quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Ik zie ook niets.quote:
Hoe kom ik daar nou weer aan?quote:
Volgens mij ads uitzettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar nou weer aan?Het is dat jij het zegt? Wat kan ik er mee?
Fok-Basic staat er bij mij, bij Scorpie staat dat ie geen abbo heeft?quote:
Huh die snap ik effe niequote:
Bij mij in beeld heb je 1 gouden sterquote:
Nee, bij mij staatie op basic abbo bij jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fok-Basic staat er bij mij, bij Scorpie staat dat ie geen abbo heeft?
Dit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Bij mij in beeld heb je 1 gouden ster
"Ireth heeft een FOK!basic account" zegt ie bij mouse-over.
Das toch die film met die gast die door zijn rug gaat als hij zo`n vrouw met een maatje meer op moet tillen?quote:
Jaa, maar de gast die door zn rug gaat is matthew, niet channingquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das toch die film met die gast die door zijn rug gaat als hij zo`n vrouw met een maatje meer op moet tillen?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fok-Basic staat er bij mij, bij Scorpie staat dat ie geen abbo heeft?
Nog meer door-de-strot dingen! (sms abo en kado)quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Kheb hem ook sinds vandaag volgens mij? Zie dit als ik er op klik...
van 12-07-2012 tot 09-08-2012
quote:Ik heb een abo gekregen. Hoe zie ik tot wanneer die loopt?
Ga naar http://frontpage.fok.nl/ en kijk in het bovenste blokje in de rechterkolom. Daar staat welk abo je hebt en wanneer die afloopt...
Carry on...
Vast en zeker iemand die het abbo forum op een wat hoger niveau wilt tillen. Want ONZ is er niets bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:51 schreef frederik het volgende:
Iemand met sms zitten spelen misschien (nee, ik niet)
Ohquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaa, maar de gast die door zn rug gaat is matthew, niet channing
I wishquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja dat onthou ik niet hoor
heb je al een date met hem?
Khad hem al gevondenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog meer door-de-strot dingen! (sms abo en kado)
[..]
dolfina-chicka?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Khad hem al gevondenOke, biecht op, van wie heb ik een abo gekregen
Misschien heeft iemand je hem cadeau gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Kheb hem ook sinds vandaag volgens mij? Zie dit als ik er op klik...
van 12-07-2012 tot 09-08-2012
Gaan jullie dat van FhF speciaal voor mij regelen??quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja dat onthou ik niet hoor
heb je al een date met hem?
Oke, ik zal hem zo ff bellen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gaan jullie dat van FhF speciaal voor mij regelen??
Ahwww wat lief!!
gezien je blijheid, zul jij dat wel zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand je hem cadeau gedaan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
gezien je blijheid, zul jij dat wel zijn
Jaloerse trut....quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
gezien je blijheid, zul jij dat wel zijn
Mooi, wanneer moet ik een plekje in mn agenda vrij houden?quote:
Zo snel mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mooi, wanneer moet ik een plekje in mn agenda vrij houden?
Niet van mij want ik heb nog steeds geen bordje soep van je gekregen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Khad hem al gevondenOke, biecht op, van wie heb ik een abo gekregen
Diploma A of B?quote:
ReddingsFok!ken... maar dat kunnen we in FHF toch alquote:
En welk diploma krijg je als je een moderator vast lult?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ReddingsFok!ken... maar dat kunnen we in FHF toch al
Heb m even gebeld, maar hij heeft pas 31-9-2012 om 20:15 tijd voor je!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mooi, wanneer moet ik een plekje in mn agenda vrij houden?
Jij hebt de FHF award alquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
En welk diploma krijg je als je een moderator vast lult?
Bestaat nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb m even gebeld, maar hij heeft pas 31-9-2012 om 20:15 tijd voor je!
ik heb een FULL abo .. hoezo jaloers op een basic?quote:
Jij hebt een relatie, dus niet zeikenquote:
Daarom ben ik nog wel alleen nuquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie, dus niet zeiken
Zeurpietquote:
Pats er nog even over....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een FULL abo .. hoezo jaloers op een basic?
is m'n goed recht, aangezien ik dat ook benquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pats er nog even over....Straks ga je ook nog beginnen dat je crew bent....
Een gratis aboquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
En welk diploma krijg je als je een moderator vast lult?
O, dan heb ik er zeker twee.quote:
quote:
nee, die krijg je pas als je MIJ klem lultquote:
Crewlid van de FP telt niet mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
is m'n goed recht, aangezien ik dat ook ben![]()
anyhow .. ik begon niet over jaloers zijn
jaloerse trut!quote:
* Hamer aan Rucky geeft *quote:
* DJMO hamer grijpt en dubbeldreun uitdeelt naar ruckIE en merlYn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Wat!? Ik ben net klaar en mag morgen om half negen weerquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen.
Moet om 10 over half 7 al werken
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO hamer grijpt en dubbeldreun uitdeelt naar ruckIE en merlYn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.![]()
![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Wedden voor 100 euro dat ze morgen mijn kont kust?quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.![]()
Slaap lekker maffemuts.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:34 schreef maffemuts het volgende:
Truste dames en heren... k ga mn bed nu echt in. Ben helemaal totalloss.
tot morgen!
Ja goeie vraag.. En om 14:20 ben ik weer klaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is 6.40u ! Wat is dat voor een bekrompen tijd?
puppy???quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat bedje in.... kijken of puppy naast me doorslaapt.....
Nou, truste dan maar!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.. En om 14:20 ben ik weer klaar
Een knie in je rug en een elleboog in je nek, ik ken het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat bedje in.... kijken of puppy naast me doorslaapt.....
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.!
![]()
Jij mocht uitslapen vanmorgen. Dus ik stond al in de keuken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 06:45 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh!
*ontbijt en thee/koffie/melk/sap naar binnenschuift in de SC*
En smaakt die?quote:
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 06:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij mocht uitslapen vanmorgen. Dus ik stond al in de keuken.
Dan krijg je morgen een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijk
Maar nu kun je lekker rustig aan doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijk
nee .. suiker vergetenquote:
Die staat ook op tafel.quote:
Nee, die staat naast het koffie-apparaat zodat ze het niet kan vergetenquote:
En dan nog presteert ze het.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, die staat naast het koffie-apparaat zodat ze het niet kan vergeten
quote:
quote:
Dat werd het al toen jij je er mee aan de gang ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef Rucky het volgende:
gvd al mijn werk van gistermiddag is naar de klote.
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat werd het al toen jij je er mee aan de gang ging.
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.quote:
Heuj! Ik heb hem heel nodig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.
[..]
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.
Ruck, mag ik ajb géén dreun op m'n oog?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.
Niet toevallig opgeslagen onder een íets afwijkende naam?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.
De laatste versie is overschreven of zoiets. Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ruck, mag ik ajb géén dreun op m'n oog?
[..]
[..]
Niet toevallig opgeslagen onder een íets afwijkende naam?
Of de beheerder heeft een verkeerde backup van het systeem er op gezet?
Mooi kl*te, net als het weer vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
De laatste versie is overschreven of zoiets. Gelukkig is het bijna weekend.![]()
![]()
Precies als alles alleen maar meezit is het ook niet leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooi kl*te, net als het weer vandaagMaar positief proberen te blijven
Zit jij nu daar dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:48 schreef vannelle het volgende:
Ook goeiemorgen namens Ingrid.<-- = koffie of thee, maar net wat iemand wil.
Succes DJMO.quote:
Leuke foto!quote:
* zwaai *quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef Merlijn het volgende:
![]()
![]()
* PAPPAAAAAAAAA IK HEB HONGUUUUUUURR..... *
* Merlijn keuken in duikt.
quote:
quote:
quote:
ik wou dat ik eens een nacht koorts-vrij was! en er normaal uit kon komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:28 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik wou dat ik ook weer mijn bed in kon duiken.
In bed liggen is wel fijn maar dan wel vrijwillig graag. Wordt maar snel weer beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wou dat ik eens een nacht koorts-vrij was! en er normaal uit kon komen
Mee op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben jaloers...
niet dat ik het mijn broertje niet gun, maar ik had ook graag mee gewild...
nee, dagje weg...quote:
Dat is ook altijd leuk. Ik heb nog steeds geen vakantie plannen.quote:
daar koop ik wat voor ruck...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Rucky het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers.Maar ik mag je wel hoor.
Balen, ik ken het gevoel ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar koop ik wat voor ruck...
bij mijn beste maat mag ik niet komen...
bij mijn eigen pa mag ik niet komen....
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar koop ik wat voor ruck...
bij mijn beste maat mag ik niet komen...
bij mijn eigen pa mag ik niet komen....
Die zomer is anders ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Joehoe, het is zomer. Een sjaal is overbodig; zo koud gaat het niet worden.
ik heb zelf gezegd, lijkt mij verstandig niet te komen, want ik wil niet dat mijn trainingsmaatjes stress voelen, waarvan ik "oorzaak" ben..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.
Het is leven en laten leven. Zo moeilijk is het niet om een keertje een paar uur normaal te doen.
mijn stiefma is van mening dat ik elke week haar moet bellen om te vragen hoe het met haar gaat...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.
Het is leven en laten leven. Zo moeilijk is het niet om een keertje een paar uur normaal te doen. Alleen voor sommigen dus kennelijk wel.
Triest...
Hoe oud is je broertje eigenlijk, dat je die al 6 jaar niet gezien hebt? Die woont nog in huize Paps en stiefmams zeker?
als je hem kunt opslaan voor me?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook altijd leuk. Ik heb nog steeds geen vakantie plannen.
En als iemand nog een bed nodig heeft: [gratis] Eenpersoonsbed
Ah, de jaloerse ex. Die dus bang is voor jouw sexuele skills ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb zelf gezegd, lijkt mij verstandig niet te komen, want ik wil niet dat mijn trainingsmaatjes stress voelen, waarvan ik "oorzaak" ben..
vannacht heeft ie zo'n heibel gehad, dat ie haar wel de deur heeft gewezen...
mijn maat is tevens ook mijn ex.. en in het begin konden zij en ik heel goed met elkaar overweg..
waarom zij moeite met mij heeft... geen idee..
mijn pa is een watje zonder ruggengraat.. klopt
jaloerse ex? ik nee...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, de jaloerse ex. Die dus bang is voor jouw sexuele skills ofzo![]()
En je broertje? Die kan niet zomaar een keertje wat afspreken?
Mjah, zijn wel dingen waar je je kut door gaat voelen.
Als die in Midden-Amerika wonen is langsgaan ook niet mogelijk. Maar als je je pa je wilt zien en je broertje niet. Wat let jou om dan gewoon dat wijf compleet te negeren en gewoon wel een dagje mee te gaan. Of met je vader en broertje af te spreken terwijl stiefwijf lekker wat in dr eentje gaat doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn stiefma is van mening dat ik elke week haar moet bellen om te vragen hoe het met haar gaat...
ik ben van mening dat ik dat niet hoef... ik ben van mening dat de telefoonkosten te hoog zijn voor mij om te bellen (ze wonen in midden-amerika)
mijn broer is nu 16.. laatste keer dat ik hem gezien heb... verstopte mijn stiefmonster zich, want die wilde niet in gesprek met mij..
ja.. broertje woont bij mijn pa
Moet wel lukken.quote:
Nee, zij als wederhelft van jouw ex.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jaloerse ex? ik nee...
wij konden heel goed door 1 deur.. tot 2 jaar geleden.. maar ik weet niet waarom niet.. en zij wil geen gesprek met mij!!
broertje woont in midden amerika... ff bellen en zeggen kom je.. dat gaat niet
dan moet je wel weten waar ze uithangen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als die in Midden-Amerika wonen is langsgaan ook niet mogelijk. Maar als je je pa je wilt zien en je broertje niet. Wat let jou om dan gewoon dat wijf compleet te negeren en gewoon wel een dagje mee te gaan. Of met je vader en broertje af te spreken terwijl stiefwijf lekker wat in dr eentje gaat doen?
als broertje contact zoekt... is dat als ma er niet is.. mij is ook gevraagd geen contact te zoeken.. msn.. skype enz. ivm de geliefde heks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:23 schreef frederik het volgende:
Wat bellen betreft, skype ofzo geen optie?
Los van het niet elkaar willen spreken natuurlijk, bij een aanbod van skypen krijg je denk ik net zo'n reactie als 6 jaar geleden toen met je broertje
Sorry dat ik het zeg, maar dan is je vader ook een slappe zak. Niet meer met zijn dochter omgaan omdat zijn vriendin dat niet wil.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb mijn broertje al meer dan 6 jaar niet gezien door stiefmonster...
mijn vader moet stiekem bellen...
mijn broertje moet stiekem op fb contact zoeken met me...
mijn maat heeft vannacht oorlog gehad omdat ik foto's zou komen maken...
daarbij dus bijna een relatie naar de knoppen..
en waarom?? ik ben me van geen kwaad bewust... ik ben alleen mezelf..
en dit steekt... enorm!!
klopt is ie ook!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan is je vader ook een slappe zak. Niet meer met zijn dochter omgaan omdat zijn vriendin dat niet wil.
klopt..quote:Die maat van je ook trouwens.
Als ik iets vier o.i.d. nodig ik de mensen uit die ik wil. En er moet wel een hele goede reden zijn om iemand dan toch af te zeggen.
Wat die vriendin van je "maat" betreft: zoals als de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dus ik vraag me af hoe betrouwbaar zij is...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt is ie ook!!
een zak aardappelen...
hij ziet me wel eens.. maar dan is ie alleen in nederland..
[..]
klopt..
mijn maat is de leraar.. ik zou foto's gaan maken.. maar doordat hun dus oorlog hebben gehad.. ik weet hoe hij reageert op spanning... hij zegt wel dat ik welkom ben, maar ik voel me niet welkom..
en als het om een bak thee gaat.. dan trek ik me er niets van aan..
want als die kut op vakantie wil.. ben ik degene die de honden doet.. dus dan ben ik wel goed genoeg..
en vanwege de examens zelf (praktijk examens) dus hangt al spanning... kan ik er niet een schepje bovenop doen.. doe ik de jongens (trainingsjongens) niet aan.. want ik weet hoe het is.. (ben 1 van de jongens geweest qua trainen)
niet!! zij hebben nu 3 of 4 jaar relatie... zij heeft een dochter van 2... en volgens DNA is het niet zijn dochter...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat die vriendin van je "maat" betreft: zoals als de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dus ik vraag me af hoe betrouwbaar zij is...
Dus die vriend is net zo'n zwakke zak aardappelen als je vader :xquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet!! zij hebben nu 3 of 4 jaar relatie... zij heeft een dochter van 2... en volgens DNA is het niet zijn dochter...
dus zij... is NIET betrouwbaar
Het is mijn keuze vanavond niet naar het examen te gaan, voor bescherming van de jongens.. tegen spanningen van buitenaf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dus die vriend is net zo'n zwakke zak aardappelen als je vader :x
Kolere... laat die gozer en je vader eens wakker worden?
oh, wacht, die vriend heeft dat wijf de deur gewezen zit ik me net te bedenken.![]()
omdat stieftrol, 2 broertjes en pa in walibi zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:53 schreef Inlognaam het volgende:
(stiekem heb ik lol dat het butt weer is... )
Why? Omdat stieftrol dan in het hotel moet blijven?
ja, volle broer kreeg gisteren de uitnodiging.. die is op trein naar zwolle gegaan en daar in de auto gestapt om naar walibi te gaan...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:59 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, dus je wist wel waar ze waren. Ik had denk ik op eigen houtje erheen gegaan als ik wist dat ze daar waren en ze dan 'heel toevallig' tegengekomen. Laat dat wijf de spreekwoordelijke t*fus maar krijgen. En stieftrol ontvoerd naar de Efteling en daar in het sprookjesbos neergedonderd. Tussen de laafjes ofzo
Vastbinden op de Vliegende Hollander. Voorop.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:59 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, dus je wist wel waar ze waren. Ik had denk ik op eigen houtje erheen gegaan als ik wist dat ze daar waren en ze dan 'heel toevallig' tegengekomen. Laat dat wijf de spreekwoordelijke t*fus maar krijgen. En stieftrol ontvoerd naar de Efteling en daar in het sprookjesbos neergedonderd. Tussen de laafjes ofzo
doos...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het regent hier de hele dag al, maar Ehhe wil met alle geweld de auto opruimen. Dat is ze nu ook aan het doen. Ik wilde wachten tot het droog is , maar zij dus niet. Van mij mag ze.
Het wordt tijd dat die zomer ook eens gevonden wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het regent hier de hele dag al, maar Ehhe wil met alle geweld de auto opruimen. Dat is ze nu ook aan het doen. Ik wilde wachten tot het droog is , maar zij dus niet. Van mij mag ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Herkenbaar... oudste broer spreek ik ook niet... zijn dochter... en straks 2de dochter of zoon, is hier ten aller tijden welkom..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef maffemuts het volgende:
Nou hier schijnt zo af en toe de zon sofar.
Familie plak ik hier al stelselmatig achter het behang, heb er jaren (tevergeefs) energie ingestoken, doe t niet meer. Wel heb ik gezegd bij de geboorte van mn oudste, als zij (en nu ook haar broertje, en straks haar 2e broertje) er heen willen, zal ik ze niet tegen houden, zal ze voor de deur afzetten (alleen met begeleiding/toezicht overigens) en haal ze op als ze er klaar mee zijn, want ik wil dat zij zelf hun mening vormen over 'opa' 'oma' en 'tante' dat vind ik mijn taak niet. (heel veel gebeurd, ga ik hier nu niet op in iig) Verder heb ik ze afgelopen 5/6 jaar 3x gezien... 1x toen m'n oudste 9 maanden was, 1x tijdens een crematie voor mijn "opa'tje"(pleegvader van echte vader) en 1x tijdens de uitvaart van mijn oma afgelopen jaar. kortom... t grofvuil weet er raad mee, worst in de kont en de honden slepen ze wel weg
quote:kids-updatearm kind.. wat hoort die nu een herrie!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik duim mee!!!!zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Was leuk hoor en in de auto zit je toch droogquote:
dat doe ik altijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Was leuk hoor en in de auto zit je toch droog. We reden rond in een veredelde prullenbak
![]()
Kentekenplaat dus ookquote:
lolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat dus ook. Ik heb geen rijbewijs, dus geen idee hoe mijn eigen autootje ooit zal worden, maar hoop toch dat ik het iets netter houd. Ik wil een rooooooze truttenschuddertje
Mooie omschrijving.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat dus ook. Ik heb geen rijbewijs, dus geen idee hoe mijn eigen autootje ooit zal worden, maar hoop toch dat ik het iets netter houd. Ik wil een rooooooze truttenschuddertje
Misschien wordt die nu aan een stuk touw over de baan getrokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
walibi is niet door gegaan zie ik net op facebook...
de mannen zijn aan het karten...
Waar stiefmonster is... geen idee
gaat niet hard genoeg, ik weet wel wat...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien wordt die nu aan een stuk touw over de baan getrokken.
Waarom elastiek gebruiken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaat niet hard genoeg, ik weet wel wat...
bungee jumpen en het stiek loslaten
anders lijkt het helemaal op moordquote:
Die is naar de Efteling gestuurd als grote boze heks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
walibi is niet door gegaan zie ik net op facebook...
de mannen zijn aan het karten...
Waar stiefmonster is... geen idee
*oops verkeerde touw... deze rekt niet meer en zat een scheurtje inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders lijkt het helemaal op moord
psies, dan is het nog een ongeluk!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*oops verkeerde touw... deze rekt niet meer en zat een scheurtje in*
Nee hoor, hier doen ze het ook:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders lijkt het helemaal op moord
alleen... dan zou ik een rope pakken van 150ft voor een jump van 50ft...quote:
doorgegeven aan de live radio die ik luisterquote:
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alleen... dan zou ik een rope pakken van 150ft voor een jump van 50ft...
valt beter
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?
ja wel om het nekje toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?
quote:
Het maakt toch niet uit of het touw om haar nek of enkel zit als ze met der smoel op het asvalt smakt.quote:
ook weer waar...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of het touw om haar nek of enkel zit als ze met der smoel op het asvalt smakt.
bij mij is het ook koek en ei...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam is toch blij dat bij hem alles in de familie koek en ei is. Ook al zie ik mijn familie nauwelijks eigenlijk :/
mat = in!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik had mijn auto al lang niet gewassen.
Vanmiddag wel.
Als wraak liet hij zijn velletje met blanke lak los.
Nou heb ik een matblauw dak.Mijn Almera, wat doe je....
oops....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vanmiddag wel.
Das klote, maare, je weet wat Nissan betekent?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vanmiddag wel.
nooit is schoon sonder asbak, NOOIT!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das klote, maare, je weet wat Nissan betekent?
Nee,quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nooit is schoon sonder asbak, NOOIT!zoiets?
dan bij kenteken heel snel kijken, aangezien het een vuilnisbelt wasquote:
De blanke lak valt er al af.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan bij kenteken heel snel kijken, aangezien het een vuilnisbelt was
komt donkere voor terug.. komen als vliegen op de belt afquote:
Heb jij wel een nette auto dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt donkere voor terug.. komen als vliegen op de belt af
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
er woont een spin, een hond en een chaoot in..
Als ik ook een Rolls-Royce zou hebben dan zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik hem wel erg netjes, er wordt niet in gegeten, er komen geen huisdieren in en voordat ik instap controleer ik of de onderkant van de schoenen schoon zijn.
er wordt in gerookt, in gegeten, in gedronken, zowel door de chaoot als door hond...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik hem wel erg netjes, er wordt niet in gegeten, er komen geen huisdieren in en voordat ik instap controleer ik of de onderkant van de schoenen schoon zijn.
als ik hem weer zie, zal ik foto van hem maken...quote:
Niet de hond se schuld geven. Dat is zo makkelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
oja, de gaten zitten in de voorstoelen omdat mijn hond denkt dat ie dan beter kan liggen
ik graaf echt niet in de stoel om lekker te zitten hoor!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet de hond sde schuld geven. Dat is zo makkelijk.
* Ruckyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik graaf echt niet in de stoel om lekker te zitten hoor!!
zo'n dikke batterij heb ik nietquote:
Ik zei niets over een batterij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo'n dikke batterij heb ik niet
Ik zou je in iig niet geloven als je het tegenovergestelde zou beweren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef maffemuts het volgende:
![]()
Mag best wel zeggen dat ik kapot ben he ?
tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou je in iig niet geloven als je het tegenovergestelde zou beweren.
Zet de wekker dan zodat die over 2 uur afgaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapen
Al overwogen, maar ben bang dat ik er minder uitkom dan er inga... mja telefoonwekker staat voor de zekerheid wel op 23:00 mocht het onvermijdelijke gebeuren hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet de wekker dan zodat die over 2 uur afgaat.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Al overwogen, maar ben bang dat ik er minder uitkom dan er inga... mja telefoonwekker staat voor de zekerheid wel op 23:00 mocht het onvermijdelijke gebeuren haha
Dat verbaast mij dan weer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Kan je man dat niet doen? Of is die bij je jongste in het zkh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapen
Vrouwen kunnen ook wel eens wat doen Die hoeveen niet de hele dag op hun reet te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je man dat niet doen? Of is die bij je jongste in het zkh?
Dan kan maffemuts toch gaan slapen? Is er ook gelijk wat meer energie voor morgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook wel eens wat doen Die hoeveen niet de hele dag op hun reet te zitten.![]()
Ik hoop dat ze nog wakker is.quote:
* lurk *quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear trekt een biertje open en geeft Rucky er ook een
Tis stil hier
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear trekt een biertje open en geeft Rucky er ook een
Tis stil hier
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.quote:
deed het zeer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.![]()
Lucky bastardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.![]()
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huisquote:
Ik momenteel alleen met 2 mannenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huis
Ik wel eens met 25.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huis
Er ligt er zelfs eentje in mijn bed momenteelquote:
Heeft ze wel d'r tandjes gepoetst?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er ligt er zelfs eentje in mijn bed momenteel
quote:
Die is weer vol! Met spullen en boodschappen en en en... Yska moet eerst in huis schoonmaken en daarna pas auto leegmaken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:
yska!!!! hoe is het met jouw auto eigenlijk???
Dat is dus niet eerlijk verdeeld als jij nou eens naar mij toe komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb 2 vrouwtjes en 1 mannetje in huis wonen!! mij uitgezonderd
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is dus niet eerlijk verdeeld als jij nou eens naar mij toe komt.
Nou dat er ook pas net een belletje ging rinkelen zegt wel genoeg toch :p nee ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
weet je nog wat het was yska... 2 jaar geleden???
hoop niet dat het je draagarm is...
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dat er ook pas net een belletje ging rinkelen zegt wel genoeg toch :p nee ik heb geen flauw idee.
Wat ik wel weet is dat mt mn reet van de bank af moet.
Grote wasjes, kleine wasjes, stofzuigen, keuken opruimen en schoonmaken, wc schoonmaken..
Mevrouw heeft nog wel wat te doen zeg maar
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!
* Ireth haalt snel de was binnen....
OMG Ireth.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!
* Ireth haalt snel de was binnen....
Jij ook al?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom zie ik ireth ook gewoon rennen naar haar tuin?? haar nek breken over joep en speelgoed?
Omdat het regent?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom zie ik ireth ook gewoon rennen naar haar tuin?? haar nek breken over joep en speelgoed?
Dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
Alles binnen én droog!
Was gelukkig makkelijk spul, tafelkleed en een zooi handdoeken
Als je het speelgoed vervangt door een paar gympen én een paar crocs van Susanne klopt het beeld aardigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
komt op hetzelfde neer... tis van Susannequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het speelgoed vervangt door een paar gympen én een paar crocs van Susanne klopt het beeld aardig
Ik zeg nooooooooooooit rare dingen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer... tis van Susanne
ik weet al waarom ik het voor me zag.. omdat jij rare dingen in mijn dm zegt.. dat was je straf
Als je Ireth straf geeft dan kan je pas een dreun verwachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer... tis van Susanne
ik weet al waarom ik het voor me zag.. omdat jij rare dingen in mijn dm zegt.. dat was je straf
Heej!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je Ireth straf geeft dan kan je pas een dreun verwachten.
tuurlijk niet...quote:
En daar ging mijn bier.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej!Misschien vind ik het wel lekker om gestraft te worden door Dolfi
quote:
Nu ik daar over nadenk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej!Misschien vind ik het wel lekker om gestraft te worden door Dolfi
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij denkt -net als ik- ook in plaatjes?
Het is zelfs speciaalbier.....quote:
Ik had niets anders verwacht !!quote:
daar schrik je toch niet meer van!?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Gut, paniek in de tent. Twee vechtende katten in de tuin, Joep slaat alarm, 2 cavia's rennen gillend van schrik door hun hok dankzij Joep en ik knijp van schrik in het plastic bekertje vol appelsap die ik vast had....
* Ireth moet even een droge broek aantrekken...
Oeh... Kittyfight!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Gut, paniek in de tent. Twee vechtende katten in de tuin, Joep slaat alarm, 2 cavia's rennen gillend van schrik door hun hok dankzij Joep en ik knijp van schrik in het plastic bekertje vol appelsap die ik vast had....
* Ireth moet even een droge broek aantrekken...
hoe wil je dolfie over de zeik krijgen...quote:
Je moet ook niet kijken als het niet voor jou bedoeld is Dolfie....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe wil je dolfie over de zeik krijgen...
grumble hier dus mee
ik keek ook niet... ik wil niet nog chaggoër worden dan ik al benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken als het niet voor jou bedoeld is Dolfie....
Nee, er wordt gewoon in geleefd. Ik ga op lange ritten niet voor elk blikje en hapje stoppen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet. Zo had ik J. ook wel verwacht, maar dat viel mee dus. Zijn auto is wel heilig, maar niet heilig genoeg om niet in te eten/drinken
Yska heeft een Corsa toch? Mijn vader heeft ook zo'n ding en daar was laatst een veer van geknapt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
weet je nog wat het was yska... 2 jaar geleden???
hoop niet dat het je draagarm is...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yska heeft een Corsa Combo toch? Mijn vader heeft ook zo'n ding en daar was laatst een veer van geknapt.
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik keek ook niet... ik wil niet nog chaggoër worden dan ik al ben
ik las het!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
En nieuwe cd'sNightwish
Kensington
ik stop alleen om te piesen... anders wordt het echt een zooitjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, er wordt gewoon in geleefd. Ik ga op lange ritten niet voor elk blikje en hapje stoppen.
Dat kan in een blikje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik stop alleen om te piesen... anders wordt het echt een zooitje
ik word vrolijk van: het regent het regent.. de pannetjes worden nat... er kwamen twee heksen aan.. die ene viel heel hard op haar gat!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.
zo goed kan ik niet richten als ik aan het rijden benquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik word vrolijk van: het regent het regent.. de pannetjes worden nat... er kwamen twee heksen aan.. die ene viel heel hard op haar gat!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |