inderdaad.. ze hebben het nog steeds niet doorquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:58 schreef marcodej het volgende:
Wordt dit het tweede rondje dat Froome gaat verliezen omdat hij op zijn kopman moet wachten?
In 85 wel, daar werd Lemond ook al genaaid toen hij moest wachten op Hinault die op veel grotere achterstand lag dan werd doorgegeven aan Lemond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan had ik dat als kind destijds verkeerd begrepen, dacht dat Hinault de kopman was
zuurquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:58 schreef marcodej het volgende:
Wordt dit het tweede rondje dat Froome gaat verliezen omdat hij op zijn kopman moet wachten?
Die rijdt komend jaar ergens andersquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:58 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:00 schreef Ericr het volgende:
Evans pakt een biertje en wat whiskey, wint morgen de rit met 9 minuten voorsprong.
in ieder geval level playing field.. en dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:00 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Sport zou zo mooi zijn als je niet constant aan epo en andere dopingvarianten denkt maar gewoon naar de prestaties kijkt en gelooft dat het allemaal schoon is. Noem het naïef, maar ik geniet wel.
Daar hebben ze niet deze dope. Lijkt me onverstandig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die rijdt komend jaar ergens anders
Slaat helemaal nergens op. Volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
Wel raar, eerst ging froome kapot en nu rijdt hij weer volledig weg
Langer kan het niet duren toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Haha hebben ze die stream op 18:00 gezet?
Alles wat je noemt gebeurt al zolang het wielrennen bestaat. Alleen nu komen ze het te weten door middel van oortjes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:00 schreef Lann555 het volgende:
Als iemand nog dacht dat er enige romantiek over was in het moderne wielrennen, dan zal deze etappe die illusie wel om zeep helpen.
Het is politiek, en centen, en tactiek. De beste renner in koers wordt betaald om iemand anders te laten winnen
dat dusquote:
Inderdaadquote:
Eén dikke minuut, niet overdrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:02 schreef Aguero het volgende:
Doodzonde dat Froome in de eerste week al twee minuten heeft verloren.
hij had nu al de winnaar moeten worden.quote:
Zo duidelijk als dit heb ik het het in de laatste 15 jaar niet gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Alles wat je noemt gebeurt al zolang het wielrennen bestaat. Alleen nu komen ze het te weten door middel van oortjes.
Lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ze mogen 36.8602 minuten verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |