Volgens mij nietquote:
Oh ik zie het, ex woont niet in apeldoorn, dus je bent t nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:12 schreef Party_P het volgende:
Bah wat een klote nacht achter de rug zeg
[..]
Volgens mij niet![]()
Gezien fobo lijk je ook niet op mijn ex, hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ik zie het, ex woont niet in apeldoorn, dus je bent t niet![]()
Ik voel me beter dan vannacht. Nu nog zin maken om op te staan
Het gaat om het innerlijk man, ik ben ook te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Soms vraag ik me af waarom en hoe lelijke jongens aan een knappe vriendin komen en ik vrijgezel ben
Ik durf te weinig en aarzel teveel
Het oog wil ook wat, en dat weet je, etter ;pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk man, ik ben ook te lelijk voor woorden.
Daarom vallen ze niet op je, vrouwen ruiken onzekerheid en vallen daar totaal niet opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, en dat weet je, etter ;p
Nee maar soms begrijp je echt niet hoe 2 mensen bij elkaar kunnen zijn. Zowel qua innerlijk als uiterlijk kan 1 van beide vaak beter krijgen.
Als ik nou iets meer lef zou hebben, zou dat een hoop schelen. Maar ik klap dicht en durf ze nauwelijks onder ogen te komen zodra de eerste kriebels ontstaan
Ik weetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom vallen ze niet op je, vrouwen ruiken onzekerheid en vallen daar totaal niet op.
Aw, wat er ook is het komt vast wel goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net weer zitten janken wordt een beetje vervelend![]()
Voel me nu wel iets beter hopelijk wordt het een leuk weekend...
Houniet is de mooiste man van FOK & iedereen mag het weten!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk man, ik ben ook te lelijk voor woorden.
Met jou wel alles goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef Muck het volgende:
Godverdegodverdegodver!
Zojuist een aanrijding gehad
Bij het invullen van de schadepapieren viel het me op dat het vandaag vrijdag de dertiende is
Quote van de dag, dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Houniet is de mooiste man van FOK & iedereen mag het weten!
OT; Goed hoor
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Quote van de dag, dacht ik zo.
Voel me goed, maar twijfelend, verjaardag of kroeg (?) . .
gisteren (donderdag) uitgemaakt met ex. eigenlijk mag het geen naam hebben en is hij ook geen ex, want het was een beetje een lagere school handjes vasthouden relatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:51 schreef Party_P het volgende:
[..]
Gezien fobo lijk je ook niet op mijn ex, haha
Maar zelfde probleem meegemaakt dus?
En mijn zin is bevredigd, hmmm...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:00 schreef Luxuria het volgende:
Lekker op stap geweest, was nu mijn fuckbuddy maar hier..
hmm enige overeenkomst is dus het uitmaken. Relatie die ik had was stukken serieuzer, mocht ook wel met 6 jaar....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gisteren (donderdag) uitgemaakt met ex. eigenlijk mag het geen naam hebben en is hij ook geen ex, want het was een beetje een lagere school handjes vasthouden relatie.
vandaag wel een kutdag gehad maar vanavond ff weggeweest en kwam erachter dat er eigenlijk ook wel gewone normale mannen zijn op de wereld. Denk dat ex een foutje was.
Behalve ontzettend geschrokken gaat het wel, dank jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met jou wel alles goed?![]()
Het lijkt of mijn rug stabiel slecht blijft. Morgen dan voorzichtig herstel?
Sterktequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:07 schreef Party_P het volgende:
Bah wat voel ik me miserabel. Niet verwacht dat gedumpt worden zo zwaar zou vallen zeg
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje ongerust. M'n oma ligt in het ziekenhuis.
Daarom maar een beetjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:10 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En dat icm een kwade afdronk?![]()
OT: best wel verveeld
Bizar eigenlijk midden in de zomer koud hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme man, kuttoko hier. Verwarming doet het niet en ik heb op de een of andere manier een zeer koele kamer.
Betaal je dan godverdomme huur voor
edit: ik ga lekker warm douchen en in bed liggen, that'll do
Zat net ook al op de thermostaat te kijken Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk midden in de zomer koud hebben
Komt ook door de regen/wind.. maakt het heel snel koud. Is in mijn kamer ook al koud, terwijl ik daar normaal ook niet zo'n last van heb.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zat net ook al op de thermostaat te kijken Voor de zekerheid![]()
Het is hier toch echt 21 graden en toch koud!
Vanmiddag was het hier 18 graden binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zat net ook al op de thermostaat te kijken Voor de zekerheid![]()
Het is hier toch echt 21 graden en toch koud!
Mag de 27e alvast zelfs zijn voor mij!quote:Op zondag 15 juli 2012 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
En weer een dag, mag het niet al dinsdag zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |