SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Oh sorry wilde jij hem?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:04 schreef Mender het volgende:
[..]
jah boeit niet hoor. Maurisioo is het gegund uiteraard
Alleen met minecraftquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
maurisioo elke keer moet ik jou met veel moeite overhalen om iets te spelen en als het eenmaal lukt ben je kats verslaafd telkens.
steam, minimaal..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
mount and blade
minecraft
fok
game of thrones
wat mis ik nog
ohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
mount and blade
minecraft
fok
game of thrones
wat mis ik nog
hoeft nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb veertien dagen vakantie. Nou en? Zal ik even voorrekenen wat ik netto verdien in de tijd dat jij vakantie hebt?
Zwart werken in de kassen, komen wanneer je wilt en cashen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef gogosweden het volgende:
ik wou graag werk maar heb niets kunnen vinden
dan gaat mijn trein iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
20 augustus moet je weer, gogo?
hier hebben ze geen kassenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zwart werken in de kassen, komen wanneer je wilt en cashen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
Je moet ook gewoon terug naar Nederland
Ik nog meer. u mad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:32 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb nog pakweg 40 dagen vakantie, jaloers?
bitch pleasequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef gogosweden het volgende:
ik wou graag werk maar heb niets kunnen vinden
ik ook; en nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb al sinds 8 juni
u mad mad?
hier ga ik niet eens op in. Probeer jij als 16 jarige in Zweden aan de bak te komen zonder ervaring. Zelfs voor kassagrietje moet je 18 zijn manquote:
En dan denk je. OMG het is hier zo awesomequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
pas als ik mijn rijbewijs heb kom ik even koffie leuten een weekje oid
hihi misschien nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef Mender het volgende:
[..]
En dan denk je. OMG het is hier zo awesomeen veel beter weer enzo. En dan wil je niet meer terug
wat een bs; overal kun je wel werken als je 16 bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier ga ik niet eens op in. Probeer jij als 16 jarige in Zweden aan de bak te komen zonder ervaring. Zelfs voor kassagrietje moet je 18 zijn man
Ah, dan verdien je 25 cent meer dan ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeshonderd netto. Ik zit er voor vrij weinig (zeseneenhalf per uur), maar woon thuis en hou dus per maand nog aardig wat over na aftrek van kostgeld en verzekeringen.
Binnenkort (lees: half augustus) eens met de directie om tafel om een contract en loon te bespreken.
In extreme uitzonderingen wel. Maar meestal zal je het moeten doen met afwassen oid. Of op een boerenbedrijfje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
Vic voor vakkevuller mag je toch 16 zijn?
Dat verdien jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:45 schreef vogelkooi het volgende:
80 euro per dag verdienen en dat 40 dagen.....
Moet je wel 8 weekend dagen er af halen..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
gogo'tje van mij? Wil je veel verdienen, ga dan kippen insemineren bij een fokkerij.
Heddik een poosje gedaan, verdient enorm goed en je kunt opscheppen dat je tegen betaling chicks volpompt met zaad.
Nee ik verdien meer maar krijg het niet.quote:
Ga pizza's bezorgen anders?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
heb het wel eens gedaan maar dan bij koeien.
#zweden #failquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier ga ik niet eens op in. Probeer jij als 16 jarige in Zweden aan de bak te komen zonder ervaring. Zelfs voor kassagrietje moet je 18 zijn man
16quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?
ja want heel zweden is hetzelfdequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
Vic ik ken een kerel die woont ook in zweden is 16 en werkt ook gewoon heur,
Maar hij krijgt minderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
Als je een hoog uurloon wilt moet je advocaat worden. Mijn vader verdient ruim 300e per uur![]()
Mijn vader werkt bij de McDonalds. Jouw vader is dus een loser.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
Als je een hoog uurloon wilt moet je advocaat worden. Mijn vader verdient ruim 300e per uur![]()
Mijn ouders zijn tandarts en dierenartsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
22, beleidsplan van ruimtelijke ordening.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, vliegendebeestenhok?
Meer juist. Het is zijn eigen advocaten bureauquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar hij krijgt minder
moet ik me hier iets goors bij voorstellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wisten we al, jij bent zijn stalknechtje..
Ehm nope, ik kan het iig niet vinden bij info.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
22, beleidsplan van ruimtelijke ordening.
Staat dat niet op FB?
Hij verdient 300 euro per uur, maar krijgt meer? Faillissement al aangevraagd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Meer juist. Het is zijn eigen advocaten bureau
DIE HEB JE NIET ZELFVERZONNENquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn vader spuit dieseltanks van zeecontainer schips schoon, 300 E/uur.
Aha daarom klikken 17 jarige chicks me niet weg bij prive berichten, maar praten ze lekker door.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ehm nope, ik kan het iig niet vinden bij info.
Nee de fabriek heeft die functie bedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DIE HEB JE NIET ZELFVERZONNEN
Eigen bureau, baan in de politiek, eigen bedrijfspanden die hij verhuurt, veel aandelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij verdient 300 euro per uur, maar krijgt meer? Faillissement al aangevraagd?
Heeft je vader paarden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
moet ik me hier iets goors bij voorstellen?
Patsertje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Eigen bureau, baan in de politiek, eigen bedrijfspanden die hij verhuurt, veel aandelen.
neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heeft je vader paarden?
En toen werd je wakker in Woensel-West. Tough life.quote:
u ging boodschappen doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef TJV het volgende:
[..]
En toen werd je wakker in Woensel-West. Tough life.
waarom doe je dat dan ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks op jezelf gaat, dan zie je het voor je ogen wegvliegen
Ff wachten tot het droog is.quote:
Alsof ik geen dikke bank rekening hebquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks op jezelf gaat, dan zie je het voor je ogen wegvliegen
Voornamelijk omdat ik mijn moeder spuugzat was en ik geen zin had om een uur met de trein te gaan naar de uniquote:
Je maakt jezelf wel erg belachelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Alsof ik geen dikke bank rekening heb
Mijn vader is echt niet gierig ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Net zoals zijn sport leven van 5 dagen per week waarnaast hij ook nog eens gaat pompen in de gym.quote:
bmw x5. wel elk jaar een nieuwe. is wel een chille auto om in te zitten, maar ook niet meer dan dat.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:01 schreef TJV het volgende:
Ik heb 600 euro aan aandelen Ajax. Beat that moddafucka's.Ik heb (true story) ING gekocht toen dat extreem laag stond (vlak nadat de crisis begon) en later goed verkocht. Buut vrij voor de hele pot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou nog steeds van TNT Express.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb (true story) ING gekocht toen dat extreem laag stond (vlak nadat de crisis begon) en later goed verkocht. Buut vrij voor de hele pot!
Alles; misschien klap je volgende week wel tegen een boom aan met je auto wat heb je dan nog aan je bank credits.quote:
Ik wacht nog even; ik verwacht nog een dieper dieptepunt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb (true story) ING gekocht toen dat extreem laag stond (vlak nadat de crisis begon) en later goed verkocht. Buut vrij voor de hele pot!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Alles; misschien klap je volgende week wel tegen een boom aan met je auto wat heb je dan nog aan je bank credits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Sorry I recorded it on a iPod touch andots only half sorry but I m going to recorded the other half so this is like part 1 kk enjoy
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Beetje zuinig zijn is niet erg maar gierig is en ander verhaal, dat je bv geen rondjes geeft maar wel van andere drinkt, of schoonmaak water als bier cadeau geeft.
True that.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Beetje zuinig zijn is niet erg maar gierig is en ander verhaal, dat je bv geen rondjes geeft maar wel van andere drinkt, of schoonmaak water als bier cadeau geeft.
Ik heb plek genoegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hihi misschien niet
ik moet alleen nog iemand vinden waar ik kan slapen die week
Ja wilde Mender daar ook al voor waarschuwenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die is zo oversekst dat ik een kurk in mijn bips zou doen als ik jou was
Same herequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga amper uit eten en ik heb geen auto, ook geef ik niet super veel geld uit aan uitgaan. Met kleding koop ik liever duur merk spul en waar ik jaar(of meer) mee kan doen dan en broek van de coolcat(:') waar je naar en week al door heen kan kijken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die is zo oversekst dat ik een kurk in mijn bips zou doen als ik jou was
Zaterdag 21 komt beste uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk ik. Ik kan de hele week op woensdag na, zeg jij het maar.
Oeps, lijkt mij ook ja...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef Mender het volgende:
Bij mijn auto lekt er nu olie in het koelvloeistofreservoir. Gaat een duur grapje worden
iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
Ik denk dat je anders ook niet ver komt daar?
Quick get to the fap mobile, robin!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een skoda felicia kombi '96 gekregen van pa en ma.
Charmant wagentje, mooi vormgegeven allesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een skoda felicia kombi '96 gekregen van pa en ma.
jatochhquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Charmant wagentje, mooi vormgegeven alles
omdat perenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:21 schreef Topiek het volgende:
Waarom ben je eigenlijk naar zweden geemigreerd?
heb jij liever sterretjes dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
pruimen, passievruchten, perzikken__________!
Perzik ice tea zonder prikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
pruimen, passievruchten, perzikken__________!
Ik ben serieus, HA.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
we bedoelen er je piesvagina mee
je moet je hersenen even op "man" zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
Perzik ice tea zonder prik![]()
losse perzikken
grolsch bierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
je moet je hersenen even op "man" zetten
Nop, geen buurtwinkels hier. Is even anders he?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hejje geen kioskje in je bijlmerflatje?
Dit; tom in wat voor pauperwijk woon jij dat de supermarkt zo dichtbij is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zo dicht bij en je wacht met fietsen omdat het regent....
een bak kwark graag; zonder klonten grquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zostraks nog even met de trekker naar het dorp, moet ik nog karnemelk meenemen?
Ik ben erg benieuwd naar die foto van jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zostraks nog even met de trekker naar het dorp, moet ik nog karnemelk meenemen?
Ha teun, als het wat moet kosten moet het wat kosten, we kunnen niet zonderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
een bak kwark graag; zonder klonten gr
hendrik; heb net een nieuwe trekhaak voor mijn trekker besteld. beetje duur maar wat moet je dan he
Ik ook van die nette met leer voor als je eens een nette aangelegenheid hebt ofzo.quote:
Zulke heb ik ook, jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ook van die nette met leer voor als je eens een nette aangelegenheid hebt ofzo.
Ik heb vakantie, waarom zou ik moeilijk doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zo dicht bij en je wacht met fietsen omdat het regent....
Je bent net zo'n goede psycholoog als de persoon onder je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef vogelkooi het volgende:
Ah ik zie het al, iemand die altijd de makkelijkste weg kiest. Zal problemen geven later in je carrière verloop.
quote:Goedemiddag (Naam),
Ze zijn op dit moment uw systeem aan het assembleren, zodra het systeem goed door de
test komt krijgt u een bericht van ons.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken via mail of telefoon (Telefoonnummer)
Met vriendelijke groet,
Morgen is het zaterdag, hoop het wel.. ik ben aangenomen als tomatenplukker. 3,50 netto per uurquote:
Thanksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent net zo'n goede psycholoog als de persoon onder je.
Hehe. Met het geld dat ik vroeger met tomatenplukken verdiende kocht ik me eerste CD brander (2x speed)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag, hoop het wel.. ik ben aangenomen als tomatenplukker. 3,50 netto per uur
Ik heb nog wat terug te betalen aan mijn ouders, en ook meteen bf3 kopen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Hehe. Met het geld dat ik vroeger met tomatenplukken verdiende kocht ik me eerste CD brander (2x speed)![]()
![]()
true story
hoe oud ben je? je woont zeker niet in het westland. Hier krijg je 3,50 per uur met tomatenplukken als je 12,13 jaar bentquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag, hoop het wel.. ik ben aangenomen als tomatenplukker. 3,50 netto per uur
Ik ben nu 14quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
hoe oud ben je? je woont zeker niet in het westland. Hier krijg je 3,50 per uur met tomatenplukken als je 12,13 jaar bent
Ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is er nog meer benieuwd naar fortnite...?
Maak foto's. En roep dan: HAHA dit ga ik op fok zetten!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongen van zestien in de buurt met een trekker de sloot in gereden. Lachen.
Dat gaat toch per kilo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke dan
Ik verdien nu 5,70 en ga na de zomer 6,40 verdienenik ben 16
Denk dat zn baas minder moet lachen als ie 200.000 euro armer is..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongen van zestien in de buurt met een trekker de sloot in gereden. Lachen.
N.a.w. niet helemaal zo duur, maar die jongen hoeft niet terug te komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Denk dat zn baas minder moet lachen als ie 200.000 euro armer is..
Oh? Trekker + kipper is aardig zwaar, dat drukt er mooi in. Helemaal omdat de kipper zich achter in de trekker boorde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Sloot is toch niet zo diep? Moet een beetje trekker wel aankunnen.
Ja dat vertelde je er niet bij!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh? Trekker + kipper is aardig zwaar, dat drukt er mooi in. Helemaal omdat de kipper zich achter in de trekker boorde.
Dan is het wel héél sloomquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit op werk, het internet is hier slomer dan het verstand van de mFok-spelers
Ik heb hem gebookmarked voor thuis
Dit is soort van zelfbouw, en deze PC met alle onderdelen los is 100 euro duurderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon zelfbouw man. Scheelt je bult geld. En betere kwaliteit..
Ja, ze hebben hem nu ook in elkaar gezet enzo. Hij is nu klaar voor de verzendingquote:
In elkaar zetten duurt max 2 uur dus als je meer dan 50 euro per uur verdient had ik het ook gedaan.quote:Dit is soort van zelfbouw, en deze PC met alle onderdelen los is 100 euro duurder
Ze bieden deze PC aan, onder de naam "AzGameSystem", dus alles is door hun samengesteld inc. assemblage etc. voor 699 euro.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
In elkaar zetten duurt max 2 uur dus als je meer dan 50 euro per uur verdient had ik het ook gedaan.
Mechanisch is niet heilig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zou een mechanische kopen als je genoeg geld hebt.
Yep. Mn land rover doet het niet op lucht..quote:
Wel op 6x AA batterijenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep. Mn land rover doet het niet op lucht..
Dat is het maximum wat ik kan verdienen, dan moet je over de 80kratten/uur doen wat makkelijk te halen is.quote:
Toen ik 14 was ging ik ook bessen plukken; "kon" je 7 euro per uur mee verdienen. Klinkt leuk hoor maar dat haal je never nooit niet. Is dit net zo'n verhaal als je sportschool prestaties?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is het maximum wat ik kan verdienen, dan moet je over de 80kratten/uur doen wat makkelijk te halen is.
Nee, doe het al 2 jaar. Alleen in de vakanties.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Toen ik 14 was ging ik ook bessen plukken; "kon" je 7 euro per uur mee verdienen. Klinkt leuk hoor maar dat haal je never nooit niet. Is dit net zo'n verhaal als je sportschool prestaties?
Want ik heb geen opbouwende krachttraining gedaan bij de fysiotherapeut?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:49 schreef drumstickNL het volgende:
En toch dl/sq je na 1 maandje 80 kilo.
dl van 80 is helemaal niet veel. ze zeggen allemaal dat het beginners stadium is totdat je 2x je gewicht aan kuntquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:49 schreef drumstickNL het volgende:
En toch dl/sq je na 1 maandje 80 kilo.
true that maar het is wel veel na 1 maandje op je 16e. Just sayin'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
dl van 80 is helemaal niet veel. ze zeggen allemaal dat het beginners stadium is totdat je 2x je gewicht aan kunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |