind, maar ze kijken wel snoezig
Hamburgers, was het plan, maar ik bedenk net dat ik vergeten ben ze uit de vriezer te leggen, dus ik denk een boterhamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Yo, what's cookin' y'all?
Hier staat de macaroni net op
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze lopen goed samen
de beagle is wel net een varkentje
knorren als een idioot
komen langs een paar mensen die aan t kijken waar t geluid vandaan kwam, dus ik van, ja moet even mn varken uitlaten
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze lopen goed samen
de beagle is wel net een varkentje
knorren als een idioot
komen langs een paar mensen die aan t kijken waar t geluid vandaan kwam, dus ik van, ja moet even mn varken uitlaten
Zuurkoolschotel, mohhhhhh Gertje!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zondag zuurkoolovenschotel maken trouwens![]()
Met gehakt en spek en pepers en blauwe kaas en rode aardappels
Oooooooh welke is dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jongens, m'n dekbedovertrek van H&M heeft drukknoopjes onderin
Ik ga er geheid van aan de racekak maar dat neem ik maar es voor liefquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuurkoolschotel, mohhhhhh Gertje!
Weer of geen weer, altijd zuurkoolweer.
Nee doet ie lekker niet, kijk maarquote:
Die dubbelvouwlap lubbert altijd onderin, althans bij die ik heb liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh welke is dat?
Ik heb er een die mn moeder jaaaaaaren geleden bij de Liddl kocht met een rits, hemels![]()
Ik wil of echt met sluiting ( ik heb er ook een uit Israel met knopen aan de zijkant) of zo een die helemaal open is met een dubbelvouwstrook, maar niet van die klotedingen met zo een smalle gleuf
Niet bij die dure van mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dubbelvouwlap lubbert altijd onderin, althans bij die ik heb liggen.
Deze is wit met blauw bloemetjes. Had ook een roze voor een tientje, maar stof is anders qua samenstelling, harder en niet mooi genoeg. Geen idee of ze altijd die knoopjes onderin hebben.
Uiteraard niet!quote:
Die poedel is zo awesome! Toen had ik nog niet de Home dingen van H&M gezien, nu klik ik elke keer om te kijken wat ze hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet bij die dure van mij![]()
Die onverwoestbare dingen.
Die poedel van H&M heeft ook een hele fijne feature, die heeft gaten aan de bovenkant zodat je de punten door de hoes kan pakken
Die gaten wil ik ook wel bij mijn tweepersoons ja, echt superfijn is datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die poedel is zo awesome! Toen had ik nog niet de Home dingen van H&M gezien, nu klik ik elke keer om te kijken wat ze hebben.
En JA deze heeft ook die gaten, halelujahAlleen om die gaten en knopen neem ik deze
Dan moet ik ze een keer komen showenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat puur het effect wat een flitser van de camera op dat luchtige stofje heeft...
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe ze in het eggie zijn
Whehe, deze is wit met bloemen, ik vind het ook heel gewaagd, ben benieuwd hoe lang het leuk blijftquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Dat vind ik het nadeel van die poedel, dat ie wit is, maar nu is het wel fijn, vogelpoep is ook wit
Ik mag hem niet eens al zou ik hem willen. Er past niks meer bij in de kast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, deze is wit met bloemen, ik vind het ook heel gewaagd, ben benieuwd hoe lang het leuk blijftMaar het staat zo lekker fris.
Die met de vogels in het grijs is niet in de sale, en in groen blief ik hem niet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoest met je hobbykamer, wanneer ga je beginnen?
Oehquote:
Daar zou ik ook wel een zonnebank-versie van willen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
Bah, zo'n last van mijn handen. Maar weinig pc- en dus. Met lezen is mijn boek me zelfs te zwaar momenteel. Dus aan tafel, dan het boek liggen.
Tjuuuusss!quote:
Wat shit Stregaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
Bah, zo'n last van mijn handen. Maar weinig pc- en dus. Met lezen is mijn boek me zelfs te zwaar momenteel. Dus aan tafel, dan het boek liggen.
Have funquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:22 schreef Lutte het volgende:
Ik ga zo verregenen vanavondZit zeker anderhalf uur op de fiets, en die weersvoorspellingen zijn niet mis
Bye oh![]()
Feestje vanavond, Lut?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:22 schreef Lutte het volgende:
Ik ga zo verregenen vanavondZit zeker anderhalf uur op de fiets, en die weersvoorspellingen zijn niet mis
Bye oh![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:23 schreef Miniem het volgende:
Zwabber, mijn vleesetende plantenbak al gezien?
Yess, twee stuks en daarna naar m'n vriendje, goed voor de conditie zullen we maar zeggen.quote:
Leuke avond gewenst Lut!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess, twee stuks en daarna naar m'n vriendje, goed voor de conditie zullen we maar zeggen.
Heb in elk geval gefixt dat ik met iemand mee kan fietsen, is tien minuten om, maar anders ben ik die tijd wel kwijt aan verdwalen
Leuke bak Miniem. Beetje bonzai/minituin. Heel zen!quote:
Is een ereader een optie? Ik weet dat het de ervaring van een echt boek weghaalt, maar ze zijn wel veel makkelijker hanteerbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
Ja, zitten we ook al over te denken. Wil toch proberen zo veel mogelijk te doen met de handen, anders gaat straks niks meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is een ereader een optie? Ik weet dat het de ervaring van een echt boek weghaalt, maar ze zijn wel veel makkelijker hanteerbaar.
Je hoeft m alleen vast te houden en op n knopje te drukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, zitten we ook al over te denken. Wil toch proberen zo veel mogelijk te doen met de handen, anders gaat straks niks meer.
Ja, lijkt me zeker een goed idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
Vriendin van me heeft deze, misschien een idee?
[ afbeelding ]
Dit lijkt ook goed! (Ik lees bijna alleen maar dikke boeken).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Of zo'n ding heeft FOK een tijdje geleden als winactie gehad, wil er zelf misschien ook wel eentje halen om de boeken van een kilo in bed te lezen
[ afbeelding ]
Dat filmpje!quote:
29,95!quote:
Ja, gevonden.quote:
Ja, idd. Ik heb een heel stel kunstboeken die ik nog wil/moet lezen, maar die kan ik nu echt niet vasthouden. Plat op tafel valt er altijd verkeerd licht op voor mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Oh die wil ik wel een! Handig bij het studeren ook
Ja precies, plat leest echt vervelend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik heb een heel stel kunstboeken die ik nog wil/moet lezen, maar die kan ik nu echt niet vasthouden. Plat op tafel valt er altijd verkeerd licht op voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Lutte op 13-07-2012 20:43:02 ]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Taxeer je zelf Pisc, als een Kunst & Kitsch wijs persoon?
Ooit komen er lenzen bijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zag hetik vind het echt leuker staan dan met
![]()
Ik denk een combinatiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Je kijkt echt heeeeeeeeeel gelukkig Lut! Of is dat het verschil met bril, dat ik normaal je ogen minder goed zie vanwege het glas?
En schöne tuin Lut, ik had een heel ander beeld door dat grote dingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooit komen er lenzen bij
Thanks Pisc, voor jou heb ik nog een raadplaatje, wat is dit? Tip: foto genomen in de tuin.
[ afbeelding ]
Dank je, de tuin is echt super jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En schöne tuin Lut, ik had een heel ander beeld door dat grote dingMooie bloemen en schutting
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
JurkjestijdHaal 'm zo weer weg!
Wat een leuke foto! Mooi jurkje, echt feestelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Strega op 13-07-2012 21:33:27 (Ninja edit by Pagan) ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
WTF Gasmaskers............quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
foto uit Pripyat, Chernobyl, check wat er op de grond ligt
[ afbeelding ]
Pff ik zou het echt niet weten! Zal es ff vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Lut, nu ik je toch aan de lijn heb, die dm's, blijven die eindeloos terug te halen? Of kan het zijn dat als ik over 4 maanden een berichtje van 'nu' terug wil zoeken, hij al spoorlöse is?
Oke, ik maak wel alvast een screenshotje [/bewaarneef]quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pff ik zou het echt niet weten! Zal es ff vragen.
* Pagan meld zich.quote:
Werk ze!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het luie varken gaat maar eens werken
Water, voornamelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lutje! Nog leuk gehad gister?
Damn, wat een regen! Ik zou bijna willen dat ik zo'n watermeter in de tuin had staan, ben wel benieuwd wat er allemaal valt op een ochtend
Ja was wel geslaagd!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lutje! Nog leuk gehad gister?
Damn, wat een regen! Ik zou bijna willen dat ik zo'n watermeter in de tuin had staan, ben wel benieuwd wat er allemaal valt op een ochtend
Wie weet krijgen we weer een mooie droge en warme herfstquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja was wel geslaagd!
En het is echt niet te geloven hèPaar meer wakker geworden vannacht en werkelijk elke meer regende het. En nu ook alweer zo lang ik op ben
Lekker! Hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 5 daagjes, dan smeer ik hem uit deze ellende
Mag ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we weer een mooie droge en warme herfstVaag weer.
Ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ookHet hoeft echt geen dertig graden te worden, als het maar vast droog is zodat je een rondje kan wandelen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |