Ik vind TLC wel als een expert op dit gebied overkomen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was veelbelovend, twee jaar er tussenuit geweest wegens ziekte en vorig jaar al de beste in de Vuelta.
Een veelbelovende speler van pakweg NAC gaat ook niet ineens een hoofdrol spelen bij Real Madrid of Barcelonaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was veelbelovend, twee jaar er tussenuit geweest wegens ziekte en vorig jaar al de beste in de Vuelta.
Boogerd vast welquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zijn er te gast bij Mart trouwens?
Dag 43 ofzo is het ondertussen toch? En dan wilde hij de OS ook nog doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Redefine het volgende:
Genee kijkt alsof hij er totaal geen zin in heeft. Zal die wel extra zuur straks gaan doen over de Nederlanders.
Dat vrees ik ook... misschien toch wat overmatig opkroppen van frustraties bij Genee somsquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Redefine het volgende:
Genee kijkt alsof hij er totaal geen zin in heeft. Zal die wel extra zuur straks gaan doen over de Nederlanders.
dank je, ik ook van jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind TLC wel als een expert op dit gebied overkomen hoor.
Hij wordt er niet echt beter op idd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dag 43 ofzo is het ondertussen toch? En dan wilde hij de OS ook nog doen
39 vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dag 43 ofzo is het ondertussen toch? En dan wilde hij de OS ook nog doen
Je kunt het volwassen noemen maar Nellissen was gewoon bang dat hij straks echt topless ziekenhuistesten moest uitvoeren met een camera op zijn smoel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel jammer dat de Jan Raas show zo kort was vandaag. Had meer verwacht.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het volwassen noemen maar Nellissen was gewoon bang dat hij straks echt topless ziekenhuistesten moest uitvoeren met een camera op zijn smoel.
Dan hadden we zijn manboobs gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het volwassen noemen maar Nellissen was gewoon bang dat hij straks echt topless ziekenhuistesten moest uitvoeren met een camera op zijn smoel.
Dat stond toch los van dat Jan Raas verhaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Nee hij wilde bewijzen dat hij echt geen doping had gebruikt iets waar Raas indirect op doelde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat stond toch los van dat Jan Raas verhaal.
Dan ramt ie hem wel ergens anders in. Geile gertje is niet te stoppuh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je met Gert in 1 cel zit en hij kijkt je zo aan dan moet je de billen goed gaan samenknijpen denk ik.
Ik had zo een konijn vroeger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan ramt ie hem wel ergens anders in. Geile gertje is niet te stoppuh.
Ze stottert ook een beetje, tijd dat Gertje haar keeltje even doorsmeert.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gegiechel van die Nicolien none stopNaja ze heeft het iig naar haar zin veel zegt ze niet maar dat geheel terzijde aldus Genee.
Tsja, het kenien van mijn ex ging altijd ( wanneer we binnen zaten ) te wippen op één van mijn pantoffels, welke er als een konijn uitzag.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ook vanwege een schoentje, zag je dat?
Ik zag het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ook vanwege een schoentje, zag je dat?
U voor jou.quote:
MR Floppyquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:04 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, het kenien van mijn ex ging altijd ( wanneer we binnen zaten ) te wippen op één van mijn pantoffels, welke er als een konijn uitzag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
de vrouw van bertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je het met Nicolien doet, weet je ieder geval wie je schoonmoeder is. O wacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:08 schreef Waaghals het volgende:
Die past goed bij
je ne suis pas un verrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |