Lekker betrouwbaar ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef TheRulingEagle het volgende:
The Sunday Times zegt dat Aston Villa 9,3 miljoen euro wil betalen voor Vlaar.
Netjes hoorIk neem aan dat er nu wel goed geïnvesteerd kan worden in een spits
Van Geel praat er ook nog wel een miljoentje bij
Dat is een misvatting, ik heb de indruk dat jij te veel je oren laat hangen naar mijnheer Derksen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk hoor van die Schenkeveld, nog buiten het feit dat hij altijd ziek zwak of misselijk is. Ik kan niet helemaal duiden waarom de Bakkalletjes, El Ahmadietjes en Ronnie Vlaartjes van deze wereld opeens hun biezen pakken terwijl deelname aan de Champions League binnen handbereik ligt. In elke linie is er dadelijk een dragende speler pleitte maar gelukkig staat nog wel steeds die onzekere scholier op doel. Tel uit je winst.
Goossens kan er ook nog spelen en met hem in de basis heb je wel een extra wapen wat betreft zijn traptechniekquote:
Dus een kwart van de som gaat richting investeerders, dat valt nog te overzien.quote:Deelnemers aan de Talent Pool 2 beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.
Dit idd. Vlaar was enorm goed vond ik de laatste maanden. Nou ja we zien het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ajax is vooralsnog alleen Vertonghen kwijt.
PSV is zich nog altijd aan het versterken, weinig basismateriaal vertrokken.
Twente John kwijt maar imo een betere (Tadic) terug.
Az wat middelmaat vetrokken en hier en daar wat investeringen voor de lange termijn.
Feyenoord nu al 3 zekere basisspelers kwijt waar dus een 4e bij lijkt te komen. Wel al een aantal vervangers binnen maar het is de vraag hoe goed zij hun voorgangers kunnen vervangen.
Ik vind het erg veel.
OMFG dat zou dan 10.1 miljoen terugverdienen zijn. En iedereen verklaarde mij en Gert voor gek toen we zeiden dat minimaal 7 miljoen voor Vlaar helemaal geen gekke gedachte is.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef TheRulingEagle het volgende:
The Sunday Times zegt dat Aston Villa 9,3 miljoen euro wil betalen voor Vlaar. Altijd doen voor dat bedrag imo
Netjes hoorIk neem aan dat er nu wel goed geïnvesteerd kan worden in een spits
Van Geel praat er ook nog wel een miljoentje bij
En op die site is niet eens iets te vinden.quote:
Afgekocht tijdens z'n blessure dacht ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Bloomwern het volgende:
Vlaar zat toch in Talentpool II? Wat zou betekenen dat 25% van de opbrengst naar de investeerders gaat.
Krijgt trouwens AZ niet nog een heel groot deel van het geld?
Het was 50% ja. Maar, dat is afgekocht toen Vlaar zwaar geblesseerd was. Naar het schijnt.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Bloomwern het volgende:
Vlaar zat toch in Talentpool II? Wat zou betekenen dat 25% van de opbrengst naar de investeerders gaat.
Krijgt trouwens AZ niet nog een heel groot deel van het geld?
Uh, nee? 9.1 % 0.25 == ongeveer 2.25 miljoenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:00 schreef Bloomwern het volgende:
Okej.
Dus uiteindelijk zul je er na aftrek van de kosten van Talentpool II zo`n 5 miljoen euro over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |