quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Zit in de crystalchest naast de recyclers, grumpie. Beetje last van stemmingswisselingen?
in 1 maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kreeg lepra in mijn oor
maar jij ging op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef shaderon het volgende:
WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR HEB IK EEN TRAUMA AAN PSYCHOLOOG DIT DAT ALLES
MOORDNEIGINGEN NA DIE RECLAME OM DAT KIND VERROT TE SCHIETEN
![]()
![]()
Jij bent echt zo'n ontzettende bitch als je even wat meer moeite moet doen, eigenlijk ben ik gek dat ik een diamondmachine voor je gemaakt heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]de mass fabricator was weg jwt
kostte half uur om te maken![]()
groetjens
pff.. van alles een beetje, met als uitzondering dingen als grunting, (heavy) metal enz...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mschol, welke muziek luister jij eigenlijk?
Die is dan ook niet slecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef shaderon het volgende:
Ik luister Mac Miller
en ik vind hem nog goed ook
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weird Al Yankovic is trouwens zo'n ENORM goede artiest die jammer genoeg door veel mensen niet zo gezien wordt omdat hij die 'lollige-liedjes-maker is'
Ik kreeg dat kuttekkit niet werkendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef Mender het volgende:
[..]
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?
hahaha kuttekit klinkt grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kreeg dat kuttekkit niet werkend
ik ook, heb zelfs met m geskyped en weet hoe hij eruitzietquote:
ja idd, trusten lieve kindersquote:
nee echt geen kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef shaderon het volgende:
dodgey heeft 2 posts. neehoor geen kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |