Ik denk veel sportsters. Zoals al hockey-stersquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:40 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij is Nicole een tijger in bed!
Neequote:
Vancouver.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat die snowboardster olympisch goud won
Salt lake city was tien jaar geleden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat die snowboardster olympisch goud won
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, als Raas hier niks over had gemeld had hij gewoon imagoschade opgelopen en niet zo'n beetje ook.
Het enige wat je Genee heel misschien kwalijk kan nemen is dat hij Danny niet voor de uitzending heeft ingelicht voor een beter weerwoord.
En in een perfecte wereld zouden ze het er op TV vanaf nu niet meer overhebben en het achter de schermen samen als volwassen mannen uitpraten, maar ik denk niet dat dit erin zal zitten en uit Genee zijn oogpunt ook wel logisch ook.
Remco23quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Maar van wie waren die tweets gister. Welke FOK!er
Gertje zit daar 50 keer ofzo moet Gertje 50 jasjes kopen heeft Gertje heel geen zin in jongenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Gertje heeft wel vaak hetzelfde jasje aan.
Ik denk niet dat ze van vluggejapies houdtquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
Nicolien is een beest in bed inderdaad. Dat lijkt me althans zou. Die ligt zeker weten bovenop
Moet hij zich laten sponsoren, zoals Dannyquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
Gertje zit daar 50 keer ofzo moet Gertje 50 jasjes kopen heeft Gertje heel geen zin in jongen
grrrrrommmmmmmquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
Nicolien is een beest in bed inderdaad. Dat lijkt me althans zou. Die ligt zeker weten bovenop
Ok je hebt helemaal gelijk. Ik was even in de war tussen vancouver en salt lakequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Salt lake city was tien jaar geleden.
Wel van handige harry´squote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van vluggejapies houdt
Die mag over mij heen zeiken, die Nicole. Zo eentje is het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
Tijl weet wel veel, van alles.
En heeft ook goede humor.
Altijd blijven lachen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van vluggejapies houdt
Ben vooral fan van hem door zijn programma: 'De Tiende van Tijl'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
Tijl weet wel veel, van alles.
En heeft ook goede humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |