Pats er nog even over....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een FULL abo .. hoezo jaloers op een basic?
is m'n goed recht, aangezien ik dat ook benquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pats er nog even over....Straks ga je ook nog beginnen dat je crew bent....
Een gratis aboquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
En welk diploma krijg je als je een moderator vast lult?
O, dan heb ik er zeker twee.quote:
quote:
nee, die krijg je pas als je MIJ klem lultquote:
Crewlid van de FP telt niet mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
is m'n goed recht, aangezien ik dat ook ben![]()
anyhow .. ik begon niet over jaloers zijn
jaloerse trut!quote:
* Hamer aan Rucky geeft *quote:
* DJMO hamer grijpt en dubbeldreun uitdeelt naar ruckIE en merlYn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Wat!? Ik ben net klaar en mag morgen om half negen weerquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen.
Moet om 10 over half 7 al werken
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO hamer grijpt en dubbeldreun uitdeelt naar ruckIE en merlYn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.![]()
![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Wedden voor 100 euro dat ze morgen mijn kont kust?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.![]()
Slaap lekker maffemuts.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:34 schreef maffemuts het volgende:
Truste dames en heren... k ga mn bed nu echt in. Ben helemaal totalloss.
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |