Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bummer babyzit er helemaal niets in dit jaar, weekendje weg oid?

Yeahquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En daarom krijg jij dus speciale sleutels

Dan regel je een vriend(in) voor een 'bazenvakantie' in decemberquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.Ben pas in december weer vrij geloof ik.

Wahaha dát meen je niet!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah![]()
Dus ik ben dus (zoals bekend is) bang voor kikkers he. Loop ik net in mn nieuwe crib hebben de vorige bewoners 2 deurstoppers achtergelaten.
Van Koning Kikker.
Ik weet nog niet wie maar ik verdenk een bekende ofzo ervan dat ze dat hebben geregeld met de vorige huurder

Ik ben vrij vandaag, dus lekker uitgeslapen, nu even ontbijten en dan op naar de sportschoolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi![]()
![]()
Ik moet zo nog naar buiten, ik stel het uit

Ben ik op mijn werk vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, dus lekker uitgeslapen, nu even ontbijten en dan op naar de sportschool![]()
Kan je niet weg met een paraplu?

Ik ben bang dat ik ruzie ga krijgen met mensen als ik ze weggooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wahaha dát meen je niet!!!![]()
![]()
It's got your name written all over![]()
Ga je ze houden?

Nee hoor nee! Ik ben toch in alles speciaal en net iets anders!quote:

Hahaha tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ruzie ga krijgen met mensen als ik ze weggooi.
Gelukkig krijg ik wel meer kikkers. Heel veel kikkerfoto's op FB, een sleutelhanger van mn moeder
, een kikkerknuffel van dateding en dan dus nu die 2 in mn nieuwe crib

Een kikker kaart met 2 kaartjes voor duinrel er inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen krijg ik een zelfgemaakte kaart van dateding![]()
Ben zo benieuwd

Hij heeft beloofd dat het een kikkerloze kaart was!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kikker kaart met 2 kaartjes voor duinrel er in

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee! Ik ben toch in alles speciaal en net iets anders!
Daarom hard en geen hart. Na al onze spannende stoute geile whatsapp gespreken plus foto's weet je dat nu toch wel. Lekker geil ding van me

quote:

Alleen als het echt moet hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]shit dat mocht ik niet vertellen
Goedmaaksex dan maar weer

Ik las zelfgemaakte taart.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen krijg ik een zelfgemaakte kaart van dateding![]()
Ben zo benieuwd

Ik laat alle hoekjes van je nieuwe crip zien hihi! Trek je volledig uit elkaar! Hard, diep en lang!quote:

Pffff ik heb echt veel hoekjes hoor!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik laat alle hoekjes van je nieuwe crip zien hihi! Trek je volledig uit elkaar! Hard, diep en lang!
Hihi

Komt goed! Ze rijden tour de frans toch ook niet in 1xquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pffff ik heb echt veel hoekjes hoor!!

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komt goed! Ze rijden tour de frans toch ook niet in 1x

Watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
gisteren weggestuurd voor fraude. De desbetreffende docent heeft nu al aangegeven dat ik gelijk heb
_!!!

Haat, diepgeworteld en puur!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef Flippiee het volgende:
HUPPPEELLLLLLLL
Meisjes die bang zijn voor kikkers

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haat, diepgeworteld en puur!!
Mn FB gezien? Staat een foto op. Iets wat ik net ontdekte in mijn nieuwe crib

Weet niet moet nog even afwachten maar ik acht het niet eens onwaarschijnlijk dat ik alsnog moet voorkomen bij de examencommissiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WatEn nu? Kans gemist? Opnieuw doen?

Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezelligquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dus, het schijnt hier wel gezellig te zijn. Klopt dat?

Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:

Grrrrquote:

Nee, ik ben er.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef Ezechielk het volgende:

Flips squat, beter doe je dat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezellig

Ez is al perfect!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!

En waar is dat voor nodig?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga flips vermoorden. Verder is het wel gezellig
Hm, ik kwat dan wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geheel corect meneer, squatten levert bonuspunten op!
Hè, dat is jammer. Ach, tenminste 1 naar persoon in deze SC.quote:

Die moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En waar is dat voor nodig?
[..]
Hm, ik kwat dan wel.
[..]
Hè, dat is jammer. Ach, tenminste 1 naar persoon in deze SC.

Wat is dat nou weer voor opmerking? Ik ben toch ook al perfect?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is al perfect!
Die hoeft niet te squatten!

Wat een gezeik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet moet nog even afwachten maar ik acht het niet eens onwaarschijnlijk dat ik alsnog moet voorkomen bij de examencommissie_!

Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.quote:

Je hebt de feedback nooit gelezen begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.

Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt de feedback nooit gelezen begrijp ik?

Not even closequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking? Ik ben toch ook al perfect?

OP is iets anders dan feedback he schatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.

Ik dacht dat hij daar op doelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP is iets anders dan feedback he schat

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. OP lezen is niet mijn ding. Behalve in KLB en ONZ, daar zijn ze leuk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP is iets anders dan feedback he schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |