Dat doet Thomas nooit, net zoals hij ook nooooiiitt in mijn schoenen met hakken rondloopt of mijn handtas meeneemtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef Bleie het volgende:
Gefeliciteerd Nytar en Sonnetje!
Schoenenvraagje: mijn meiske is opeens () uit haar goede, dure schoenen gegroeid. Wat ze nu nog wel past: een paar gympjes van H&M, een paar Birkenstocks, en een paar Havajana-slippers (heten die zo?). Is t heel slecht voor haar voeten om daar afwisselend op te lopen de komende weken, tot we terug zijn van vakantie?
Oh, en wat hebben peuters toch met dingen in tasjes doen? Volgensis het nu al een vrouwending van haar, maar volgens mij doen jongetjes het ook (toch?).
Mijn bijna-peuter-jongetje vind het inderdaad ook geweldig om van alles in tasjes te stoppen, hoe feller de kleuren hoe beter ook nog haha.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef Bleie het volgende:
Gefeliciteerd Nytar en Sonnetje!
Schoenenvraagje: mijn meiske is opeens () uit haar goede, dure schoenen gegroeid. Wat ze nu nog wel past: een paar gympjes van H&M, een paar Birkenstocks, en een paar Havajana-slippers (heten die zo?). Is t heel slecht voor haar voeten om daar afwisselend op te lopen de komende weken, tot we terug zijn van vakantie?
Oh, en wat hebben peuters toch met dingen in tasjes doen? Volgensis het nu al een vrouwending van haar, maar volgens mij doen jongetjes het ook (toch?).
wat een knapperdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:23 schreef nytar het volgende:
Nog even voor de volledigheid: Jonas op zn 2e verjaardag!
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:05 schreef simmu het volgende:
[..]
wat een knapperdwat staat dat blauw hem mooi!
quote:
wij hebben een zeer peuterbestendige fisher price zaklamp die al tig kindjes meegaat (was van broertje, stamt uit 1985 ofzo). dus het is er wel hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Heb je al gevraagd wat zou willen?
Onze dame heeft zelf haar lijstje samengesteld, en daar stonden echt heel grappige dingen op, zoals bijvoorbeeld een vlieger! Leuk om eens samen te doen. Verder een zaklamp, maar dat is misschien niet handig met jongste. Verder schmink, een sieradendoosje met dansend popje en een zandschepauto
Ik heb er zelf verder niet naar gekeken. Mijn moeder heeft er eentje gezocht en gevonden, een roze uiteraard. Nog geen idee hoe kidsproof die isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef simmu het volgende:
[..]
wij hebben een zeer peuterbestendige fisher price zaklamp die al tig kindjes meegaat (was van broertje, stamt uit 1985 ofzo). dus het is er wel hoor!
hmmm... ga k over na denken, we delen de buitenruimte hier met de rest van de buren dus tmoet wel een beetje kunnen allemaal op het pleintje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag bij de aldi van de week twee van die tenjes met een slurf ertussen. Voor buiten?
hahaha dat mag sowiesoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, dus je bedoelt dast ik dure dingen mag bedenken?:-p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |