Volgens mij nietquote:
Oh ik zie het, ex woont niet in apeldoorn, dus je bent t nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:12 schreef Party_P het volgende:
Bah wat een klote nacht achter de rug zeg
[..]
Volgens mij niet![]()
Gezien fobo lijk je ook niet op mijn ex, hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ik zie het, ex woont niet in apeldoorn, dus je bent t niet![]()
Ik voel me beter dan vannacht. Nu nog zin maken om op te staan
Het gaat om het innerlijk man, ik ben ook te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Soms vraag ik me af waarom en hoe lelijke jongens aan een knappe vriendin komen en ik vrijgezel ben
Ik durf te weinig en aarzel teveel
Het oog wil ook wat, en dat weet je, etter ;pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk man, ik ben ook te lelijk voor woorden.
Daarom vallen ze niet op je, vrouwen ruiken onzekerheid en vallen daar totaal niet opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, en dat weet je, etter ;p
Nee maar soms begrijp je echt niet hoe 2 mensen bij elkaar kunnen zijn. Zowel qua innerlijk als uiterlijk kan 1 van beide vaak beter krijgen.
Als ik nou iets meer lef zou hebben, zou dat een hoop schelen. Maar ik klap dicht en durf ze nauwelijks onder ogen te komen zodra de eerste kriebels ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |