SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Oh sorry wilde jij hem?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:04 schreef Mender het volgende:
[..]
jah boeit niet hoor. Maurisioo is het gegund uiteraard
Alleen met minecraftquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
maurisioo elke keer moet ik jou met veel moeite overhalen om iets te spelen en als het eenmaal lukt ben je kats verslaafd telkens.
steam, minimaal..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
mount and blade
minecraft
fok
game of thrones
wat mis ik nog
ohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
mount and blade
minecraft
fok
game of thrones
wat mis ik nog
hoeft nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb veertien dagen vakantie. Nou en? Zal ik even voorrekenen wat ik netto verdien in de tijd dat jij vakantie hebt?
Zwart werken in de kassen, komen wanneer je wilt en cashen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef gogosweden het volgende:
ik wou graag werk maar heb niets kunnen vinden
dan gaat mijn trein iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
20 augustus moet je weer, gogo?
hier hebben ze geen kassenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zwart werken in de kassen, komen wanneer je wilt en cashen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
Je moet ook gewoon terug naar Nederland
Ik nog meer. u mad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:32 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb nog pakweg 40 dagen vakantie, jaloers?
bitch pleasequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef gogosweden het volgende:
ik wou graag werk maar heb niets kunnen vinden
ik ook; en nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb al sinds 8 juni
u mad mad?
hier ga ik niet eens op in. Probeer jij als 16 jarige in Zweden aan de bak te komen zonder ervaring. Zelfs voor kassagrietje moet je 18 zijn manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |