quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar op doelde.
Maar nee, feedback topics kom ik al helemaal nooit.

En ik schop tegen de gevestigde huisjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Anders wordt het allemaal zo inteelt en kliekjes enz.

Het is de slowchat van deze slowchat maar dan met nog meer rellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar op doelde.
Maar nee, feedback topics kom ik al helemaal nooit.

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is de slowchat van deze slowchat maar dan met nog meer rellen

Ik schop zwangere vrouwen in de buik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik schop tegen de gevestigde huisjes.
Rellen. Dat is altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]

Een betere wereld begint bij een anderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik schop zwangere vrouwen in de buik.
 .
.

Waarheid ditquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]

Ik heb gehoord dat ik mij niet mag voortplanten. Derhalve probeer ik de rest van de wereld ook voor verder onheil te behoeden. Zie het een beetje als de goede daad van een padvinder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij een ander.

Dat doe je ook gewoon echt ook hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik schop zwangere vrouwen in de buik.

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vastgesteld dat verhuizen gezelliger is en sneller gaat als je het niet alleen aan het doen bent!!

Narwhals!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand suggesties voor toffe nummers die ik kan luisteren terwijl ik hersendodend werk aan het doen ben?

Wat voor stijl?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand suggesties voor toffe nummers die ik kan luisteren terwijl ik hersendodend werk aan het doen ben?

Nah.quote:

Maakt niet zoveel uit.quote:

Dan zeg ik sabatonquote:

Dat is onzelfzuchtig van jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik mij niet mag voortplanten. Derhalve probeer ik de rest van de wereld ook voor verder onheil te behoeden. Zie het een beetje als de goede daad van een padvinder.
 .
.

Momenteel dit:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg ik sabaton
Of pak een hardcoremixje ofzo
Zo ben ik nu eenmaal.quote:

Ook leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel dit:
Wel een goede trouwens, kijken of hun nieuwe CD al op Spotify staat.
[..]
Zo ben ik nu eenmaal.

DIE heb ik lang niet gehoordquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |