SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 13-07-2012 08:08:11 ]Fear is the grease of society.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
kijk mij eens PIMP zijn!
en geen cent gedokt
geeeen flauw ideequote:
Laat plex van zijn luie reet komen en er een maken, dan zet ik je naast lorre.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik ook onder topicventjes met de smoel van mijn skin?
Sorry was even al mijn geld aan het weggooien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:50 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Laat plex van zijn luie reet komen en er een maken, dan zet ik je naast lorre.
1 | [img]http://i.imgur.com/SoE1e.png[/img] |
waddupquote:
Immortal techniquequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg is wat goeie hiphop ik luister daar nooit naar.
mwahquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
En wat noem je nummers zoals deze dan?
die noem je "om te huilen"quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
En wat noem je nummers zoals deze dan?
Fresku Ft. Winne - Nieuwe dagquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Opgezwolle is trouwens ook top-tier
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, doe je oren even dicht
Is goed naar te luisteren opzig, Beter dan die nederlandse shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is goed naar te luisteren opzig, Beter dan die nederlandse shit.
Deze man weet!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is goed naar te luisteren opzig, Beter dan die nederlandse shit.
HATEN OP IMMORTAL TECHNIQUEquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]____!
________!
______________!
__________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Hap hap met je krokobil..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
Die Mr polska is echt 3 keer niks.
Owh, nja sommige NL "Rap" is pure aids..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is het niet____!
Hij had het over 'nederlandse shit'
QFTquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh, nja sommige NL "Rap" is pure aids..
Glitchop is wel chill jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:37 schreef MineraalWater het volgende:
Eckte bazen luistere naar glitchop
Lekker chillend rustig op de hoek, Geen blackberry maar een iphone in mn broekquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
BAM DIT IS 3KB, NA DEZE GEKKE TRACK ZET JE 'M OP REPLAY!
EWAAAAAAAAAAA HOESTIE DAN JWZ BAM DIT IS 3KB, NA DEZE GEKKE TRACK ZET JE 'M OP REPLAY!quote:
wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
EWAAAAAAAAAAA HOESTIE DAN JWZ BAM DIT IS 3KB, NA DEZE GEKKE TRACK ZET JE 'M OP REPLAY!
LEXXXUS!quote:
keizer is echt een kneusje eigkquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met die namen had het nummer zoveel beter kunnen zijn
PunchOutBattles -___-quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee Cedric, ik kijk niet naar Pensioenfonds Openbare Bibliotheken
Helaaschquote:
lol hoezo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef gogosweden het volgende:
verdomme mijn postcount gaat te hard nu
WIE?!quote:
je foreveralone lvl gaat omhoogquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wat de FUCK boeit die postcount nou?
omdat zo'n slowchatquote:
R+R = Back!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoel echt, WAT BOEIT HET?
Dat is net zo triest als de meeste likes op je profielfoto of de meeste hyves-vrienden willen hebben
jezelf doodeten aan smegma is walgelijkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja voor de trein gesprongen een van de walgelijkste manieren om zelfmoord te plegen.
Oeffquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
mooie foto mooiboyyyy
jkmn
True thatquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja voor de trein gesprongen een van de walgelijkste manieren om zelfmoord te plegen.
Gun mn matties ook dannn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
r+r ook deze boyyysss mijn matties
nvmquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gast, alweer
Je vergelijkt alweer negers met ontlasting
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
terwijl... je... zelf...
LOLquote:
Dankquote:
isgoedquote:
JA WEET GODVERRUDOMME MIJN WACHTWOORD NIETquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA WEET GODVERRUDOMME MIJN WACHTWOORD NIET
vuige sletquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
vuige slet
JONGENS VIC IS ONLINE OP SKYPE ALLEMAAL PRATEN!!
KAMER FAN DODGEYquote:
ey zeg eens tegen je broer dat ie moet reageren op skype.quote:
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef maurisioo het volgende:
Laten we een spelletje doen. De kleur is geel.
Bijna goed. Je zit warm (haha snap je)quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bijna goed. Je zit warm (haha snap je)
Nou als het geel is is het niet best geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!
druiporquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou als het geel is is het niet best geloof ik
D:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
D:
Nu heb ik nachtmerries vannachtik heb keer plaatje uit mn biologie boek gepost, BAM 2 dagen ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beste voorlichting everquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb keer plaatje uit mn biologie boek gepost, BAM 2 dagen ban!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja je weet maar nooit met al die kloons de laatste tijd jwzquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gast zat in het bos toen dat gepost werd
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit met al die kloons de laatste tijd jwz
Ty much!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sorry was even al mijn geld aan het weggooien.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Oh ik dacht dat het puisten waren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plan's fabuleuze feitje: Vogelkooi heeft sproeten. Erg veel sproeten. Echt heel erg veel sproeten.
Lang geleden.. Heeft hij ooit een foto gepost.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij hebt de foto niet gezien suffie
Oh dan waren het sproetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan geen enkele puist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in de crystalchest naast de recyclers, grumpie. Beetje last van stemmingswisselingen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef drumstickNL het volgende:
Tom hou je poten eens thuis van dure apparaten als je uit gaat loggen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:02 schreef shaderon het volgende:
Nog 17 dagen en dan op vakantieee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Zit in de crystalchest naast de recyclers, grumpie. Beetje last van stemmingswisselingen?
in 1 maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kreeg lepra in mijn oor
maar jij ging op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef shaderon het volgende:
WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR HEB IK EEN TRAUMA AAN PSYCHOLOOG DIT DAT ALLES
MOORDNEIGINGEN NA DIE RECLAME OM DAT KIND VERROT TE SCHIETEN
![]()
![]()
Jij bent echt zo'n ontzettende bitch als je even wat meer moeite moet doen, eigenlijk ben ik gek dat ik een diamondmachine voor je gemaakt heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]de mass fabricator was weg jwt
kostte half uur om te maken![]()
groetjens
pff.. van alles een beetje, met als uitzondering dingen als grunting, (heavy) metal enz...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mschol, welke muziek luister jij eigenlijk?
Die is dan ook niet slecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef shaderon het volgende:
Ik luister Mac Miller
en ik vind hem nog goed ook
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weird Al Yankovic is trouwens zo'n ENORM goede artiest die jammer genoeg door veel mensen niet zo gezien wordt omdat hij die 'lollige-liedjes-maker is'
Ik kreeg dat kuttekkit niet werkendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef Mender het volgende:
[..]
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?
hahaha kuttekit klinkt grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kreeg dat kuttekkit niet werkend
ik ook, heb zelfs met m geskyped en weet hoe hij eruitzietquote:
ja idd, trusten lieve kindersquote:
nee echt geen kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef shaderon het volgende:
dodgey heeft 2 posts. neehoor geen kloon
nee geen kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef shaderon het volgende:
dodgey heeft 2 posts. neehoor geen kloon
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:27 schreef Mender het volgende:
[..]
nee geen kloon, dodgey is gogo's broertje
quote:
Te weinig spelfouten, helaas.quote:
Mender heeft een druiper oh-oh-oh-oh-ohquote:
KLAEGBAEK waar je broer modje wilt worden dmv geslijmquote:
iedereen haten op bobbernautquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mender heeft een druiper oh-oh-oh-oh-oh
SPOILER, BOBBER KIJKT MEE JA?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:45 schreef gogosweden het volgende:
eerst in bad + mijn ballen scheren en dan slapen,
of nu gaan slapen?
dilemma's
welke?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
SPOILER, BOBBER KIJKT MEE JA?!![]()
ontopic () : in die volgorde
zit waarheid in idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
bad, scheren, slapen. als je het morgen ochtend doet voelt het kut die dag vind ik.
Goed bezig mau!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef maurisioo het volgende:
Zoveel mensen spelen mijn map nu
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben en lekker ding!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plan's fabuleuze feitje: Vogelkooi heeft sproeten. Erg veel sproeten. Echt heel erg veel sproeten.
Ja, de multiplayer in 1.3 is meer een co-op dan iets waarop je met veel mensen kan spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:57 schreef vogelkooi het volgende:
Zullen de servers blijven straks met 1.3? Omdat elke single player en multi player map is in feite.
AlDIE, je hebt kunnen fappen op mijn foto, post eens en grotere van jou zelf. Wel benieuwd.
Gotcha.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Keer op keer dit soort haat posts zegt meer wat over jou dan degene waarop je haat.
ik zie toch meer het probleem in het appeltje...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer als er een lekker meidje langs komt om te gamen.
[ afbeelding ]
Geen enkele game om samen te spelen.
Jouw schuld.quote:
Hm? Das de grap juist, ze gaan samen lannen maar dat meidje neemt een Mac mee waardoor ze dus niet kunnen gamenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie toch meer het probleem in het appeltje...
ik dacht dat jij em niet begreep..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Das de grap juist, ze gaan samen lannen maar dat meidje neemt een Mac mee waardoor ze dus niet kunnen gamen
![]()
Als je hem uitlegt is het minder grappig
"can we vote now? "quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef maurisioo het volgende:
Zoveel mensen spelen mijn map nu
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
"can we vote now? "
Ze willen je map niet.
Hoe weet je nou welke van die games goed zijn?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:34 schreef MineraalWater het volgende:
Owja hier nog hidden sales voor jullie:
http://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/wgsag
Oh zal ik doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef MineraalWater het volgende:
Portal 2 als je het nog nooit gespeeld hebt.
4,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |