SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireThere are only 151 Pokémon.
Taamarae is allang gelost.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Garderen moet zijn witte trui opgeven voor een podiumplek voor Evans?
Precies, gebeurd vast regelmatig dat die dingen niet meer werken door het zweet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik hem was, deed m'n oortje het ff niet meer.
Ja, dit is op de grens van genant natuurlijk...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik hem was, deed m'n oortje het ff niet meer.
Idd, en de etappe nog gepakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
Als froome mocht gaan had ie de tour beslist
Helaas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef Ferdii het volgende:
Als froome mocht gaan had ie de tour beslist
dat is mijn waarneming, het waarom heb ik het ff niet overquote:
Dat lijkt me wat overdreven.quote:
Was in de vuelta al zo en toen ging Coboquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:54 schreef Lann555 het volgende:
Ergens koersbederf. De beste man in koers mag de Tour niet winnen. Froome moet de Tour verplicht weggeven aan Wiggo
Beetje Lemond - Hinault? Alleen had Lemond daar schijt aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:54 schreef Lann555 het volgende:
Ergens koersbederf. De beste man in koers mag de Tour niet winnen. Froome moet de Tour verplicht weggeven aan Wiggo
Idd, hij had wiggins kapot gereden en gelijk gekomen/ er net overheen gegaanquote:
Wiggins wint deze Tour ongetwijfeld, maar het zal altijd een rare bijsmaak houden. De Tour wordt hier beslist in de ploegleidings-auto's en niet op de fiets. Hij is duidelijk de betere van Wiggins.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Was in de vuelta al zo en toen ging Coboer mee lopen
Eerder Hinault, in 86 mocht Lemond winnen en werd bijna geflikt door Hinault en Koechli.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje Lemond - Hinault? Alleen had Lemond daar schijt aan.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu zouden ze na de aankomst de oh zo ad-remme Wiggins eens moeten vragen of hij zichzelf een mooie Tourwinnaar vindt wanneer zijn grootste opponent letterlijk betaald wordt om zijn remmen dicht te knijpen.
Benieuwd of de vragensteller dan ook een wanker is.
dan had ik dat als kind destijds verkeerd begrepen, dacht dat Hinault de kopman wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eerder Hinault, in 86 mocht Lemond winnen en werd bijna geflikt door Hinault en Koechli.
dopingquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Ferdii het volgende:
Jammer dat ze alleen met Evans' bezig zijn en froome niet aan zichzelf
Wel raar, eerst ging froome kapot en nu rijdt hij weer volledig weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |