Dat doet Thomas nooit, net zoals hij ook nooooiiitt in mijn schoenen met hakken rondloopt of mijn handtas meeneemtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef Bleie het volgende:
Gefeliciteerd Nytar en Sonnetje!
Schoenenvraagje: mijn meiske is opeens () uit haar goede, dure schoenen gegroeid. Wat ze nu nog wel past: een paar gympjes van H&M, een paar Birkenstocks, en een paar Havajana-slippers (heten die zo?). Is t heel slecht voor haar voeten om daar afwisselend op te lopen de komende weken, tot we terug zijn van vakantie?
Oh, en wat hebben peuters toch met dingen in tasjes doen? Volgensis het nu al een vrouwending van haar, maar volgens mij doen jongetjes het ook (toch?).
Mijn bijna-peuter-jongetje vind het inderdaad ook geweldig om van alles in tasjes te stoppen, hoe feller de kleuren hoe beter ook nog haha.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef Bleie het volgende:
Gefeliciteerd Nytar en Sonnetje!
Schoenenvraagje: mijn meiske is opeens () uit haar goede, dure schoenen gegroeid. Wat ze nu nog wel past: een paar gympjes van H&M, een paar Birkenstocks, en een paar Havajana-slippers (heten die zo?). Is t heel slecht voor haar voeten om daar afwisselend op te lopen de komende weken, tot we terug zijn van vakantie?
Oh, en wat hebben peuters toch met dingen in tasjes doen? Volgensis het nu al een vrouwending van haar, maar volgens mij doen jongetjes het ook (toch?).
wat een knapperdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:23 schreef nytar het volgende:
Nog even voor de volledigheid: Jonas op zn 2e verjaardag!
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:05 schreef simmu het volgende:
[..]
wat een knapperdwat staat dat blauw hem mooi!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |