Dit, ik heb geen bikkelende smatjes die met dit weer naar me willen komen. Nu moet ik tot 5 uur wachtenquote:

Wat is er om 5u danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, ik heb geen bikkelende smatjes die met dit weer naar me willen komen. Nu moet ik tot 5 uur wachten

Hopen dat vrijdag de 13e me wat geluk brengt.
 Hopen dat vrijdag de 13e me wat geluk brengt.

Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is er om 5u dan
Ik ga weer door dit weer naar iemand toe, lekker met de treinHopen dat vrijdag de 13e me wat geluk brengt.

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellen
 of ze is zwanger
 of ze is zwanger  

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een vriendin ga hebben, ze wou me wat vertellen

Gisteren had ik een hertentamen. Ik dus weer mooi hetzelfde boek gebruiken als bij het originele tentamen word ik eruit gezet omdat ik fraude pleeg? Gisteren direct de docent gemaild en hij heeft me direct al gelijk gegevenquote:

Ga je "ja, ik wil" zeggen als ze het vraagt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is een vermoeden, nog geen feit.

Oh lucky youquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren had ik een hertentamen. Ik dus weer mooi hetzelfde boek gebruiken als bij het originele tentamen word ik eruit gezet omdat ik fraude pleeg? Gisteren direct de docent gemaild en hij heeft me direct al gelijk gegeven

Feit blijft dat ik hem nu moet herkansen terwijl ik stage loop in plaats van in de vakantiequote:
 niks lucky
 niks lucky  

Niet in die woordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je "ja, ik wil" zeggen als ze het vraagt?

Nou liever dat je 'm nog kunt herkansen dan dat je gezeik krijgt omdat je 'fraudeert'. Believe mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik hem nu moet herkansen terwijl ik stage loop in plaats van in de vakantieniks lucky

Oh Drommelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik krijg net een mail dat ik het deeltijd tentamen heb gedaan, foutje bedankt

Is 'ie heet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik heb zin om in bed te hangen met films en chocola maar ik heb een logee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |