SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireCitius, Altius, Fortius.
Ze durven gewoon niet meer nadat ze gezien hebben wat er met Evans gebeurde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch. Ze kunnen echt wel sneller dan Chris Ankertje en voorlopig gaat er tijd vanaf.
Het is nooit echt onwijs sensationeel geweest.quote:
en dat op mijn roostervrije dagquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het al, je kan nog beter gaan werken.
Volgens mij is hij niet zelf gevallen maar werd hij opgehouden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef 1-0-8 het volgende:
Rolland doet het toch wel aardig, terwijl hij - als ik het me goed kan herinneren - ook hard geklapt is bij die massale valpartij.....
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.quote:
Menchow en Monfort jaquote:
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |