Omdat ik uit ervaring weet dat een bank uit heel veel verschillende onderdelen bestaat die weinig tot niets met elkaar te maken hebben. Als M&A-bankier heb je bijvoorbeeld niets te maken met de handelsactiviteiten van de bank. Geloven dat alle bankiers weten dat hun bank mensen via één of andere wazige constructie aan het oplichten is lijkt meer op geloven in de paashaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:27 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom verdedig je bankiers als groep? Je denkt echt dat er eerlijke bankiers zijn die gewoon geen idee hebben van de massale fraude om hun heen? Geloof je ook in de paashaas?
Dat Scorpie wel weet wat 'stelen' betekent en jij niet is niet zijn probleem. Ik denk dat jij - en niet Scorpie - hier degene bent die het minst genuanceerd denkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Onzin. Scorpie zal nooit uit zichzelf iets negatiefs zeggen over bankiers. Bankiers stelen niet immers, dus waarom worden die hardwerkende, goudeerlijke, brave lieden niet met rust gelaten?
Ja, want bankiers scheppen nooit tegen elkaar op over onethische en criminele activiteiten. Ik woon vlakbij de City en heb veel vrienden die daar werken. Ik heb ook bij twee banken gewerkt. Daarnaast hebben bankiers ook gewoon toegang tot de pers, dus zo onbekend is het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:33 schreef Finitio het volgende:
[..]
Omdat ik uit ervaring weet dat een bank uit heel veel verschillende onderdelen bestaat die weinig tot niets met elkaar te maken hebben. Als M&A-bankier heb je bijvoorbeeld niets te maken met de handelsactiviteiten van de bank. Geloven dat alle bankiers weten dat hun bank mensen via één of andere wazige constructie aan het oplichten is lijkt meer op geloven in de paashaas.
Mensen een verzekering verkopen waarvan bekend is dat ze nooit zullen kunnen claimen is geen stelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef Finitio het volgende:
[..]
Dat Scorpie wel weet wat 'stelen' betekent en jij niet is niet zijn probleem. Ik denk dat jij - en niet Scorpie - hier degene bent die het minst genuanceerd denkt.
Dus jij was ook op de hoogte van het frauderen? Wanneer kunnen we ons geld komen terughalen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, want bankiers scheppen nooit tegen elkaar op over onethische en criminele activiteiten. Ik woon vlakbij de City en heb veel vrienden die daar werken. Ik heb ook bij twee banken gewerkt. Daarnaast hebben bankiers ook gewoon toegang tot de pers, dus zo onbekend is het echt niet hoor.
Hehe je woont vlakbij de City én je hebt er veel vrienden? Scheppen die ook op over hun onethische en criminele activiteiten? En geef je ze dan ook aan bij de politie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, want bankiers scheppen nooit tegen elkaar op over onethische en criminele activiteiten. Ik woon vlakbij de City en heb veel vrienden die daar werken. Ik heb ook bij twee banken gewerkt. Daarnaast hebben bankiers ook gewoon toegang tot de pers, dus zo onbekend is het echt niet hoor.
Ik verwacht NU de namen en adressen van die gasten. Je kan natuurlijk niet continue op fok iedereen willen opknopen en dan je vriendjes laten gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Finitio het volgende:
[..]
Hehe je woont vlakbij de City én je hebt er veel vrienden? Scheppen die ook op over hun onethische en criminele activiteiten? En geef je ze dan ook aan bij de politie?
Nee dat is geen stelen. Koop maar eens een wetboek en kijk bij 'Diefstal', art. 310 WvSr.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mensen een verzekering verkopen waarvan bekend is dat ze nooit zullen kunnen claimen is geen stelen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik verwacht NU de namen en adressen van die gasten. Je kan natuurlijk niet continue op fok iedereen willen opknopen en dan je vriendjes laten gaan.
Nee ze voeren het slechts uit.... Als ik tegen jou zeg dat je iemand moet beroven doe je het dan ook? En ben je dan strafbaar..ja toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Viajero het volgende:
Wow, shoot the messenger. Heel goed jongens. Mijn vrienden daar zitten ook niet op het niveau waar de beslissingen worden genomen.
En ik zie oplichting ook als een vorm van diefstal. Zoals een grote meerderheid van de mensen.
Die 'grote meerderheid van de mensen' krijgt wel van elke rechter ongelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Viajero het volgende:
En ik zie oplichting ook als een vorm van diefstal. Zoals een grote meerderheid van de mensen.
Ok, wil je mierenneuken? Het zijn oplichters. Nu duidelijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:52 schreef Finitio het volgende:
[..]
Die 'grote meerderheid van de mensen' krijgt wel van elke rechter ongelijk.
Je wist ze net anders heel goed in te zetten als fundering voor jouw stelling dat 'bankiers tegen elkaar opscheppen over criminele en onethische activiteiten'.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Viajero het volgende:
Mijn vrienden daar zitten ook niet op het niveau waar de beslissingen worden genomen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ga je laten oppaken Viajero, je bent medeplichtig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:10 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij komt met uitspraken als "bankiers stelen niet" terwijl alle bewijzen het tegendeel laten zien. Ik weet dat er ook bankiers zijn die niet stelen, maar die beschermen degenen die wel stelen en zijn dus op zijn minst medeplichtig.
En we sluiten hier geen mensen op voor hun mening.
Ja zo kunnen we het eens wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ok, wil je mierenneuken? Het zijn oplichters. Nu duidelijk?
Nogmaals, omdat je weigert te lezen wat ik schrijf, ik heb niets tegen de honderdduizenden loonslaven die bij banken werken. In die categorie vallen mijn vrienden. Ze zijn geen verkopers, traders of managers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nee ze voeren het slechts uit.... Als ik tegen jou zeg dat je iemand moet beroven doe je het dan ook? En ben je dan strafbaar..ja toch?
Gaarne namen van de oplichters anders kun je hier natuurlijk nooit meer verder gaan met je kruistocht tegen banken, jij als vriendje van de bankiers.
Zal gezellig worden VIajero en zijn corrupte vriendjes in de bak nadat hij al die tijd op fok heeft zitten schoppen tegen de bankenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga je laten oppaken Viajero, je bent medeplichtig.
Nee we gaan niet ineens nuances aanbrengen want dan moet je dat in al je uitspraken doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat je weigert te lezen wat ik schrijf, ik heb niets tegen de honderdduizenden loonslaven die bij banken werken. In die categorie vallen mijn vrienden. Ze zijn geen verkopers, traders of managers.
Omdat je dat gewoon hoort in de pubs in The City. Daar hoef je niet eens voor bij een bank te werken, alleen in een pub daar rondhangen als de bonussen worden betaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Finitio het volgende:
[..]
Je wist ze net anders heel goed in te zetten als fundering voor jouw stelling dat 'bankiers tegen elkaar opscheppen over criminele en onethische activiteiten'.
Doe je best.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga je laten oppaken Viajero, je bent medeplichtig.
Namen van de pubs in die city... en zit je daar dan in een hoekje onder een grote hoed iedereen stiekem af te luisteren of praten ze gewoon erg hard en vind iedereen het maar normaal? Of ben je stiekem aan het overdrijven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Omdat je dat gewoon hoort in de pubs in The City. Daar hoef je niet eens voor bij een bank te werken, alleen in een pub daar rondhangen als de bonussen worden betaald.
We nemen even ABN AMRO Bank als voorbeeld; wie is daar nou wel de crimineel en wie niet? Niet de man die die hypotheek afsluit die meneer Janssen nooit had mogen afsluiten? En waarom hij niet en zijn directeur wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:59 schreef Viajero het volgende:
[..]
Doe je best.
Persoonlijke aanvallen op mij, terwijl bankiers (dus niet loonslaven, niet iedereen die bij een bank werkt is een bankier) miljarden stelen bemachtigen door oplichting.
Waarom verdedig je de oplichters?
Vertel eens iets dat je daar gehoord hebt. Het is voor mij niet erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Omdat je dat gewoon hoort in de pubs in The City. Daar hoef je niet eens voor bij een bank te werken, alleen in een pub daar rondhangen als de bonussen worden betaald.
haat tegen jou?? Waarom zou iemand je haten...niemand kent je. We vinden je gedrag laakbaar, maar dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Viajero het volgende:
Het is in elk elk geval goed om te zien dat jullie nu wel accepteren dat er bankiers zijn die in de gevangenis zouden moeten zitten, al is het uit haat tegen mij persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |