Nee man. Schenkeveld en De Vrij zijn al verder dan Vlaar. Daarnaast is Kongolo een ultieme baas, hebben we ook nog BMI daar.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Paul-89 het volgende:
Mocht het doorgaan verlies je denk ik iets teveel sterkhouders in een keer.
Ik zie nog geen echte leider in de verdediging.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Schenkeveld en De Vrij zijn al verder dan Vlaar. Daarnaast is Kongolo een ultieme baas, hebben we ook nog BMI daar.
Iedereen zegt dat steeds maar wáárom zou Vlaar zozeer een "sterkhouder" zijn? If anything zeiden we vorig jaar stééds dat Vlaar best weg mocht.
Maar naar het eind van het seizoen toe werd Vlaar steeds beter. Bovendien onderschat je dan zijn invloed buiten het veld. Andere spelers moeten het voortouw nemen als Vlaar, Guidetti, El Ahmadi en Bakkal weg zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Schenkeveld en De Vrij zijn al verder dan Vlaar. Daarnaast is Kongolo een ultieme baas, hebben we ook nog BMI daar.
Iedereen zegt dat steeds maar wáárom zou Vlaar zozeer een "sterkhouder" zijn? If anything zeiden we vorig jaar stééds dat Vlaar best weg mocht.
Vrij kan die rol op zich nemen man. VWO-leerling, intelligente jongen. Mulder ook een jaartje volwassener, kan de verdediging wegzetten als 't moet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen echte leider in de verdediging.
Ja zit ook nog in talentpool. En het is volgens mij onduidelijk of die 50% clausule nog bestaat of niet. In dat geval verdienen we er niet veel aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef TheRulingEagle het volgende:
Hopelijk dat er op deze manier genoeg geld vrijkomt om een klassespits te halen. Krijgen we al het transfergeld of zit Vlaar nog in zo'n talentpool?
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:33:35Vlaar is vandaag met medeweten van #Feyenoord naar Villapark vertrokken, inmiddels is hij weer in R'dam. De interesse is heel serieus reageer retweet
Die is dus wegtwitter:Mkrabby twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:35:12Komende dagen onderhandelen beide partijen verder, maar de kans op een vertrek is groot. Van Geel weigert ieder commentaar #Feyenoord #Vlaar reageer retweet
Het schijnt dat die 50% clausule is afgekocht bij de vorige contractverlenging van Vlaarquote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Ja zit ook nog in talentpool. En het is volgens mij onduidelijk of die 50% clausule nog bestaat of niet. In dat geval verdienen we er niet veel aan.
Met zn vader en zaakwaarnemer erbij? Nee hoor. Die gaat gewoon naar Villaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Devv het volgende:
Misschien was hij toevallig in Birmingham om een nieuwe bank te kopen en ging hij gelijk even bij Villa kijken. Dat doen tegenwoordig wel meer spelers.
Was een grap he.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Met zn vader en zaakwaarnemer erbij? Nee hoor. Die gaat gewoon naar Villa
Anders Guidetti kopen misschien? Vanwege ziekte natuurlijk wel een risico dat je neemt, maar daarom ook wel in prijs gezakt denk ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Merkie het volgende:
Gewoon Luc terugkopen met het geld van Vlaar.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk hoor van die Schenkeveld, nog buiten het feit dat hij altijd ziek zwak of misselijk is. Ik kan niet helemaal duiden waarom de Bakkalletjes, El Ahmadietjes en Ronnie Vlaartjes van deze wereld opeens hun biezen pakken terwijl deelname aan de Champions League binnen handbereik ligt. In elke linie is er dadelijk een dragende speler pleitte maar gelukkig staat nog wel steeds die onzekere scholier op doel. Tel uit je winst.
Als dat het bedrag is, dan is het het overwegen waard.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef TheRulingEagle het volgende:
The Sunday Times zegt dat Aston Villa 9,3 miljoen euro wil betalen voor Vlaar.
Netjes hoorIk neem aan dat er nu wel goed geïnvesteerd kan worden in een spits
Van Geel praat er ook nog wel een miljoentje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |