Nee, gewoon serieus.quote:
Dan ben je echt domquote:
Vertel eens dan helder licht, als de bankiers en snelle financiële jongens niet aan het begin van de crisis hebben gestaan, wie dan wel?quote:
Ik heb speciaal voor jouw mijn vorige post nog een keer gecheckt om mijn vermoeden dat ik dat als eerder gezegd heb, te verifiëren. Uitkomst is dus, dat ik dit al gezegd heb. Conclusie die ik uit jouw reactie dus kan trekken, is dat jij mijn post überhaupt niet gelezen hebt en ik jouw dus niet bepaalt serieus kan nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Vertel eens dan helder licht, als de bankiers en snelle financiële jongens niet aan het begin van de crisis hebben gestaan, wie dan wel?
We zouden het appreciëren als je het iets zou uitweiden, wat extra uitleg dus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jouw mijn vorige post nog een keer gecheckt om mijn vermoeden dat ik dat als eerder gezegd heb, te verifiëren. Uitkomst is dus, dat ik dit al gezegd heb. Conclusie die ik uit jouw reactie dus kan trekken, is dat jij mijn post überhaupt niet gelezen hebt en ik jouw dus niet bepaalt serieus kan nemen.
MVG keestwee
Dat doe ik niet. Je doet maar gewoon wat beter je best om te begrijpen. Ik weet het het is moeilijk, maar je doet het maar gewoon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
We zouden het appreciëren als je het iets zou uitweiden, wat extra uitleg dus.
MVG Tocadisco
Dit mag je even uit gaan leggen. Hoe hebben ze dit gedaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:
Daarom stel ik voor om een petitie te starten tegen alle werklozen en alle mensen met een uitkering, de klootzakken hebben de crisis veroorzaakt en veroorzaken nu ook leed m.b.t de bezuinigen die de top, die niks misdaan heeft en slachtoffer is van die domme mensen, raak.
Prima, ik ga eerst even eten en schop daarna je originele post aan stukkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jouw mijn vorige post nog een keer gecheckt om mijn vermoeden dat ik dat als eerder gezegd heb, te verifiëren. Uitkomst is dus, dat ik dit al gezegd heb. Conclusie die ik uit jouw reactie dus kan trekken, is dat jij mijn post überhaupt niet gelezen hebt en ik jouw dus niet bepaalt serieus kan nemen.
MVG keestwee
Door middel van speculatie, zoals eerder aangegeven in mijn welbekende post. Een slim weldenkend mens ging in eerste instantie natuurlijk niet mee met deze speculatie. Echter toen in het buitenland en in het binnenland (DSB) hun geld bij de banken gingen weg halen, werd het pas echt erg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit mag je even uit gaan leggen. Hoe hebben ze dit gedaan?
Veel succes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Prima, ik ga eerst even eten en schop daarna je originele post aan stukken
Wat is dit nou weer voor opmerking? Je komt met een ongelooflijk vergezochte stelling aanzitten en op het moment dat we je vragen het wat verder uit te weiden verwacht je dat we je maar op je woord moeten geloven? Ik weet niet hoe jij dat gewend bent, maar als we in de grotemensenwereld een discussie voeren kan je maar beter zorgen dat je ook bewijs voor je stellingen hebt als daarom gevraagd wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:35 schreef keestwee het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Je doet maar gewoon wat beter je best om te begrijpen. Ik weet het het is moeilijk, maar je doet het maar gewoon.
MVG Keestwee
Geloven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking? Je komt met een ongelooflijk vergezochte stelling aanzitten en op het moment dat we je vragen het wat verder uit te weiden verwacht je dat we je maar op je woord moeten geloven? Ik weet niet hoe jij dat gewend bent, maar als we in de grotemensenwereld een discussie voeren kan je maar beter zorgen dat je ook bewijs voor je stellingen hebt als daarom gevraagd wordt.
En toevallig snappen we het alleen maar als we jou gelijk gevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef keestwee het volgende:
[..]
Geloven?Waar heb ik het over geloven gehad? Ik heb het hier over snappen, niet over geloven.
Oke, het was een redelijke poging van je, maar het treft nog niet echt doel. Nog een beetje oefenen dus.
Fout, het is het functioneren van het financiele systeem, waarbij het in de financiele sector draait om desinformeren van de klant, opdat maximale winsten voor degene die erin werken worden verkregen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:
Wat een bullshit. Bankiers zijn helemaal niet de oorzaak. De oorzaak van crisis 1 zijn domme mensen die te veel gespeculeerd hebben en iedereen die daarin mee loopt en graag de banken wil afzeiken. Tevens als je genaaid bent door een bank met betrekking tot bv. een woekerpolis dan ben je gewoon echt een mongool. Je zet zelf die handtekening. Als een supermarkt mayonaise aanbiedt voor 23 euro en zegt dat het heul zeldzaam is en daarom zo duur is, dan koop je dat toch ook niet? Het probleem ligt, zoals altijd, bij de onderbuik van de samenleving.
Beste rechter ik vind dat ze fout zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Alsje zelf niet kan bedenken hoe verkeerd het is wat bankiers doen met manipulatie etc van rentes en markten..
Daar heb je geen wet voor nodig.
Sowieso wetten zijn deels overbodig.. je kan prima inschatten wanneer iets verkeerd is.
nee. je kunt van mensen niet verwachten dat ze over van alles een zodanig kennisniveau hebben dat ze ook een verstandige weloverwogen keuze kunnen (en zullen) maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:05 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Maar is het niet waar dat wij, het volk, zo nodig boven onze stand willen leven, leningen afsluiten en dan net doen alsof onze neuzen bloeden?
De volgens jou domme mensen die gespeculeerd hebben doen dat in 99% van de gevallen op advies van hun bankier, niet omdat hun goudvis vandaag toevallig linksom draait maar omdat ze gebeld worden met tips en hints op welke pakketten vandaag het goed zullen doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:
Wat een bullshit. Bankiers zijn helemaal niet de oorzaak. De oorzaak van crisis 1 zijn domme mensen die te veel gespeculeerd hebben en iedereen die daarin mee loopt en graag de banken wil afzeiken.
Ja want die 35 kantjes financieel juridische tekst begrijp jij wel tot op de letter? Je hebt ook elke verzekeringspolis uitgespit die je in huis hebt? Veel van de woekerpolissen werden door behoorlijk agressieve verkopers aan de man gebracht en natuurlijk hadden mensen beter moeten nadenken en niet zomaar het moeten doen want de buren deden het ook, maar toch gebeurt dat zo, veel mensen worden beïnvloed door hun omgeving, of het nou over de nieuwe auto, een nieuw internat abonnement of over de vakantie gaat, de mening van anderen weegt vaak zwaar mee in hun beslissing en daar spelen verkopers die gigantische bonussen kunnen verdienen handig op in "maar u wil toch niet onder doen voor uw buren/familie/collega's"quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:Tevens als je genaaid bent door een bank met betrekking tot bv. een woekerpolis dan ben je gewoon echt een mongool. Je zet zelf die handtekening.
Als die mayonaise nieuw, gezond, net zo romig en diervriendelijk is zal het je verbazen wat mensen ervoor neertellen, als dan blijkt dat het gewoon Calvé met een ander etiket is, heb je hetzelfde idee....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende: Als een supermarkt mayonaise aanbiedt voor 23 euro en zegt dat het heul zeldzaam is en daarom zo duur is, dan koop je dat toch ook niet? Het probleem ligt, zoals altijd, bij de onderbuik van de samenleving.
Hier laat je jezelf zo erg kennen...klootzakken met een uitkering? je weet dat een groot deel van de uitkeringen AOW betreft? Voor oude mensen die hun leven lang gewerkt hebben, Dat werkelozen te weinig geld hebben voor beleggingsproducten en dat de schuld die bij de laagste klasse is opgebouwd in het niet valt bij de collectieve hypotheekschuld van dit land, of de miljarden die gebruikt worden om banken te steunen omdat ze massaal door hun "bevriende collega banken"opgelicht zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:
Daarom stel ik voor om een petitie te starten tegen alle werklozen en alle mensen met een uitkering, de klootzakken hebben de crisis veroorzaakt en veroorzaken nu ook leed m.b.t de bezuinigen die de top, die niks misdaan heeft en slachtoffer is van die domme mensen, raak.
Weer zo'n loser met een grote bek die dr helemaal niets van snapt. Ja de consument heeft ook schuld, maar de banken wisten donders goed dat de subprime hypotheken enorm risicovol waren en eigenlijk de moeite niet waard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef keestwee het volgende:
Wat een bullshit. Bankiers zijn helemaal niet de oorzaak. De oorzaak van crisis 1 zijn domme mensen die te veel gespeculeerd hebben en iedereen die daarin mee loopt en graag de banken wil afzeiken. Tevens als je genaaid bent door een bank met betrekking tot bv. een woekerpolis dan ben je gewoon echt een mongool. Je zet zelf die handtekening. Als een supermarkt mayonaise aanbiedt voor 23 euro en zegt dat het heul zeldzaam is en daarom zo duur is, dan koop je dat toch ook niet? Het probleem ligt, zoals altijd, bij de onderbuik van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |