Je gaat op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Hé, jullie moeten me de komende 14 dagen missen
Hoe krijgt ze dat nou voor elkaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
En? Nog wat gebeurd hiero?
Was gister de hele dag niet thuis.
M'n moeder stond gister 10u voor de deur, ze had geprobeerd haar printer te installeren en daarbij haar hele Windows installatie om zeep geholpen. Of ik het even wou fixen
Je bent uitgenodigd voor een LotR marathon?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Hé, jullie moeten me de komende 14 dagen missen
Ik heb wel net LotR gedownload voor op mijn ereaderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd voor een LotR marathon?
Ach, alles beter dan hier, hequote:
Zal wel te maken hebben met dat ze handmatig dingetjes uit Windows had proberen te verwijderen of zo.quote:
Oh leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Italië, ben ik nog nooit geweest dus ik ben wel benieuwd
Nou fijn dat jij het weer even in orde hebt gemaakt danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan hier, he
[..]
Zal wel te maken hebben met dat ze handmatig dingetjes uit Windows had proberen te verwijderen of zo.
Anyhow, ik heb het gefixt
En gelijk haar printer op haar desktop en laptop geinstalleerd .
Sowieso, printers
ik heb last van een regenhumeurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
Niet haten op het Nederlandse weer, ik hou ervan
Lekker fris en alles is groen
Maar ik heb ook last van een hittehumeur.
Het meer van Caldonazzo heet het volgens mij, het is in de buurt van Venetië.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leukWaar gaan jullie heen?
De laatste keer dat ik er was heb ik trouwens 4 jaar geen pasta meer gegetenkwam me helemaal mijn neus uit daar
Oh dan wens ik je veel succes in Italiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
Niet haten op het Nederlandse weer, ik hou ervan
Lekker fris en alles is groen
Maar ik heb ook last van een hittehumeur.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fijn dat jij het weer even in orde hebt gemaakt dan![]()
Al vind ik het nog steeds knap van haar
Neem alvast een muggennetje mee danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het meer van Caldonazzo heet het volgens mij, het is in de buurt van Venetië.
Ow leuk! Barcelona schijnt een leuke stad te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Larisssa het volgende:
Goedemorgen
Miauw![]()
Heb je het al gehoord? Dennis heeft mij een weekendje Barcelona kado gedaan! We vliegen om 14:00 uur
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow leuk! Barcelona schijnt een leuke stad te zijn
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Maar ik ga richting schiphol! Tot na het weekend allemaal
Ik ook niet hoor.quote:
Ahhh!! Wat een gemenerds!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Loka gaat met haar lieve Newb op vakantie en Larissa met haar vriend. En ik moet hier blijven. Jammerlijk wel.
Yay! Wat gaafquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Larisssa het volgende:
Goedemorgen
Miauw![]()
Heb je het al gehoord? Dennis heeft mij een weekendje Barcelona kado gedaan! We vliegen om 14:00 uur
Oh ok vandaag dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Maar ik ga richting schiphol! Tot na het weekend allemaal
Dan ga je alleenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Loka gaat met haar lieve Newb op vakantie en Larissa met haar vriend. En ik moet hier blijven. Jammerlijk wel.
Tot mijn hardquote:
Ja goed. Ik zit nu nog ff bij mn ouders. Even peukie doen en tot rust komen. Straks mn shit in de auto laden en gaan!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeerd![]()
Hoe bevalt de casa?
Fijn voor je babequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed. Ik zit nu nog ff bij mn ouders. Even peukie doen en tot rust komen. Straks mn shit in de auto laden en gaan!!
Mn hondje heeft ook door dat er iets gaat gebeuren, ze is heerlijk onrustig vandaag
Niet eens je hart?quote:
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn voor je babe![]()
Heb je nog hulp kunnen regelen voor het bureau?
Nou fijn dat dat gefixed is!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel![]()
De overige dingen kan ik wel alleen dus straks even doen
Ik zou met vrienden gaan, maar ik heb geen tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ok vandaag dusveel plezier
[..]
Dan ga je alleenHeb ik wel eens gedaan, best ok
Zijn harde en kloppende lid zeker.quote:
Oh bummer babyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou met vrienden gaan, maar ik heb geen tijd.
Hij bewaart het alleen voor bijzondere mensenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn harde en kloppende lid zeker.
Vreemd dat daar een slot op zit
I'm special!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij bewaart het alleen voor bijzondere mensen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm special!!
My mommy dropped me on my head
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bummer babyzit er helemaal niets in dit jaar, weekendje weg oid?
Yeahquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En daarom krijg jij dus speciale sleutels
Dan regel je een vriend(in) voor een 'bazenvakantie' in decemberquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.Ben pas in december weer vrij geloof ik.
Wahaha dát meen je niet!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah![]()
Dus ik ben dus (zoals bekend is) bang voor kikkers he. Loop ik net in mn nieuwe crib hebben de vorige bewoners 2 deurstoppers achtergelaten.
Van Koning Kikker.
Ik weet nog niet wie maar ik verdenk een bekende ofzo ervan dat ze dat hebben geregeld met de vorige huurder
Ik ben vrij vandaag, dus lekker uitgeslapen, nu even ontbijten en dan op naar de sportschoolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi![]()
![]()
Ik moet zo nog naar buiten, ik stel het uit
Ben ik op mijn werk vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, dus lekker uitgeslapen, nu even ontbijten en dan op naar de sportschool![]()
Kan je niet weg met een paraplu?
Ik ben bang dat ik ruzie ga krijgen met mensen als ik ze weggooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wahaha dát meen je niet!!!![]()
![]()
It's got your name written all over![]()
Ga je ze houden?
Nee hoor nee! Ik ben toch in alles speciaal en net iets anders!quote:
Hahaha tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ruzie ga krijgen met mensen als ik ze weggooi.
Gelukkig krijg ik wel meer kikkers. Heel veel kikkerfoto's op FB, een sleutelhanger van mn moeder
, een kikkerknuffel van dateding en dan dus nu die 2 in mn nieuwe crib
Een kikker kaart met 2 kaartjes voor duinrel er inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen krijg ik een zelfgemaakte kaart van dateding![]()
Ben zo benieuwd
Hij heeft beloofd dat het een kikkerloze kaart was!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kikker kaart met 2 kaartjes voor duinrel er in
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee! Ik ben toch in alles speciaal en net iets anders!
Daarom hard en geen hart. Na al onze spannende stoute geile whatsapp gespreken plus foto's weet je dat nu toch wel. Lekker geil ding van me
quote:
Alleen als het echt moet hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]shit dat mocht ik niet vertellen
Goedmaaksex dan maar weer
Ik las zelfgemaakte taart.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen krijg ik een zelfgemaakte kaart van dateding![]()
Ben zo benieuwd
Ik laat alle hoekjes van je nieuwe crip zien hihi! Trek je volledig uit elkaar! Hard, diep en lang!quote:
Pffff ik heb echt veel hoekjes hoor!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik laat alle hoekjes van je nieuwe crip zien hihi! Trek je volledig uit elkaar! Hard, diep en lang!
Hihi
Komt goed! Ze rijden tour de frans toch ook niet in 1xquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pffff ik heb echt veel hoekjes hoor!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komt goed! Ze rijden tour de frans toch ook niet in 1x
Watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
gisteren weggestuurd voor fraude. De desbetreffende docent heeft nu al aangegeven dat ik gelijk heb
_!!!
Haat, diepgeworteld en puur!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef Flippiee het volgende:
HUPPPEELLLLLLLL
Meisjes die bang zijn voor kikkers
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haat, diepgeworteld en puur!!
Mn FB gezien? Staat een foto op. Iets wat ik net ontdekte in mijn nieuwe crib
Weet niet moet nog even afwachten maar ik acht het niet eens onwaarschijnlijk dat ik alsnog moet voorkomen bij de examencommissiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WatEn nu? Kans gemist? Opnieuw doen?
Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezelligquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dus, het schijnt hier wel gezellig te zijn. Klopt dat?
Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Grrrrquote:
Nee, ik ben er.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Flips squat, beter doe je dat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezellig
Ez is al perfect!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!
En waar is dat voor nodig?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezellig
Hm, ik kwat dan wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!
Hè, dat is jammer. Ach, tenminste 1 naar persoon in deze SC.quote:
Die moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En waar is dat voor nodig?
[..]
Hm, ik kwat dan wel.
[..]
Hè, dat is jammer. Ach, tenminste 1 naar persoon in deze SC.
Wat is dat nou weer voor opmerking? Ik ben toch ook al perfect?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is al perfect!
Die hoeft niet te squatten!
Wat een gezeik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet moet nog even afwachten maar ik acht het niet eens onwaarschijnlijk dat ik alsnog moet voorkomen bij de examencommissie_!
Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.quote:
Je hebt de feedback nooit gelezen begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.
Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt de feedback nooit gelezen begrijp ik?
Not even closequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking? Ik ben toch ook al perfect?
OP is iets anders dan feedback he schatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.
Ik dacht dat hij daar op doelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP is iets anders dan feedback he schat
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP is iets anders dan feedback he schat
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar op doelde.
Maar nee, feedback topics kom ik al helemaal nooit.
En ik schop tegen de gevestigde huisjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.
Het is de slowchat van deze slowchat maar dan met nog meer rellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar op doelde.
Maar nee, feedback topics kom ik al helemaal nooit.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is de slowchat van deze slowchat maar dan met nog meer rellen
Ik schop zwangere vrouwen in de buik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik schop tegen de gevestigde huisjes.
Rellen. Dat is altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij een anderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik schop zwangere vrouwen in de buik.
Waarheid ditquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik mij niet mag voortplanten. Derhalve probeer ik de rest van de wereld ook voor verder onheil te behoeden. Zie het een beetje als de goede daad van een padvinder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij een ander.
Dat doe je ook gewoon echt ook hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik schop zwangere vrouwen in de buik.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vastgesteld dat verhuizen gezelliger is en sneller gaat als je het niet alleen aan het doen bent!!
Narwhals!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand suggesties voor toffe nummers die ik kan luisteren terwijl ik hersendodend werk aan het doen ben?
Wat voor stijl?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand suggesties voor toffe nummers die ik kan luisteren terwijl ik hersendodend werk aan het doen ben?
Nah.quote:
Maakt niet zoveel uit.quote:
Dan zeg ik sabatonquote:
Dat is onzelfzuchtig van jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik mij niet mag voortplanten. Derhalve probeer ik de rest van de wereld ook voor verder onheil te behoeden. Zie het een beetje als de goede daad van een padvinder.
Momenteel dit:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg ik sabaton![]()
Of pak een hardcoremixje ofzo
Zo ben ik nu eenmaal.quote:
Ook leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel dit:
Wel een goede trouwens, kijken of hun nieuwe CD al op Spotify staat.
[..]
Zo ben ik nu eenmaal.
DIE heb ik lang niet gehoordquote:
Je bedoeld de nightmarecd? die is toch al uit 2011?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel dit:
Wel een goede trouwens, kijken of hun nieuwe CD al op Spotify staat.
[..]
Zo ben ik nu eenmaal.
Bedoeltquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld de nightmarecd? die is toch al uit 2011?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DIE heb ik lang niet gehoord![]()
Ik ga weer verder met sjouwen
Klopt. Maar ik bedoelde Carolus Rex, de nieuwe CD van Sabaton.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld de nightmarecd? die is toch al uit 2011?
Kijk, dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar nadat je nightmare linkt mag je ook wel deze playlist luisteren
http://www.youtube.com/pl(...)72D5&feature=mh_lolz
Als die momenteel een dik metaluurtje hebben, prima.quote:
Dat kan je aanvragen hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als die momenteel een dik metaluurtje hebben, prima.
Zo niet sla ik even over.
Dat is dan 1 nummer. En ik vermoed dat ze de helft van wat ik wil horen niet hebben of te hard vinden.quote:
Hoe laat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Met binnenkort bedoel ik natuurlijk vanavond
Ja aids, dan ben ik niet meer thuis.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja aids, dan ben ik niet meer thuis.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dan 1 nummer. En ik vermoed dat ze de helft van wat ik wil horen niet hebben of te hard vinden.
Doe eens linkje naar de verzoekjesmachine?quote:
Ik ga vanavond gewoon metal draaien hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dan 1 nummer. En ik vermoed dat ze de helft van wat ik wil horen niet hebben of te hard vinden.
Pussymetal?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon metal draaien hoor
Nog geen Nederlands concert gemist.quote:
Zingen ze in het Nederlandsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog geen Nederlands concert gemist.
Fixedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja aids, dan ben ik nog niet terug van de IKEA waar ik heen MOET voor Hups
Nope, Engels.quote:
Dat is niet fixen, dat is trachten je zin door te drukken.quote:
Er is een groot verschil tussen mijn zin en jouw beloftequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, Engels.
[..]
Dat is niet fixen, dat is trachten je zin door te drukken.
Johquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, Engels.
[..]
Dat is niet fixen, dat is trachten je zin door te drukken.
Ik heb belooft dat je hem kreeg. Daarbij heb ik niet gezegd wanneer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen mijn zin en jouw belofte
Maar hij staat al niet eens meer op de site en ik ben zo bang dat ze hem niet meer hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb belooft dat je hem kreeg. Daarbij heb ik niet gezegd wanneer.
Ik ken dat gevoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik moet zo met m'n hondje lopen. Ik heb geen zin.
Bij mij komt het omdat ik doodmoe ben, het koud heb en het buiten echt ranzig kutweer isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Ik kijk ook al uit naar het feit dat ik straks tig keer de trappen naar 3 hoog kan lopen met allemaal zware tassen enz
Dus jij wil mij voor Jan Lul de Ikea in sturen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij staat al niet eens meer op de site en ik ben zo bang dat ze hem niet meer hebben![]()
Je hoeft hem echt niet meteen te brengen. Van mijn part krijg ik hem volgend jaar pas. Maar ik wil hem zo graag
Ik ben ook moe, vannacht van zenuwen haast niet geslapen. Koud heb ik het niet want ik ben veel te druk bezig. Dat het kutweer is kan ik beamen!! Ook daar ben ik niet blij mee!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij komt het omdat ik doodmoe ben, het koud heb en het buiten echt ranzig kutweer is.
Dat wil je best wel doen voor mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij wil mij voor Jan Lul de Ikea in sturen?
quote:Prik tegen overgewicht
AMSTERDAM - Maandelijks één keer prikken bij de dokter om een slanke lijn te krijgen. Er is een vaccin in ontwikkeling dat de strijd tegen obesitas aangaat.
Een ongezond dieet en toch slank blijven? Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar wetenschappers claimen de oplossing tegen obesitas te hebben gevonden. 'Deze studie toont de mogelijkheid om obesitas te behandelen met vaccinatie,' aldus hoofdonderzoeker Dr. Keith Haffer van vaccin instituut Braasch Biotech. Slecht één prik per maand kan een einde maken aan overgewicht én aan het jojoën achteraf, zo meldt The West Australian.
Kilo's kwijt door snelle stofwisseling
Het vaccin stimuleert het immuunsysteem om antistoffen aan te maken tegen somatostatine. Dit is een hormoon dat de werking van andere hormonen verstoort, wat kan leiden tot een langzame stofwisseling en gewichtstoename. Door dit hormoon te dwarsbomen werkt het metabolisme weer optimaal en raakt men snel kilo's kwijt. Er meer goed nieuws: andere hormoonniveaus blijven onverstoord en de injectie heeft geen onaangename bijwerkingen.
Vet eten en afvallen
Muizen waarop werd getest verloren 10 procent van het lichaamsgewicht in slechts vier dagen. De diertjes waren zelfs op een vetrijk dieet gezet, wat suggereert dat de 'vetprik' mensen in staat stelt om ondanks hun slechte eetgewoontes overgewicht te vermijden. De muizen kregen iedere drie weken een nieuwe injectie om hun gewicht op peil te houden.
Gezond eten blijft noodzakelijk
Toch blijft een gezond voedingspatroon nodig, want de injectie verlaagt niet de overige risico's van een vetrijk dieet, zoals hart- en vaatziekten. Het onderzoek verkeert nog in een vroeg stadium, naar verwachting is het geneesmiddel over zeven tot tien jaar op de markt verkrijgbaar.
Ik masturbeer momenteel over dat hoekje heenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Het lijkt wel alsof FOK! halfdood in een hoekje ligt op het moment...
Picsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik masturbeer momenteel over dat hoekje heen
Liever video!quote:
Neen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten we nog op drommel zijn video te wachten?
Dit, ik heb geen bikkelende smatjes die met dit weer naar me willen komen. Nu moet ik tot 5 uur wachtenquote:
Wat is er om 5u danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, ik heb geen bikkelende smatjes die met dit weer naar me willen komen. Nu moet ik tot 5 uur wachten
Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is er om 5u dan
Ik ga weer door dit weer naar iemand toe, lekker met de treinHopen dat vrijdag de 13e me wat geluk brengt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellen
Gisteren had ik een hertentamen. Ik dus weer mooi hetzelfde boek gebruiken als bij het originele tentamen word ik eruit gezet omdat ik fraude pleeg? Gisteren direct de docent gemaild en hij heeft me direct al gelijk gegevenquote:
Ga je "ja, ik wil" zeggen als ze het vraagt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is een vermoeden, nog geen feit.
Oh lucky youquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren had ik een hertentamen. Ik dus weer mooi hetzelfde boek gebruiken als bij het originele tentamen word ik eruit gezet omdat ik fraude pleeg? Gisteren direct de docent gemaild en hij heeft me direct al gelijk gegeven
Feit blijft dat ik hem nu moet herkansen terwijl ik stage loop in plaats van in de vakantiequote:
Niet in die woordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je "ja, ik wil" zeggen als ze het vraagt?
Nou liever dat je 'm nog kunt herkansen dan dat je gezeik krijgt omdat je 'fraudeert'. Believe mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik hem nu moet herkansen terwijl ik stage loop in plaats van in de vakantieniks lucky
Oh Drommelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik krijg net een mail dat ik het deeltijd tentamen heb gedaan, foutje bedankt
Is 'ie heet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik heb zin om in bed te hangen met films en chocola maar ik heb een logee
Gewoon meenemen in bed met films en chocolade.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik heb zin om in bed te hangen met films en chocola maar ik heb een logee
Picsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Logee=vrouwelijk
Logé=mannelijk
Maar ze is wel heet ja
Mijn match is gevondenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ze is wel lang. Ik voel me geintimideerd
Hahaha hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Gisteren bijna weer patsen gekregen van een exscharrel, dit gebeurd me te vaak
Wat een kuthoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze wil me voor zichzelf maar ik wil niet
We gaan zo jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meenemen in bed met films en chocolade.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
wakker worden in roffa en weer kutten onder mono zijn account
Buenas tardes.quote:
Nu pas wakkerquote:
quote:
Ja ga rond uurtje of 23 naar huis denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu pas wakker![]()
Hoelaat gingen jullie slapen? Blijf je vanavond ook nog bij Mono Steven?
Nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ga rond uurtje of 23 naar huis denk ik
En we gingen rond 8uur slapen denk ik
Xje aan intronic van Mono en mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck trein gaat over 10 min. Haast.
Maak hem wakker. Prik er met een stok in ofzo.quote:
Ik pakte een hakbijl, die is iets scherper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maak hem wakker. Prik er met een stok in ofzo.
Heeft het geholpen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pakte een hakbijl, die is iets scherper.
Auto!quote:
Uiteraard. Ik neem geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heeft het geholpen?
[..]
Auto!![]()
Onderweg naar Roffa ja?
Ja maar benzine, duur en mijn auto zuipt als een gekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heeft het geholpen?
[..]
Auto!![]()
Onderweg naar Roffa ja?
En terecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik neem geen halve maatregelen.
Ik heb tankpas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar benzine, duur en mijn auto zuipt als een gekmaar veeeeel chiller indd
ik heb ov, dus trein is wel gratis. Dat dan weer wel
Nee Tilburg
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
Tilburg... Daar woont Intronic, m'n kleine broertje.
Je hebt mij niet om zijn hand gevraagd, jongedamequote:
Ik mag wel eens met mn moeder dr koekblik gelukkigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Ik heb tankpas.Plus een redelijk zuinig koekblik.
Ooooh, even doorsmeren.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij niet om zijn hand gevraagd, jongedame.
Dat is afhankelijk van je toekomstplannenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]shit, heb ik het nu al bij je verpest?
Uhm. Daar kom ik later op terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je toekomstplannen.
Dat is niet nodig. Leuk voor julliequote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm. Daar kom ik later op terug![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm. Daar kom ik later op terug![]()
En eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
bier en tosties, bazen ontbijt van ome mono
Pass mij ook eens watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Hebberdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Mono maakt het voor mij en niet voor jou
Maar hij moet wel opstaan dan want ik heb honger
Volgende keer wil ik ook ontbijt van monoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Hi therequote:
Nee katerquote:
Jij ging weg de vorige keerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik ook ontbijt van mono
I knowquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee kater
[..]
Jij ging weg de vorige keer
Nou enquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee kater
[..]
Jij ging weg de vorige keer
Mensen denken nog steeds dat ie gay isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben wel benieuwd naar Mono zn postaantal van vandaag
Niet zo doen!quote:
En ik noemde nog het woord parapluquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi there![]()
Ik ging vanochtend de deur uit, kwam doorweekt weer thuis en zag ineens mijn paraplu
Nee, jij dan. Jij gunt mij ook niks, het eens een tostiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen denken nog steeds dat ie gay is
[..]
Niet zo doen!
Sorry mopquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Jij gunt mij ook niks, het eens een tosti.
Ja, ik dacht dat ik 'm op mijn werk was vergetenquote:
watwatwatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik 'm op mijn werk was vergeten![]()
Typisch -Miauw-
Ok, nou dan zou ik het doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mono zoekt nog iemand en ik wil weg uit Wormer
En dan ga je naar Rotterdamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mono zoekt nog iemand en ik wil weg uit Wormer
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ga je naar Rotterdam? Lekker tussen de kakkerlakken.
Bazenstad man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, Wormerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Euhm... NEE. Het enige leuke aan Rotterdam zijn Mono en Blijdorp.quote:
en ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Euhm... NEE. Het enige leuke aan Rotterdam zijn Mono en Blijdorp.
Hoog tijd dat ik je kom assisterenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik 'm op mijn werk was vergeten![]()
Typisch -Miauw-
O.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Euhm... NEE. Het enige leuke aan Rotterdam is Mono en Blijdorp.
Heyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou liever in Wormer wonen dan in Roffa. Maar dat is vooral omdat ik Rotterdam echt helemaal niks vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |